Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin homovihaaja, kunnes tapahtui seuraavaa..

Vierailija
25.06.2014 |

... eli rakastuin päätäpahkaa työkaveriin ja otin eron vaimostani. Miesrakkaus oli minulle kova pala, koska olen aina ollut se kova jätkä, perussuomalainen ja se, joka haastoi nakkikioskilla riitaa. Niin, haastoin riitaa miesten kanssa päästäkseni heitä lähelle, saadakseni pienen halin ennen iskujen perille menoa ja iskujen perille tuloa.

Näin surkeisiin tekoihin alistuu rakkaudenjanoinen mies, joka rakastaa miehiä. Meidän persujen ja tosimiesten joukossa on paljon niitä, jotka vastustavat kiivaasti homoavioliittoja, koska ovat itse miehiin päin, mutta niin ahdistuneita etteivät myönnä sitä edes itselleen.

Rakastan miestäni, suhteemme on kaunis, tasa-arvoinen parisuhde ja enää en tappele nakkikioskilla, homouden myöntäminen paransi minut sisältä.

Toivon, että jokainen avioliittolain vastustaja myöntäisi jo oman homoutensa ja muut seksuaaliset estonsa, jotta minä ja rakas kumppanini S pääsisimme vihdoin avioon.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sitten sä heräsit. Mulla ei ole mitään homoseksuaalisuutta vastaan, mutta tarina ei vaan ole uskottava. Homofoobikko rakastuu työkaveriinsa. Työstä tarinaasi vielä vähän ja myy stoori vaikka Hollywood-kässäriksi.

Vierailija
2/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siitä se persu nimikin syntyi, persumiesten todellisista tunteista miehiä kohtaa.

Ja onhan siitä tutkimuskin, että kaikkein homofobisimmat miehet ovat itse juuri apn tyyppisiä ja se pelottaa, siksi pitää heittää homo läppää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 18:32"]

Niin, siitä se persu nimikin syntyi, persumiesten todellisista tunteista miehiä kohtaa.

Ja onhan siitä tutkimuskin, että kaikkein homofobisimmat miehet ovat itse juuri apn tyyppisiä ja se pelottaa, siksi pitää heittää homo läppää.

[/quote]

Persu nimi tosiaan juontaa nimensä sanasta persus. ;) Älkää pelätkö, en ole muiden persusten perässä kuin kumppanini. On muuten hauskaa kun monet perusmiehet, joihin en koskisi pitkällä tikulla, pelkäävät että jokainen homo hyökkäisi heidän kimppuunsa se pystyssä, ja siitä syystä muka karttavat meikäläisiä. :D

Miettikää nyt! Ei se voi olla todellinen syy, sillä on heidänkin pakko ymmärtää että ei miehillekään sellainen mies kelpaa, jota nainenkaan ei katso kahta kertaa kadulla. Eli teoriani on, että nämä miehet pelkäävät lähinnä tällaisen utopistisen tilanteen syntymistä siksi, että heissä ei olisi miestä perääntymään enää siinä vaiheessa.

Olen tästä melko varma, sillä kuka mies pelkää epäedustavan naisen iskuyrityksiä baarissa? Ei kukaan. Sellaiselle naiselle voi sanoa, olen naimisissa tai muun tekosyyn. Mutta jos oikeasti tuntisi kontrolloimatonta vetoa juuri sellaisiin naisiin, mutta häpeilisi taipumustaan julkisesti?! Niin, se se syy on homopelossakin. Minä tiedän kun olin itsekin sellainen.

Vierailija
4/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva provo, ehkä nakkikioskitappelut nyt vähenee kun perussuomalaiset tosimiehet ei halua leimautua hinteiksi, siis jos ne vain eka lukis tämän.

Vierailija
5/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 18:13"]

... eli rakastuin päätäpahkaa työkaveriin ja otin eron vaimostani. Miesrakkaus oli minulle kova pala, koska olen aina ollut se kova jätkä, perussuomalainen ja se, joka haastoi nakkikioskilla riitaa. Niin, haastoin riitaa miesten kanssa päästäkseni heitä lähelle, saadakseni pienen halin ennen iskujen perille menoa ja iskujen perille tuloa.

Näin surkeisiin tekoihin alistuu rakkaudenjanoinen mies, joka rakastaa miehiä. Meidän persujen ja tosimiesten joukossa on paljon niitä, jotka vastustavat kiivaasti homoavioliittoja, koska ovat itse miehiin päin, mutta niin ahdistuneita etteivät myönnä sitä edes itselleen.

Rakastan miestäni, suhteemme on kaunis, tasa-arvoinen parisuhde ja enää en tappele nakkikioskilla, homouden myöntäminen paransi minut sisältä.

Toivon, että jokainen avioliittolain vastustaja myöntäisi jo oman homoutensa ja muut seksuaaliset estonsa, jotta minä ja rakas kumppanini S pääsisimme vihdoin avioon.

[/quote]

tämähän on selvästi homoavioliittojen puolestapuhujan trollauskirjoitus.  

on ole noita liittoja vastaan mutta olen typeriä trolleja vastaan.  

liian läpinäkyvää.   

Vierailija
6/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin homoseksuaalisuutta vastustava konservatiivikristitty. Nykyään olen parisuhteessa elävä lesbo. Tapahtumakulku ei ollut niin yksinkertainen, että yhtenä päivänä vain heräsin, tein parannuksen uskovaisuudestani ja aloin lesboilla, sillä fundamentalismista pois opetteleminen ja traumoista toipuminen vie aikaa. Oli aloittaja keksitty tai ei, niin meitä on ihan oikeasti paljon, joille on käynyt näin.

