Olen raskaana ja mies on käynyt thaihierojilla
Hänen säköpostinsa oli jäänyt auki ja sieltä näin jonkun mainoksen, joka ei tosiaankaan ollut tullut sinne vahingossa. Nyt tenttasin miestä, ja se selvisi. Ja kyse ei ole siitä, ettenkö minä haluaisi seksiä.
Mitä helvettiä teen? Eroanko ja kasvatan lapsen yksin? Olen ihan sekaisin täällä.
Kommentit (91)
Jos epäilet, että tartunnan oot mieheltäsi saanut, niin käy testeissä. Ei sun niille tarvii koko tarinaa kertoa, miten on käynyt. Tuo pettämis asia sun täytyy miettiä, että pystytkö/haluatko antaa anteeksi.. Pelkästään lapsen takia ei kannata jäädä huonoon suhteeseen, mutta jos haluat jatkaa se on eri juttu. Totuus nyt on, että kaikki tekee virheitä.
Rakastat häntä, niin...no ei ne tunteet nyt ihan hetkessä lopu, mutta kunhan ajan kanssa todella tajuat kuinka pahasti miehesi teki niin ne tunteetkin kyllä haalenee. Sulla alsoi nyt tavallaan sellainen mahdollisesti vuosia kestävä surutyö.
Teidän suhde ei koskaan voi palata samaksi kuitenkaan. Kulissielämää voi kai elää ja molemmilla on sitten suhteita myös tahoillaan. Ei siellä nyt pelkästään mitenkään kliinisesti ole touhuttu, pikkuthaikut ovat alasti keikistelleet miehesi edessä ja hän on heitä kosketellut joka paikkaan vähintäänkin. Thainaiset ovat ihan erilaisia kuin suomalaiset, sekin loukkaa. Miehesi etsi jotain mitä sinä et voi olla.
Miltähän ukosta tuntuisi jos sä olisit käynyt vaikka jonkun kaksimetrisen mustan Michael Jordan-tyypin isoa munaa hiplaamassa ja hän olisi sua tyydyttäny käsin. Ihan viatonta varmaan joopa joo...ukkos laittais varmaan kuulan kalloosi, joten miksi sun pitää muka hyväksyä tollanen kuvottava tyyppi? Noi on just ihan pahimpia jotka käy thaikuissa, ne ei arvosta naista yhtään.
Siinäpä on kiva miehen malli lapsille...
Voit mennä niihin testeihin myös yksityiselle ja miehesi pakotat myös, on vähintään sen sulle velkaa mokoma paskiainen. Yksityiseltä tiedot eivät siirry mihinkään neuvolaan jos et halua. Hoida nyt tämä asia pois päiväjärjestyksestä, yksi asia vähemmän murehdittavaa. Itse kyllä kertoisin neuvolassa, että parisuhde on kriisissä ja toivot terapiaa. Jos kysyy syytä, ei sinun ole pakko kertoa mutta auttamassahan he siellä ovat. Ja sitten vielä, ei sinun ole mikään pakko tehdä päätöksiä nyt heti vaan ajan kanssa. Kovasti voimia sinulle! Kuulostat muuten ihanalta äidiltä, kun mietit tilannetta ja mahdollista eroa lasten kannalta. Ärsyttää niin puolestasi.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 23:50"]
Lääkärit/sairaanhoitajat saattavat antaa käsihoitoa sellaisille ihmisille jotka eivät pysty siihen itse. Eturauhastulehduksessa se puhdistaa ja ehkäisee epäpuhtauksia. Terveydellinen hyöty. Mies on vain huolissaan omasta terveydestä.
[/quote]
Mitähän tämäkin mies yrittää valehdella? Peittelee varmaan tuollaisella sadunkerronnalla omalle vaimolleenkin omia petoksiaan?
Lääkärit eivät mene kenenkään sukuelimiä seksitarkoituksessa hieromaan, tulee potkut virasta hyvin joutuin!
Kaikkea sitä kuuleekin!!!
Mies on tehnyt tosi väärin sua kohtaan ja toivottavasti sen myös ymmärtää. Mutta ihmiset tekee virheitä, joita voi ihan aidosti katua ja jotka toinen voi ajan kanssa ja kovalla työllä pystyä antamaan anteeksi ja jättämään taakseen. Ehkä tämä on nyt teidän avioliiton vastamäki, jossa sitä tahtoa tarvitaan kun muu on rikki. Jos mies aidosti katuu, on valmis tekemään mitä tahansa perheensä pelastamiseksi, suostuu terapiaan, ja jos teillä muuten on ollut hyvä ja onnellinen suhde, niin kyllä minusta kannattaa yrittää korjata tilanne. Erota voi myöhemminkin, jos ette pääse tämän yli.
Harvoin huutelen provoa mutta tää ap selittää kokoaika eikä osaa tehdä mitään, ja kallistuu kokoaika enemmän sen puolelle että pitäisi jäädä kun on sitä ja tätä ja tota.. Eikä itse edes oikeastaan puhu lähtemisestä ja siitä kuinka ei halua elää ton kanssa.
Provo tai ei, tällästä varmasti sattuu oikeassa elämässäkin joten sanon vaan että itse jättäisin mieheni jos se pelleilis tolla tavalla. En kattois kyllä hetkeäkään, oli taapero tai raskaus tai ihan mitä vaan.
Sinun on pakko mennä testeihin ja miehesi myös.
Mies pilasi kaiken ja rikkoi perheen...et sinä.
Ja sinä ja lapsi ette lähde mihinkään vaan ukko ottaa kamansa ja muuttaa vaikka sinne thaikku-hieromalaitokseen...ihan sama.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 22:26"]
Oon alkanu miettimään pitäiskö oikeasti kiinnostua jotenkin naisista, ne osaa olla luotettavia. Miehistä ei oo siihen.
[/quote]
HAHA PÄIVÄN PARAS! USKOTKO TOHON IHAN AIKUISTEN OIKEASTI????
Oot ihan hullu jos jäät tuollaiseen suhteeseen pienten lasten kanssa. Mulkero ukkos ei ikinä pysty lopettaa pettämistä vaikka mitä sanois.. potkase se ääliö pihalle tai lähe ite. Kyllä ne asiat siitä alkaa vähitellen järjestymään eron jälkee. Älä enää ruikuta ja mieti täällä, vaan toimi!!!
Miten ihmeessä selviän vauvan kanssa, kun se syntyy? Menenkö synnyttämäân yksin? Ei mulla ole sellaisia sukulaisia tai edes ystäviä, joiden kanssa haluaisin jakaa tollasia asioita. Mä taidan oikeasti mennä hirteen. Jos olisinkin lääkäri, voisin vaan ottaa ruiskeen jotain lääkettä suoraan suoneen.
ap
Thai-nainen ei rikkonut sun unelmaa, vaan miehesi. Thaikku teki vain työtään. Sad but true. Jos jäät, miehesi huomaa, että voi käyttäytyä kuinka vain, eikä arvosta sinua yhtään.