Jippu: vauva syntyy tasapainoinseen suhteeseen
On se hyvä, että on suhde on tasapainoinen ja äitikin on aikuinen...
"Syksyllä esikoisensa saava 28-vuotias Jippu kertoo, että hänen puoliväliin edennyt raskautensa on sujunut hyvin.
Onnellisen laulajan mukaan myös muut hänen elämänsä osa-alueet ovat loksahtaneet viimein kohdilleen. Pitkään jatkunut avoliitto muusikko Sami Putikan kanssa on mallillaan, ja tulevalla pikkuperheellä on Jipun mukaan hyvä olla.
- Olen kiitollinen siitä, että vauva saa aikuisen äidin ja syntyy sitoutuneeseen ja tasapainoiseen parisuhteeseen.
Jippu on myös löytänyt uskon elämäänsä, ja viimeisen vuoden aikana laulajaa ovat työllistäneet gospel-keikat. Parhaillaan työn alla on hengellinen joululevy, jota pääsee loppuvuodesta kuuntelemaan myös livekeikoilla."
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 23:39"]
Mun ystävä on sossu Joensuussa. Pukkaakohan hommia lähitulevaisuudessa? Vai onko Elorinteen perhe tukena?
[/quote]
Sitä sinun ei kuulu tietää, koska ystäväsossuasi sitoo vaitiolovelvollisuus.
Mun ystävä on sossu Joensuussa. Pukkaakohan hommia lähitulevaisuudessa? Vai onko Elorinteen perhe tukena?
[/quote]
No ei tietenkään kerro mitään! Kunhan sanoin..
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 23:43"]
http://www.city.fi/kulttuuri/jippu+syntinen+nainen/4654
[/quote]
No huhhuh...
Nyt täytyy toivoa että tuleva isä on tasapainoinen ja mieleltään terve, sillä oeln aina epäillyt että Jipulla on mielenterveysongelmia ja ei mitään ihan lieviä!
Täytyy sanoa että ihan pelottaa että hänestä tulee äiti. Toivottavasti tuo usko on pysyvää ja tasaa hiukan hänen toimiaan.
Jippu kuka? Oliks joskus joku jotain vuonna joskus pari kuukautta? Kaikesta huolimatta, onnea äitiyteen! Ja ennen kaikkea tulevalle lapselle kaikkea parasta!
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 14:58"]
Jippu on myös löytänyt uskon elämäänsä, ja viimeisen vuoden aikana laulajaa ovat työllistäneet gospel-keikat.
[/quote]
Eikö hän ole jo vuosia sitten puhunut uskostaan? Miten se nyt mukamas olisi löytynyt?
[/quote]
Voi hemmetti näitä "mun" sossukavereita. Oksettavaa ja vielä mietitään, että miksei haeta apua hädässä. Olette oksettavia, jos tällänen on totta ja varmaan on.
No eiköhän sitä ens vuonna tähän aikaan olla jo erottu :)
Jippu ei ole hetkeen ollut otsikoissa eikä levyt vissiin myyneet, niin keksi nyt sitten ruveta uskovaiseksi. :D
Ajattelin, että itsellä on ollut huono päivä, mutta tämän ketjun ja sen linkit luettuani olen sittenkin aika tyytyväinen.
Hei kuka on Jipun äiti?