Vierailija
7/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 18:59"]Minä olin homoseksuaalisuutta vastustava konservatiivikristitty. Nykyään olen parisuhteessa elävä lesbo. Tapahtumakulku ei ollut niin yksinkertainen, että yhtenä päivänä vain heräsin, tein parannuksen uskovaisuudestani ja aloin lesboilla, sillä fundamentalismista pois opetteleminen ja traumoista toipuminen vie aikaa. Oli aloittaja keksitty tai ei, niin meitä on ihan oikeasti paljon, joille on käynyt näin.

[/quote]

Kävitkö eheytyskurssin?

Vierailija
8/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 19:03"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 18:59"]Minä olin homoseksuaalisuutta vastustava konservatiivikristitty. Nykyään olen parisuhteessa elävä lesbo. Tapahtumakulku ei ollut niin yksinkertainen, että yhtenä päivänä vain heräsin, tein parannuksen uskovaisuudestani ja aloin lesboilla, sillä fundamentalismista pois opetteleminen ja traumoista toipuminen vie aikaa. Oli aloittaja keksitty tai ei, niin meitä on ihan oikeasti paljon, joille on käynyt näin.

[/quote]

Kävitkö eheytyskurssin?

[/quote]

En. Eheydyin ilman sitä.

7.

Vierailija
9/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä! homostelu pitäisi kriminalisoida

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 18:13"]

[/quote]

Vierailija
10/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksiä ennen avioliittoa!

Vierailija
11/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut uskottava stoori, sorry vaan ap.

Vierailija
12/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vihasin aiemmin pedofiilejä. Vaadin vimmatusti kovempia rangaistuksia niille, jotka "syyllistyivät" lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön. Nyt kun olen parantunut fobiastani, olen ymmärtänyt, että esiintymällä pedofiilivastaisena yritin vain peitellä omaa todellista luontoani. Olenkin vakuuttunut siitä, että pedofilia herättää ihmisissä niin voimakkaita fobian tunteita juuri siksi, että HE OIKEASTI OVAT PEDOFIILEJÄ, mutta yhteiskunnan painostuksen takia KAAPISSA.

Vierailija
13/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 19:14"]Minä vihasin aiemmin pedofiilejä. Vaadin vimmatusti kovempia rangaistuksia niille, jotka "syyllistyivät" lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön. Nyt kun olen parantunut fobiastani, olen ymmärtänyt, että esiintymällä pedofiilivastaisena yritin vain peitellä omaa todellista luontoani. Olenkin vakuuttunut siitä, että pedofilia herättää ihmisissä niin voimakkaita fobian tunteita juuri siksi, että HE OIKEASTI OVAT PEDOFIILEJÄ, mutta yhteiskunnan painostuksen takia KAAPISSA.[/quote]

Näinhän se on. Lainattu viesti lienee ironiayritys mutta osuu vahingossa oikeaan. Kielteisimmin, erityisesti väkivaltaisesti pedofiileihin suhtautuvilla ihmisillä on mitattu selvästi kovempi kiihottuneisuus piirrettyjä alan kuvia katsellessa kuin neutraalimman asenteen omaavilla. Sama tulos on aikaisemmin saatu myös homoseksuaalisella materiaalilla.

Vierailija
14/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene läpi ap sun provoilu. Mutta tuollainen osoittaa, että valintahan se homoilu on. Voi valita toteuttaako niitä seksivantasioita vai ei.

Onhan niitä sellaisiakin, jotka tunetvat romanttisia tunteita ja halua mennä naimisiin esineiden kanssa. Joku rakastaa autoa, joku betonimuuria jne.

Vierailija
15/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se ihmisen mieli vaan muuttuu kun on omasta itsestään kyse.

Vierailija
16/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisikin provo niin juuri noinhan ihmismieli toimii. Jos joku asia on sietämättömän vaikea kestää niin se kielletään ja "ulkoistetaan" ympäristöön ulkoiseksi uhkaksi. Tätä on ihan tutkittukin. 

Vierailija
17/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 19:39"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 19:14"]Minä vihasin aiemmin pedofiilejä. Vaadin vimmatusti kovempia rangaistuksia niille, jotka "syyllistyivät" lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön. Nyt kun olen parantunut fobiastani, olen ymmärtänyt, että esiintymällä pedofiilivastaisena yritin vain peitellä omaa todellista luontoani. Olenkin vakuuttunut siitä, että pedofilia herättää ihmisissä niin voimakkaita fobian tunteita juuri siksi, että HE OIKEASTI OVAT PEDOFIILEJÄ, mutta yhteiskunnan painostuksen takia KAAPISSA.[/quote]

Näinhän se on. Lainattu viesti lienee ironiayritys mutta osuu vahingossa oikeaan. Kielteisimmin, erityisesti väkivaltaisesti pedofiileihin suhtautuvilla ihmisillä on mitattu selvästi kovempi kiihottuneisuus piirrettyjä alan kuvia katsellessa kuin neutraalimman asenteen omaavilla. Sama tulos on aikaisemmin saatu myös homoseksuaalisella materiaalilla.

[/quote]

ainut ero on se että aikuisten välinen homoseksuaalisuus ei satuta ketään sen enempää kuin heterouskaan, mutta pedofilia tuhoaa lapsen elämän.

Vierailija
18/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi teille, joilla on pakkomielle puhua pedofiliasta, en lue heistä kirjotettuja viestejä vaan hypin yli kun näen kyseisen sanan. Aihe ei kiinnosta minua muuten kuin yleisellä tasolla toki haluaisin ettei sellaista esiintyisi, mutta muuten se ei oikein liity homouteen ja tämä ketju koskee homoja, joten..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi