Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana ja mies on käynyt thaihierojilla

Vierailija
25.06.2014 |

Hänen säköpostinsa oli jäänyt auki ja sieltä näin jonkun mainoksen, joka ei tosiaankaan ollut tullut sinne vahingossa. Nyt tenttasin miestä, ja se selvisi. Ja kyse ei ole siitä, ettenkö minä haluaisi seksiä.

Mitä helvettiä teen? Eroanko ja kasvatan lapsen yksin? Olen ihan sekaisin täällä.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain osa hierontaa(palvelua). Ei varsinaista seksiä.

Vierailija
2/91 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä helvettiä tästä nyt sitten pitäisi ajatella? Ymmärtää ja hymistellä, vai häipyä kassi ja taapero kourassa, maha pystyssä niin pitkälle kuin pippuri kasvaa? V-u miehet on niin idiootteja!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 23:29"]Mies on pettänyt naistaan ja rikkonut perheensä. Minä ainakin lähtisin!

[/quote]

Minä myös. Eikö ap ymmärrä että hän on nyt huoran vaimo?

Vierailija
4/91 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 23:39"]

Sehän on vain osa hierontaa(palvelua). Ei varsinaista seksiä.

[/quote]

Mitä..

Vierailija
5/91 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse voisi päästä tuollaisesta ikinä yli ja antaa anteeksi. AP:n on mietittävä itse ratkaisuaan. Mieti asiaa toisinpäin: tulisiko sinulle syyllinen olo jos itse kävisit tuollaisessa hieronnassa? Paskamainen temppu mieheltä, erittäin itsekästä ja välinpitämätöntä toimintaa.

Vierailija
6/91 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit/sairaanhoitajat saattavat antaa käsihoitoa sellaisille ihmisille jotka eivät pysty siihen itse. Eturauhastulehduksessa se puhdistaa ja ehkäisee epäpuhtauksia. Terveydellinen hyöty. Mies on vain huolissaan omasta terveydestä.

Vierailija
7/91 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 23:39"]Sehän on vain osa hierontaa(palvelua). Ei varsinaista seksiä.

[/quote]

Olisiko sinulle sitten ok, jos kumppanisi tekisi sinulle samalla tavalla? Kyllähän tuossa mies saa seksuaalisen tyydytyksen, eli verrattavissa sikäli vaikkapa satunnaisen baarihoron antamaan suihinottoon. Ap:n tapauksessa tuskin oli sovittu niin avoimesta suhteesta, että toisten naisten käsissä laukeaminen olisi sallittua. Aina sama juttu, että miesten pitäisi saada sikailla miten lystäävät. Auta armias, jos ap olisi toiminut samoin...

Vierailija
8/91 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 23:50"]

Lääkärit/sairaanhoitajat saattavat antaa käsihoitoa sellaisille ihmisille jotka eivät pysty siihen itse. Eturauhastulehduksessa se puhdistaa ja ehkäisee epäpuhtauksia. Terveydellinen hyöty. Mies on vain huolissaan omasta terveydestä.

[/quote]

Mentally Disabled Guy Gets Handjob From Nurse

http://motherless.com/EB5586C

Vierailija
9/91 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 23:52"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 23:39"]Sehän on vain osa hierontaa(palvelua). Ei varsinaista seksiä.

[/quote]

Olisiko sinulle sitten ok, jos kumppanisi tekisi sinulle samalla tavalla? Kyllähän tuossa mies saa seksuaalisen tyydytyksen, eli verrattavissa sikäli vaikkapa satunnaisen baarihoron antamaan suihinottoon. Ap:n tapauksessa tuskin oli sovittu niin avoimesta suhteesta, että toisten naisten käsissä laukeaminen olisi sallittua. Aina sama juttu, että miesten pitäisi saada sikailla miten lystäävät. Auta armias, jos ap olisi toiminut samoin...

[/quote]

Siitä on romantiikka kaukana. Hanskat kädessä ja thai-hierojat eivät koske suulla. En laskisi myöskään pettämiseksi jos nainen kävisi hierotuttamassa omansa. Suuhoiton lasken jo pettämiseksi.

Vierailija
10/91 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 23:50"]Lääkärit/sairaanhoitajat saattavat antaa käsihoitoa sellaisille ihmisille jotka eivät pysty siihen itse. Eturauhastulehduksessa se puhdistaa ja ehkäisee epäpuhtauksia. Terveydellinen hyöty. Mies on vain huolissaan omasta terveydestä.

[/quote]

No en todellakaan anna ja voin väittää ettei kolleganikaan. Huh huh!

T: Sairaanhoitaja

Vierailija
11/91 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jättäisin miehen. Mihin tuo sika vielä pystyykään, hyi! Eikä siihen ikinä vois enää luottaa.

