Voi miten upea sisutust! Jotkut ne vaan osaa <3
http://blogit.kaksplus.fi/mutsison/muumifanin-valtakunta/
Kyllä on sitten ihana lastenhuone! Kukahan tuon on suunnitellut? Itsekkin voisin käyttää tämän samaisen sisustussuunnittelijan palveluita sillä on kyllä sen verran upea lopputulos! Mitä te muut tykkäätte?
Kommentit (68)
Joo, ei tuo huone ruma todellakaan ole, mutta ei sitä kyllä "sisustetuksi" voi sanoa. Seinä tapetoitu kivalla tapetilla, mutta muuten kalusteet on vaan heitetty huoneeseen, huone on jotenkin autio ja vähän aneeminen lastenhuoneeksi. Tosin, sisustussuunnittelijasta on voinut jotain hyötyä ollakin, sillä yleensä emilia kuuluu moumoun kanssa siihen samaan kastiin jolla yritys on kova, mutta mitään oikeaa silmää sisustukselle tai pukeutumiselle ei kyllä ole.
Ei liity tähän "upeaan" sisustukseen mitenkään, mutta onko tuon bloggaajan pojan nimi oikeasti Nomppu? Avan olen kyllä aiemminkin kuullut mutta Nomppu onkin jo ihan uusi nimituttavuus.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:20"]
Noah-Michel on pojan nimi.
[/quote] Aijaa! :o Selasin muutaman postauksen läpi ja aina puhuttiin vaan Nompusta niin luulin että hänen nimensä oikeasti on Nomppu. Erikoinen nimi tämä Noah-Michel, miten se lausutaan? :o
Taas on mammoilla hiekkaa pillussa.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 09:30"]
Varmasti hieno, jos tykkää tästä tyylistä. Ei minusta mitään vikaa. Omaan makuuni on vaan enempi sellainen huvikumpu-tyyli. Meillä ei enää lastenhuonetta tarvita ja teinit suunnittelee omat huoneensa itse. Tykkään väreistä, ei niinkään kirkkaista, vaan lähinnä murretuista ja niitä meiltä löytyy. No on jotain kirkkaan keltaista ja sinistä väriläiskänä. Olenkin miettynyt, että lukiskohan joku blogia, jossa olis väriä ja kaikkea itsetehtyä. Tuunailen kalusteita, kudon räsymattoja, käytän kirppiskamaa jne.
[/quote]
Ehdottomasti lukis. Näitä valkoisia koteja on jo nähty tarpeeksi. Kuka tahansa osaa ostaa Kodin Ykkösestä tavaraa.
Voi joo sellainen värikäs sisustusblogi olisi ihana! Niitäpä ei liiemmin ole tai jos on, niin sit ne on sellaisia sikin-sokin räikeää ja kirkasta. Hienoa jos joku sellaisenn laittaisi pystyyn ja olisi kivoja ideoita ja vielä ohjeita. Itse olen innokas värkkääjä, mutta taitoa puuttuu...haluan kuitenkin kokeilla kaikenlaista, joskus onnistuu, joskus ei. Ohjeita saa hakea usein kiven alta. Mutta sellaisella blogilla ei varmaan tienaisi mitään, mutta jos vaan harrastamisen ilosta, niin luulen että lukijoita kyllä olisi. Mutta sitten pitää varautua siihen, että av:lla ruoditaan ja arvostellaan, haukutaan ja lytätään.
Kyseessä oleva sisustus ei ole mun makuni mukainen, mutta en sitä ala mollaamaan, makunsa kullakin.
Mukavaa ilkeyttä taas mammat suoltaa..mikä teitä oikeasti vaivaa kun pitää aina mitätöidä ja haukkua kaikki mitä toisilla ihmisillä on?
Onnettomia ihmisiä, sääliksi käy.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:39"]
Mukavaa ilkeyttä taas mammat suoltaa..mikä teitä oikeasti vaivaa kun pitää aina mitätöidä ja haukkua kaikki mitä toisilla ihmisillä on?
Onnettomia ihmisiä, sääliksi käy.
[/quote] Mitätöidä? Jos sisustusmaut ei kohtaa niin se on jo mitätöintiä? Selvä.
Eikö talvella ole todella epämukavaa nukkua pää kiinni lämpöpatterissa?
Muutettiin TOSIAAN syksyllä. Tässä on TOSIAAN meidän lastenhuone.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:23"]Taas on mammoilla hiekkaa pillussa.
[/quote]
Tässä näemme perinteisen bloggaajan vasta argumentin. Shame, että kommentin kirjoittaja taitaa itsekin kuulua sorapimppaisten mammojen lahkoon :)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:49"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:23"]Taas on mammoilla hiekkaa pillussa.
[/quote]
Tässä näemme perinteisen bloggaajan vasta argumentin. Shame, että kommentin kirjoittaja taitaa itsekin kuulua sorapimppaisten mammojen lahkoon :)
[/quote]
VÄÄRIN ARVATTU.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:49"]
[/quote]
[/quote]
VÄÄRIN ARVATTU.
[/quote]
;) voithan sä uskotella itsellesi mitä haluat
Minä ainakin tykkäsin kovasti huoneesta. Kaunis.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:00"]
Haha, meillä on monta kertaa hienompi lastenhuone ja ihan itse suunnittelin. Toivottavasti eivät maksaneet tuosta mitään, että ihan sponssina meni. :)
[/quote]
Laitapa toki kuva huoneesta niin saat kuulla kuinka hieno se on. Täällä lytätään kaikki tasaisen varmasti ja saat takuulla kuulla kuinka ruma ja onneton huoneesi on :)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 08:53"]Noi muumimagneetit syttyy palamaan kun lämmitys laitetaan päälle.
Terkuin palomiehen lapsi, joka on aivopesty erityiseen huolellisuuteen liittyen tulipalojen ehkäisyyn
[/quote]
myös vesikiertoisessa patterissa?
Tosi kiva ja asiallinen huone, viihtyisä, ilman mitään turhia pinkkejä tai muita pissismäisiä yksityiskohtia tai seiniä :-)
Ei tuo ole mielestäni erikoinen, vaikka ihan tyylikkäitä valintoja onkin tehty. Jos todella kauniita lastenhuoneiden sisustuksia etsitään, niin käypäs ap katsomassa tämän bloggaajan lastenhuoneet: kaunispienielämä.blogspot.fi. Ne saa haukkomaan henkeä!
Tapetti on aivan ihana, mutta muu aivan tavallista!