Olen raskaana ja mies on käynyt thaihierojilla
Hänen säköpostinsa oli jäänyt auki ja sieltä näin jonkun mainoksen, joka ei tosiaankaan ollut tullut sinne vahingossa. Nyt tenttasin miestä, ja se selvisi. Ja kyse ei ole siitä, ettenkö minä haluaisi seksiä.
Mitä helvettiä teen? Eroanko ja kasvatan lapsen yksin? Olen ihan sekaisin täällä.
Kommentit (91)
Mies on pettänyt naistaan ja rikkonut perheensä. Minä ainakin lähtisin!
No mikä siinä on, ettei oman vaimon hieronnat voi kelvata? Kyllä minuakin on muut miehet himottaneet, mutta olen vaan purrut hammasta ja mennyt kotiin. On se kumma, jos mies ei pysty samaan.
ap
Niin, miehen mielestä kyseessä ei ole pettäminen eikä toisaalta myöskään prostituutiopalvelujen käyttäminen. Kai tää on sitten ihan omaa kategoriaansa jotenkin.
ap
Siis en kestä. Pitääkö mun todellakin mennä johnkin sp-testeihinkin? En missään tapauksessa halua puhua tästä neuvolassa! Tää on niin hankala asia itsellenikin, etten halua, että ne neuvolanihmiset, joita kuitenkin tulen tapaamaan säännöllisesti, saavat mässäillä tällä. Joku terapia voisi olla hyvä, mutta eihän se enää mitään muuta, tehty mikä tehty.
ap
No sovitte että hierojat saa hieroa myös sukupuolielimiä. Varaat itsekin ajan joltain mieshierojalta.
Kyllä siellä testeissä pitäisi käydä. Toki voit lähettää miehen ensiksi, jos haluat.
Ei kai tuo niin vakavaa ole. Ei siellä tosiaankaan panna, vaan thai-tyttö runkkaa kumihanskat kädessä miestäsi. Ei siitä tauteja tartu.
Ottaisin iisisti.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 22:23"]ei kaikki thaihierojat tarjoa happy endingiä. siis kyse voi olla todellakin ihan pelkästä hieronnasta
[/quote]
Voitteko kertoa tyhmälle tarkottaako happy ending näissä thaikkupaikoissa käsihommaa, blowjobbia vai mitä?
Kuule ap, mä olen itse lähtenyt kävelemään tuosta tilanteesta. En vaan voinut luottaa enää, olisin tullut hulluksi. Sä et ole perheenrikkoja, vaan miehesi on idootti itsekäs huoripukki ja thaihieronta on törkeää paritusta, jossa on ihmiskaupan piirteitä. En tajua, kuinka nuo ns. firmat aina vaan saa toimia, kun laissa on kielletty huoneenvuokraaminen paritukseen.
Ei ole sun vikasi todellakaan mitä on tapahtunut!
terv. kolmen yh (ja meillä menee kaikilla hyvin, olen uudessa parisuhteessakin, lapset tapaavat isäänsä ja pitävät isäpuolestaan) Ja joo kävi se ex mun oven takana itkemässä, että kyllä hän nyt muuttuu ja miksi me ei voida olla yhdessä, kuin sä nyt hänet voit jättää kun eihän se nyt ollu mitään merkityksellistä? Jonkun panosuhteen olisin vielä kestänyt ja ehkä anteeksi antanut ihastumisen, mutta kylmäpäisesti käytetyt huorat oli kerta kaikkiaan liikaa.
Mun mielestä sä sanoit miehelle oikein. Hän on rikkonut perheenne. Yritti vielä kääntää ton sua vastaan sanomalla että haluatko sä tollanen "pikku jutun " takia rikkoa perheen, siis syyttää SUA ja vähättelee omaa tekoaan.
Olen pahoillani mutta kyllä mä eroaisin tuossa vaiheessa :/ Tuo kertoo tosi paljon miehen arvoista ja ajatusmaailmasta. Aivan kauhea tilanne kyllä kaikin puolin, mutta ei todellakaan ole sinun vikasi jos päädyt nyt yksin.
Luulen myös että jos palaat miehen luo, viestit samalla että tuollainen prostituution käyttö on ok. Sitten sitä tapahtuu tulevaisuudessakin, vaikka sitten salaa. Näillä tiedoilla en jatkaisi suhdetta edes raskaana :/ voimia!
Todellakin kerrot neuvolassa, et kai riskeeraa syntymättömän lapsesi terveyttä oman häpeäsi vuoksi (ihan kuin sinulla nyt olisi edes mitään hävettävää)?
Ukko pihalle. Voisin harkita antavani anteeksi jos äijä edes katuisi ja myöntäisi miten munaton temppu tuo oli, mutta jos ukko ei osoita mitään vastuunottoa teostaan saati edes myönnä tuota pettämiseksi niin se ois goodbye. Älä nyt ainakaan lasten vuoksi ala mitään kulisseja pitämään pystyssä jos sun sydän ei ole enää mukana, se on ihan vihoviimeinen temppu. Lapset ei ole tyhmiä, he aistivat kyllä epäterveen ilmapiirin.