Vierailija
12/91 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kannattaako tän takia oikeasti erottaa lapset isästään, vai onko mulla velvollisuuksia vielä jotenkin koettaa järjestää asioita kuntoon? Mies ei kyllä minuun enää tule koskemaan.

ap

Vierailija
13/91 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:20"]Mutta kannattaako tän takia oikeasti erottaa lapset isästään, vai onko mulla velvollisuuksia vielä jotenkin koettaa järjestää asioita kuntoon? Mies ei kyllä minuun enää tule koskemaan.

ap

[/quote]

Ei sinulla ole velvollisuuksia. Ei huoraa tarvi hyysätä.

Vierailija
14/91 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asiasta ei voisi puhua. Tietysti, jos toinen ei tajua loukanneensa ja käyttäytyneensä väärin tai halua edes ymmärtää ts. näkemysero on liian suuri niin silloin ero on varmaan paikallaan.

Me ainakin olemme sopineet jo heti suhteen muuttuessa vakavammaksi, missä kulkee yhteiset rajat, koska miehellä oli paljon löyhempi käsitys suhteesta. Näitä asioita ei todellakaan voi jättää hiljaiseen "yhteisymmärrykseen" vaan pitää puhua! Käsittääkseni mies rakastaa ja kunnioittaa minua niin paljon, että pitää kiinni meidän yhteisistä säännöistä. Toki, jos hän nyt niitä rikkoisi, olisin loukkaantunut, mutta Se ei tarkoita ettenkö voisi vielä yrittää korjata suhdetta.

Jos pettämisestä tarttuisi tauti, sitten mies saisi lähteä samantien, koska niin tyhmää miestä en todellakaan kestäisi ettei kumia osaa käyttää.

Vierailija
15/91 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies suhtautuisi siihen, että itse kävisit "rentoutumassa" jonkun toisen miehen hierottavana?

Tuskin kauheen hyvin.

Anna sen siis uskoa niin, niin ehkä alkaa menemään asia jakeluun.

Vierailija
16/91 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otappa puheeksi elatusmaksut niin saattaa ylimielinen virne häipyä äijän kasvoilta. Toivota mukavaa elämää syfiliksen kanssa, (käy siellä testeissä heti itse!) ja ala käyttämään Tinderiä näyttävästi :D tai laita Jason Stathamin kuva taustakuvaksi kännykkään. Kohtele miestä niin kuin hän kohteli sinua; TÄYSIN VÄLINPITÄMÄTTÖMÄSTI. ei ole sinun tehtäväsi korjata miehesi virheitä. Hän mokasi. Sinä menet eteenpäin.

Vierailija
17/91 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika?  

Vierailija
18/91 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet huono vaimo. Sinun pitäisi käydä haukkumassa thaihieroja ja viedä miehesi takaisin kotiin. Ei ihmekään kun olette päätyneet tähän, ensimmäisenä pakkaamassa laukkuja.

Vierailija
19/91 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:20"]Mutta kannattaako tän takia oikeasti erottaa lapset isästään, vai onko mulla velvollisuuksia vielä jotenkin koettaa järjestää asioita kuntoon? Mies ei kyllä minuun enää tule koskemaan.

ap

[/quote]

Ei todellakaan ole velvollisuuksia. Eihän niitä lapsia isästään erottaa tarvi, voihan ne tavata kuinka usein vaan. Mies nyt yrittää vaan sua syyllistää, että muka rikot perheen eli ei edes tajua itse aiheuttaneensa sen. Kysymys kuuluukin pystytkö antamaan anteeksi itse tapahtumat plus sen kuinka epäkunnioittava mies on ollut sua kohtaan. Tiedän, että anteeksianto olis laupea teko (jee jee), mutta pääsisitkö oikeesti asiasta koskaan yli ja pystyisitkö ikinä enää luottamaan? Nää on asioita, joita sun täytyy miettiä.

T: 34

Vierailija
20/91 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kurja tilanne :( Mutta ehkä kannattaa antaa vähän ajan kulua, ennen kuin tekee ratkaisun. Mies on tehnyt väärin tietenkin, mutta kyllä perhe ja avioliitto kannattaa yrittää pelastaa. Neuvolasta voisi saada lähetteen pariterapiaan. Jotkut parit pääsee yli pettämisestäkin, yli pääseminen ja anteeksi antaminen ja suhteen jatkuminen onnellisena on mahdollista jos molemmilla on tahtoa (eikä se tarkoita että miehen teko pitäisi hyväksyä). Helppoa ei varmasti olisi, mutta ei tuossa tilanteessa helppoja ratkaisuja olekaan. Ero on helpoin ratkaisu, mutta viimeinen vaihtoehto. Voimia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän