Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi miten upea sisutust! Jotkut ne vaan osaa <3

Vierailija
26.06.2014 |

http://blogit.kaksplus.fi/mutsison/muumifanin-valtakunta/
Kyllä on sitten ihana lastenhuone! Kukahan tuon on suunnitellut? Itsekkin voisin käyttää tämän samaisen sisustussuunnittelijan palveluita sillä on kyllä sen verran upea lopputulos! Mitä te muut tykkäätte?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen, vähän kolkko huone, jossa lapsien elämä ei saa näkyä, vaan kaikki on äidin haluamalla tavalla.

Vierailija
22/68 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hyvältä näyttää noi artekin muumikalusteet lapsen värittämänä... ;D vai saakohan niissä edes istua ja piirtää/leikkiä/askarrella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti hieno, jos tykkää tästä tyylistä. Ei minusta mitään vikaa. Omaan makuuni on vaan enempi sellainen huvikumpu-tyyli. Meillä ei enää lastenhuonetta tarvita ja teinit suunnittelee omat huoneensa itse. Tykkään väreistä, ei niinkään kirkkaista, vaan lähinnä murretuista ja niitä meiltä löytyy. No on jotain kirkkaan keltaista ja sinistä väriläiskänä. Olenkin miettynyt, että lukiskohan joku blogia, jossa olis väriä ja kaikkea itsetehtyä. Tuunailen kalusteita, kudon räsymattoja, käytän kirppiskamaa jne.

Vierailija
24/68 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 08:30"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 08:26"]

Siis mikä sisustus? Meni täysin ohi. Tavallinen huone huonolla maulla asetellut huonekalut. Jos meinaat että hattivattilamput on sisustusta niin ok. Mautonta nekin.

[/quote]

Olet malliesimerkki siitä, että melkein jokainen luulee olevansa sisustussuunnittelija.

[/quote]

Minä ihmettelen ihan samaa kuin ensimmäinen kirjoittaja. Itse en kuuna päivänä maksaisi sisustutssuunnittelijalle tuollaisesta lopputuloksesta. Huonekalut sijoiteltuna huoneen reunoille (kuten kaikki ihmiset yleensä tekee) ja sitten joku elementti shokeeraavasti keskelle huonetta. Tapetti on hieno, mutta sen osisin käydä kaupasta itsekin valitsemassa. Toivottavasti matto on muuten siten sellainen ettei noita nöyhtiä irtoa siitä helposti (halvimmalla kun halusivat mennä). Lapsi voi alkaa repimään niitä ja ruveta vaikka pistämään suuhunsa. Mutta jos tuo on tosiaan ammattilaisella teetetty, niin heidän kyllä pitäisi osata huomioida tuollaisetkin seikat. 

Vierailija
25/68 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tapetti. Tämän ketjun aloittaja on itse kyseinen bloggaaja.

Vierailija
26/68 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea? Niin jos tykkää tuollaisesta sisustuksesta jonka olisi aivan helposti itsekkin tehdä :D. Eihän tuo nyt mitenkään järkyttävä ole mutta en minä kyllä olisi maksanut euroakaan sisustussunnittelijalle siitä että olisi lätkinyt tavarat samalla tavalla kuin olisin ne todennäköisesti itsekkin laittanut. Eikun ainiin, hankkihan se sisustussuunnittelija sen ihanan vaatekaapin Ikeasta lapsille! Ei olisi tullutkaan itselle mieleen.

Vierailija
27/68 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri uuden karvalankamaton tarkoituksena laittaa se lastenhuoneeseen. Siitä lähtee kuitenkin järkyttävä kemikaalien löyhkä, joten ei tee mieli laittaa sellaista lasten leikkien alustaksi. Meillä ei ole edes vauvoja, jotka sitä olisi maistelemassa ja nöyhtämässä suuhun. Vanha puuvillamatto taitaa jäädä paikalleen.

Vierailija
28/68 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kai tää nyt on joku VITSI???

eihän tossa ole mitään edes sisustettu - pari huonekalua ja tapettiseinä?

pliis. ja tosiaan moni on paljon taitavampi ihan oikeasti, ihan ilman mitään koulutusta. 

Vierailija
29/68 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tapetti ja Hattivattilamput olisi kieltämättä upea lisä - etenkin, jos niitä olisi yksi jokaista kokoa.

Vierailija
30/68 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoitko ap väärän linkin kun minä en nähnyt mitään upeaa sisustusta?
Tuohan oli aivan tavallinen tylsä, hajuton ja mauton lastenhuone jossa lasten lelujenkin täytyy sointua sisustukseen. Miksi muuten pitää miettiä ostaako kalliin lampun vai halvemman jos rahaa ei ole haaskattavaksi? Äly hoi, älä jätä, järki jätti jo!

Vierailija
31/68 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuohon tarvittu sisustussuunnittelija? Tapetti on ihan ok, vaikka en itse laittaisi, koska sisustustyylini on erilainen.

Hassua, mutta itsellekin tuli mieleen, että ketjun aloittaja on bloggaaja itse :) ?

Vierailija
32/68 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on upea sisustus, niin voisitko ap linkata jonkun kuvan mielestäsi huonosta sisustuksesta, tai huoneesta jota ei ole sisustettu ollenkaan vaan kannettu vain tavarat huoneeseen ja jätetty niille paikoille mihin ne nyt ensimmäisenä sattuivat.

Vierailija
33/68 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

perus teiniäidin muka tyylikäs muumihuone, mutta mikäs siinä kun on sponsseja sun muita rahoittajia :D

Vierailija
34/68 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 10:21"]

Onko tuohon tarvittu sisustussuunnittelija? Tapetti on ihan ok, vaikka en itse laittaisi, koska sisustustyylini on erilainen.

Hassua, mutta itsellekin tuli mieleen, että ketjun aloittaja on bloggaaja itse :) ?

[/quote] En usko että ketjun aloittaja on Emilia. Veikkaan että aloittaja on sama kuin aiemminkin. Aamulla nimittäin oli joku Mo-Empun lastenhuone keskustelu jossa tyyliin jokainen kommentoija oli arvostellut lastenhuonetta negatiiviseen sävyyn ja se katosi saman tien. Mikä oli outoa koska samaan aikaan arvosteltiin Moukun vartaloa ja se keskustelu poistui paljon myöhemmin. Nykyisin siis palstalla raskaana olevaa bloggaria saa haukkua mutta Emilian lastenhuonetta ei!

Vierailija
35/68 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tavarathan olivat jo olemassa olevia? Okei tuo Ikean ihana kaappi taitaa olla uusi ja tuo tosi käytännöllinen valkoinen matto. Mihin sisustussuunnittelijaa siis tarvittiin? Tapetin valitsemiseen? Jännityksellä jään odottamaan muiden huoneiden valmistumista...

Vierailija
36/68 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 09:30"]

Varmasti hieno, jos tykkää tästä tyylistä. Ei minusta mitään vikaa. Omaan makuuni on vaan enempi sellainen huvikumpu-tyyli. Meillä ei enää lastenhuonetta tarvita ja teinit suunnittelee omat huoneensa itse. Tykkään väreistä, ei niinkään kirkkaista, vaan lähinnä murretuista ja niitä meiltä löytyy. No on jotain kirkkaan keltaista ja sinistä väriläiskänä. Olenkin miettynyt, että lukiskohan joku blogia, jossa olis väriä ja kaikkea itsetehtyä. Tuunailen kalusteita, kudon räsymattoja, käytän kirppiskamaa jne.

[/quote]

Aivan varmasti lukisi. Kaikki ihmiset eivät ole fiksautuneet avotakka-sisutuksiin, eikä kaikille tarvitse olla uutta kaikki huonekalut.

Vierailija
37/68 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nätti huone, mutta ei tuota mitenkään erityisesti ole sisustettu. Uusi tapetti ja muutama toisiinsa sointuva huonekalu. 

Vierailija
38/68 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, meillä on monta kertaa hienompi lastenhuone ja ihan itse suunnittelin. Toivottavasti eivät maksaneet tuosta mitään, että ihan sponssina meni. :)

Vierailija
39/68 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina haaveillut sisustusuunnittelijasta mutta se haave taisi mennä nyt tässä. Osaan itsekkin asetella tavarat huoneen reunalle ja laittaa pöydän keskelle huonetta tilaa viemään. Myös tuollaisen joka kaupasta löytyvän lankamaton ja Ikean vaatekaapin osaan ostaa.

Vierailija
40/68 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo sellainen tusina-kaunis, joita tehdään joka sisustusohjelmassa eli kukaan vaan hiukankin niitä katsova voi tehdä saman. Enemmän mua mietityttää tuo matto. Valkoinen matto on toki kaunis, mutta... eihän se pysy puhtaana. Hetken päästä se on harmaa liasta. Sukista irtoaa, jaloista ja lastenhuoneessa on vielä leikit, joissa väkisinkin tulee jotain matolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi