Olen raskaana ja mies on käynyt thaihierojilla
Hänen säköpostinsa oli jäänyt auki ja sieltä näin jonkun mainoksen, joka ei tosiaankaan ollut tullut sinne vahingossa. Nyt tenttasin miestä, ja se selvisi. Ja kyse ei ole siitä, ettenkö minä haluaisi seksiä.
Mitä helvettiä teen? Eroanko ja kasvatan lapsen yksin? Olen ihan sekaisin täällä.
Kommentit (91)
No keskustelin miehen kanssa ja kyllä juuri tällaisesta on ollut kyse. Ilmeisesti alkanut ihan viattomilla hieronnoilla ja sitten johtanut tuohon ja sitten mies on jotenkin jäänyt koukkuun.
ap
Voi yök.... ne vielä levittää tauteja:(.Jos sulla on seksiä miehen kanssa, käy testeissä. Ei tuo kovin hyvältä vaikuta yhteiselämää ajatellen, mitä ajattelit tehdä?
No en tiedä! En tiedä mitä ajatella. Olen ihan turtana, mutta kuvottaa todella paljon.
ap
Vittu ne thai-huorat pitää oikeasti saada pois Suomesta. Missä Suomen Sisut, Perussuomalaiset sun muut ovat nyt kun oikeasti tarvittaisiin maahanmuuttokriittisyyttä???
Miten kädellä vatkaaminen levittää tauteja?
Mä tekisin kyllä miehelle selväksi että olet todella järkyttynyt ja eron partaalla. Jopa muuttaisin hetkeksi pois vaikka kaverille tai vanhemmille. Siis osoittaisin että tää oli tässä. Jos mies ei siitä tajua jotenkin kunnolla omaa ääliömäistä käytöstään niin eroaisin varmaan. Luottamuspula.
Oon alkanu miettimään pitäiskö oikeasti kiinnostua jotenkin naisista, ne osaa olla luotettavia. Miehistä ei oo siihen.
joo ihan vauvan kannalta pyydätnyt neuvolan kautta lähetteen sukupuolitautitesteihin! se nyt ihan ekana.sit annat tilanteen pääsi sisällä rauhoittua ja mietit rauhassa ja ajan kanssa mitä haluat tulevaisuudelta. ei kannata raivopäissään tehdä ratkaisuja
Se on muuten aika moni mies joka huoria käyttää mut vielä useampi käy thaihieronnassa. Asia mistä ei puhuta.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 22:25"]
Vittu ne thai-huorat pitää oikeasti saada pois Suomesta. Missä Suomen Sisut, Perussuomalaiset sun muut ovat nyt kun oikeasti tarvittaisiin maahanmuuttokriittisyyttä???
[/quote]
Niin, sehän on naisten syy, kun mies petttää....
Muista olla yksiselitteisesti vihainen ja järkyttynyt. Älä yritä ymmärtää, tai siis osoittaa minkäänlaista ymmärtämistä tai sympatiaa edes pakolla koska se saa heti miehen tuntemaan että oli oikeutettu siihen koska syyt X ja Y eli teki mieli, tylsää, "rankkaa" tms.
No varmasti et meinannutkaan tehdä niin, mutta monet kyllä ei reagoi tarpeeksi vihaisesti kun mies mokaa noin pahasti. Pysy kovana.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 22:25"]Vittu ne thai-huorat pitää oikeasti saada pois Suomesta. Missä Suomen Sisut, Perussuomalaiset sun muut ovat nyt kun oikeasti tarvittaisiin maahanmuuttokriittisyyttä???
[/quote]
Yritin joskus kysyä yhdessä vaalitilaisuudessa jossa ehdokkaat ilmoittivat olevansa isänmaallisia, kristillisiä ja mamu-kriittisiä, että mikä heidän mielipiteensä on thai-hierojista. Eivät halunneet vasta siihen mitään. Ja kun kysyin onko kristillisten arvojen mukaista että naimisissa olevat miehet käyttävät heidän palvelujaan niin totesivat vaan että eivät suomalaisnaisetkaan ole yleensä neitsyitä.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 22:23"]
ei kaikki thaihierojat tarjoa happy endingiä. siis kyse voi olla todellakin ihan pelkästä hieronnasta
[/quote]
Heh. Se kuka haluaa Suomessa HIERONTAA menee OIKEALLE hierojalle.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 22:25"]
[/quote]
Ne käy thai"hieronnassa" itsekin...
No meillä on jo yksi lapsi, en mä noin vaan voi muuttaa jonnekin pois, vanhemmatkin asuu todella kaukana. En tajua, olen todella ahdistunut ja pois tolaltani.
ap
Oletko kuinka pitkällä raskaudessa? Alkuraskaudessahan ne ottaa sukupuolitautitestit ja varmaan silloin olleet puhtaat? Nyt vaan pikapikaa uusiksi testeihin ja sitten tilanteen uudelleen katsaus.
On vähän kyseenalaista jo ostaa tuollaisia palveluita, toki ei ihan niin räikeää hyväksikäyttöä kuin jos kävisi Thaimaassa samantyyppisissä puuhissa. Jos tuo on miehen mielestä hyväksyttävää, miksi ei muukin suhteen ulkopuolinen seksi? Tuo on kai vain vaivattomin tapa saada sitä. Ei hirveästi välitä siitä, että olet raskaana tai siitä, jos jättäisit tuon takia. Eli välittääkö lapsestakaan.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 22:24"]
Voi yök.... ne vielä levittää tauteja:(.Jos sulla on seksiä miehen kanssa, käy testeissä. Ei tuo kovin hyvältä vaikuta yhteiselämää ajatellen, mitä ajattelit tehdä?
[/quote]
Isompien poikien kertoman mukaan se on rasvatun vehkeen hierontaa latex-hanska kädessä. Maksaa alle satasen. Heh, miksi siitä maksais? No, miehet on sellasii. Jos haluaa maksullisen yhdynnän, sitä ei välttämättä Thai-paikasta saa. Pitää mennä illalla ravintolaan muka duuniporukan kanssa. Paaaljon rahaa mukaan niin pääsee yheks tunniks johonkin virolaisten yhteiseen vuokrayksiöön, siis yhden kanssa. Ei jää mitään merkintää tietokoneelle. Aika paskiainen sun miehes kyl on. Mee vähäks aikaa äitis luo tai jotenki pois kotoa ja jätä miehes miettimään.
Sanoin miehelle, että haluaisin lähteä enkä tulla koskaan takaisin. Hän sanoi vaan, että rikkoisinko meidän perheen tuollaisen jutun takia. Vastasin vaan, että hän se meidän perheen on rikkonut. En ihan oikeasti pääse tästä varmaan koskaan yli.
ap
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 22:21"]
Hänen säköpostinsa oli jäänyt auki ja sieltä näin jonkun mainoksen, joka ei tosiaankaan ollut tullut sinne vahingossa. Nyt tenttasin miestä, ja se selvisi. Ja kyse ei ole siitä, ettenkö minä haluaisi seksiä.
Mitä helvettiä teen? Eroanko ja kasvatan lapsen yksin? Olen ihan sekaisin täällä.
[/quote]
Mistä lähtien "thaihierojat" ovat lähettäneet mainoksia?
ei kaikki thaihierojat tarjoa happy endingiä. siis kyse voi olla todellakin ihan pelkästä hieronnasta