Ja sun ei todellakaan tarvitse huolehtia mistään velvollisuuksista, sulla ei ole sellaisia tässä koska MIES on se joka mokasi vaikka hän yrittää syyttää sua.
Mieshän sitä paitsi saa erottuaankin nähdä yleensä lapsiaan eli et sä heitä mitenkään erota hänestä. Sä erotat vain itsesi hänestä, koska hän teki mitä teki.
Koita pysyä kovana ja tajuta ettei tämä ole mitenkään sinun vikasi.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 15:06"]
Siis en kestä. Pitääkö mun todellakin mennä johnkin sp-testeihinkin? En missään tapauksessa halua puhua tästä neuvolassa! Tää on niin hankala asia itsellenikin, etten halua, että ne neuvolanihmiset, joita kuitenkin tulen tapaamaan säännöllisesti, saavat mässäillä tällä. Joku terapia voisi olla hyvä, mutta eihän se enää mitään muuta, tehty mikä tehty.
ap
[/quote]
En mäkään ottaisi neuvolassa puheeksi. Terkkari nimittäin kirjoittaisi sen teidän potilaskertomukseen, ja ne tiedot siirtyvät vielä lapsen tietoihin ja jopa kouluun asti.
Käy sukupuolitesteissä ja jos terkkari kysyy, niin sanot vaan että halusit varmistaa asian. Ei kannata omia asioita liiaksi tuolla kertoa.
Eihän siellä neuvolassa tarvitse kertoa kuin että parisuhde on kriisissä ja olisiko mahdollista päästä terapiaan, jos sellaista haluaa kokeilla. Terapeutilla on vaitiolovelvollisuus.
No mies on kyllä todella katuvainen. Hän sanoo, että se oli vähän kuin huumetta, jäi koukkuun noihin. Mä en tiedä, miten suhtautua. Mulle on selvää, etten voi enää olla miehen kanssa tai antaa hänen koskea muhun, mutta toisaalta mä rakastan häntä enkä haluaisi rikkoa meidän perhettä. Voiko joku thainainen noin vain murskata mun unelman?
Olen ihan hukassa. Haluaisin lähteä, mutta en voi. Vauvakin syntyy elokuussa.
ap
Harjottelet hapiendingia ja pidat kassit tyhjina.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 16:26"]
Harjottelet hapiendingia ja pidat kassit tyhjina.
[/quote]
Ihan oikeasti sinä idiotti, voitko tajuta, että mä en todellakaan halua nyt kuulla mitää noin järjettömän typerää. En tarvitse yhtään nyt tähän lisää, tai vedän itseni hirteen. Saat sitten sinäkin osasi omalletunnollesi siitä.
ap
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 16:22"]
No mies on kyllä todella katuvainen. Hän sanoo, että se oli vähän kuin huumetta, jäi koukkuun noihin. Mä en tiedä, miten suhtautua. Mulle on selvää, etten voi enää olla miehen kanssa tai antaa hänen koskea muhun, mutta toisaalta mä rakastan häntä enkä haluaisi rikkoa meidän perhettä. Voiko joku thainainen noin vain murskata mun unelman?
Olen ihan hukassa. Haluaisin lähteä, mutta en voi. Vauvakin syntyy elokuussa.
ap
[/quote]
ei mies ole sun luottamuksesi arvoinen millään tavoin, hän on rikkonut perheen, et sinä, joka olet lapsia hoitanut ja lasta kantanut, kun mies on juossut munaansa hoidattamassa vierailla vesillä. Usko pois, ei se ole pelkkiin thaihieromoihin jäänyt. Sp-testit voi otattaa myös sukupuolitautien klinikalla, tai ehkäisyneuvolassa, ei ole pakko mennä äitiysneuvoloihin.
Mä sanon, että oman mielenterveytesi takia jätä se. Kyllä mäkin miestäni aidosti rakastin, mutta kun se ei osannut sitä arvostaa. Minä en tuhlaa rakkautta mieheen, joka ei anna vastavuoroisesti samaa kunnioitusta takaisin. Anna ap arvo itsellesi. Rakkaus on tauti, josta voi toipua. Aidsista ei toivuta! Mene lääkäriin
Ja katos kun rakkaus ei riitä, jos toinen nyt vaan sua vähän lepyttelee ja jatkaa sitten taas menoaan. Se oli se, mihin mä en voinut luottaa, että se olisi lopettanut kiinnijäämiseen. Kun se vähättelee ja loiventelee tekoaan, se kertoo jo siitä, että se ei arvosta sua. PLUS että se on saattanut sun ja syntyvän lapsen terveyden vaaraan! Onko se arvostusta?
Kolmen yh
Oli käynyt siis ulkomaillakin työmatkalla ollessaan, oli ilmeisesti varannut ajan netissä ja sitten oli sieltä tullut joku newsletter tms.
ap