Minkälainen on pervo nainen?
Mies, tunnetko jonkun pervon naisen? Mikä hänestä tekee pervon? Onko se hyvä vai huono asia?
Toki naisetkin voi vastata jos kokee itsensä pervoksi😀
Käytännön esimerkkejä ois kiva kuulla.
T. Nainen joka sai kuulla olevansa pervo, mut jäi mysteeriksi miksi muka niin
Kommentit (46)
No kaksi on ollut mielestäni tuota kategoriaa. 19-kesäisenä abiristeilyllä tyttö, jota en entuudestaan tuntenut, tuli minihameessa syliini hajareisin istumaan, vei käteni märälle pillulleen ja sanoi että mennään hyttiin panemaan. 30v myöhemmin minua lähes 20v nuorempi nainen kaivoi kerran yllättäen autossa kullini housuista, imi loppuun saakka ja nielaisi. Tämän pervommista ei ole kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
No kaksi on ollut mielestäni tuota kategoriaa. 19-kesäisenä abiristeilyllä tyttö, jota en entuudestaan tuntenut, tuli minihameessa syliini hajareisin istumaan, vei käteni märälle pillulleen ja sanoi että mennään hyttiin panemaan. 30v myöhemmin minua lähes 20v nuorempi nainen kaivoi kerran yllättäen autossa kullini housuista, imi loppuun saakka ja nielaisi. Tämän pervommista ei ole kokemuksia.
Oho, jos noi lasketaan pervoiluksi niin mä olen oikea emäpervo.
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
Noi on kyllä lähinnä h*oramaista käytöstä, ihan normia naisille.
Pervoilu on kun tekee jotain s*irasta. Kuten vaikka nämä opettajanaiset, jotka panee oppilaitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
Noi on kyllä lähinnä h*oramaista käytöstä, ihan normia naisille.
Pervoilu on kun tekee jotain s*irasta. Kuten vaikka nämä opettajanaiset, jotka panee oppilaitaan.
Ai pervoilu sairasta? No just...
Mulla oli yks muija joka kiihottui oman perseensä tuoksusta mun naamassa, se oli aika ihanan pervoa mun mielestä. Ei ollut siis paskan haju, vaan hyvän perseen tuoksu josta itsekin kyllä kiihotun. Ei isommin mitään muuta pervoilua ole sattunut kohdalle.
M44
Vaikka sellainen, joka panee useampaa miestä saman viikonlopun aikana.
Pervonainen tekee haluamiaan asioita ja myös pyytää niitä suoraan. "Normaali" nainen taas haluaisi olla samanlainen mutta ujostelee ja on siveyden sipuli.
Arvaas vaan kummalla on parempi seksielämä.
Ap, kerro mitä teit ennenko sua pervoksi sanottiin. Varmasti jotain tosi kivaa
Ehkä se nainen joka festarien pusikossa pyysi että kusen naamalle oli pervo.
Mummielesta sellane sisko on pervo, kun seksi 1) yököttää ja/tai 2) nimittää seksii pedoviliaks. Kyöpeli
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli yks muija joka kiihottui oman perseensä tuoksusta mun naamassa, se oli aika ihanan pervoa mun mielestä. Ei ollut siis paskan haju, vaan hyvän perseen tuoksu josta itsekin kyllä kiihotun. Ei isommin mitään muuta pervoilua ole sattunut kohdalle.
M44
Olisiko antaa tämän naisen yhteystietoja 😅
Saispa joskus olla pervon naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
M44
Mulle kävisi kyllä paskanhajuinenkin pervonaisen perse naamalle.
itse tykkään enemmän afroamerikkalaisten vastikkeesta = "freak"
Pervo kuulostaa kovin ei-seksipositiiviselta termiltä
Vierailija kirjoitti:
M44
Miten tämä ilmeni? Suuteli himokkaasti sen jälkeen kun olit nuollut pyllyä? Jättikö hän joskus uhalla pyllynsä pesemättä jotta tuoksuisi enemmän? Tuollaisessa tilanteessa pesisin naamani ehkä töihin ja kaupungille asioille lähtissä. Muutoin saisi tuoksua siltä perseeltä
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sellainen, joka panee useampaa miestä saman viikonlopun aikana.
No sittenhän vaimoni on pervo. Enpä ole tuollaista ajatellut.
Vierailija kirjoitti:
Pervonainen tekee haluamiaan asioita ja myös pyytää niitä suoraan. "Normaali" nainen taas haluaisi olla samanlainen mutta ujostelee ja on siveyden sipuli.
Sillä joka suostuu tottelevaksi. Innostui niin että oltiin monta vuotta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Pervo ja estoton ei ole sama asia
Minuakin kiinnostaa, koska mullekin on sanottu mut ei sit suostuttu erittelemään miksi! Raivostuttavaa 🤣 Mielestäni olen kyllä ihan normaali 😏
N37