Lähtikö poikasi tai tyttäresi tänään inttiin?
Kommentit (23)
Nyt koulutetaan Nato-ajan sotilaita. Vähän hirvittää.
Itse kapteeni kirjoitti:
Poikani lähti, ei näyttänyt olevan innoissaan. Aamuja kaikille!
Millä mielellä sinä olet? Tyhjän pesän kriisi?
Poikani lähti ja ihan reippain mielin. Peitteli hieman jännitystään, niin taisin minäkin.
Päivällä lähtee. Tuolla pähkäilee mitä ottaa mukaan.
Jos tyttäreni lähtisi inttiin, niin olisi tapahtunut pieni transitio.
Vierailija kirjoitti:
Jos tyttäreni lähtisi inttiin, niin olisi tapahtunut pieni transitio.
Häh? Etkö ole huomannut että intissä on ollut naisia jo kohta 30 vuotta...?
Minä (äiti) kävin intin jo 90-luvulla, nyt on vuorossa esikoistytär.
Kuinka moni lopettaa heti tänään?
Ei vielä mutta haluaisi jo mennä, tosin menee erikoisjoukkoihin mikä on vähän eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ai että kyllä vtuttais lähteä!
Tämä. Hirveä kaatosade aainakin täällä. Just kävin kaupassa ostamassa olutta, nyt voi lopun päivää viettää rennosti sisällä. Ai että!
Tammikuussa vasta. Paikkana yksi homeisimmista kasarmeista, saapa nähdä miten käy. Miksi varusmiehet eivät saa terveellisiä tiloja 6/12kk:n elämäntaipaleen antamisesta Suomelle? Hävetkää päättäjät!
Kyllä lähti, vein asemalle.
Oli ihan ok fiiliksillä, ei nyt innoissaan, mutta kokee että on velvollisuutensa tuonne mennä.
Minä nieleskelin kyyneleitä, mutta kyllä tämä tästä :)
Lähti ja hirvittää kuinka mahtaa pärjätä. Heikot sosiaaliset taidot. Toivotaan parasta.
Vierailija kirjoitti:
Lähti ja hirvittää kuinka mahtaa pärjätä. Heikot sosiaaliset taidot. Toivotaan parasta.
Voi tehdä hyvääkin. Mun veli oli ennen arka hissukka, armeijan jälkeen ihan erilainen. Kaverien määräkin tuplaantui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tehdä hyvääkin. Mun veli oli ennen arka hissukka, armeijan jälkeen ihan erilainen. Kaverien määräkin tuplaantui.
Ihana kuulla. Miten hänellä aloitus sujui? T. Aran hissukan äiti
Poikani ei mennyt armeijaan terveydellisistä syistä.
On nyt 31-vuotias, joten enää ei pääsisi iänkään puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana kuulla. Miten hänellä aloitus sujui? T. Aran hissukan äiti
Veikkaan että jännitti alussa tosi paljon (valvoi lähtöä edeltävän yön) mutta oli mukavat tupakaverit ja jo ekan kotiloman jälkeen lähti ihan positiivisin mielin takaisin.
Poikani lähti, ei näyttänyt olevan innoissaan. Aamuja kaikille!