Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heka / Länsisatamankatu 37

Vierailija
27.06.2021 |

Onko kukaan hakenut asuntoa kyseisestä kohteesta? Onko jo onnekkaita, jotka ehti jo saada asunnon?

Kommentit (272)

Vierailija
21/272 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

A taloon meillekin tarjous kaksiosta. Muuttopäivä on vasta 30.11.2021 joten ajoissa on asukasvalinnat.

Vierailija
22/272 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ilmeisesti vielä ole muista (kuin A) rapuista tullut tarjouksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/272 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksioon A-rappu. Liitteet 9.7 mennessä toimistolle.

Hei, totta!! Voi kun tosiaan olisi niin ja jakavat muita sitten järjestyksessä.

Vierailija
24/272 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vieläkään tarjouksia muista rapuista tullut kenellekään? Voikohan mennä elokuulle että alkaa laittaa niitä... jos heinäkuussa lomailee?!

Vierailija
25/272 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyl turhauttavaa tää odottelu ja ei haluis taas pettyy :( mut silti kovasti toivon et jos kerranki kävis hyvä tuuri

Vierailija
26/272 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans odotetaan kuumeisesti.. pahinta olis ottaa vastaan joku kallis pikkukoppi ja sitten saada tarjous Hekalta. Hajoisin..

Vierailija
27/272 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kans odotetaan kuumeisesti.. pahinta olis ottaa vastaan joku kallis pikkukoppi ja sitten saada tarjous Hekalta. Hajoisin..

Mä jo harkitsin että vuokrais kämpän missä vuokra 1500 mut ei viitsi nyt tyhmäkään olla ja kituuttaa pikku rahalla 😞 mut ei vaan oo enää kohta mahista ku niin kauan odotettu ja nyt vielä työssäkäyvänä ja erittäin kiireellinen niin en tiedä ei tässä loputtomiin jaksa odottaa unelma asuntoa..meillä ei hirveesti mahiksia oo muualta ku hekalta saada kun ei oo luottotietoja 😞

Vierailija
28/272 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan asunnonvaihtaja jo saanut tarjousta?

Vierailija
29/272 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kolmion A-rapusta, tästä tuli jo tieto ennen juhannusta. 4-5 huoneista ei kai ole vielä päätöstä tehty?

Vierailija
30/272 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan asunnonvaihtaja jo saanut tarjousta?

Täällä on asunnonvaihtajat; tarjous tuli ihan heinäkuun alussa ja nykyinen asunto tarkastuskatselmoitu.

Vuokrasoppari tulee allekirjoitettavaksi ensi kuussa.

Vierailija
31/272 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ruma talo, en kyllä haluais muuttaa.

Vierailija
32/272 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ruma talo, en kyllä haluais muuttaa.

Sehän on kuin Manhattanille muuttaisi! Itse sain tarjouksen asunnosta eräältä voittoa tavoittelevasta firmasta vuokra 1200€/kk ja sitten Hekalta tuolta Länsisatamankadulta.

Arvaa vain kumman otin?

Vierailija
33/272 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se talo kaunis ole, mutta eipä mikään mukaan mitä nykyään rakennetaan. Nykyarkkitehtuurissa kaikki on omituisia rumia laatikoita.

Vierailija
34/272 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
35/272 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/272 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin omassa asiointipalvelussa että hakemuksen kohdelistalta oli poistunut kaikki a-rapun kohteet mitä olin laittanut ja jäljellä vielä kaikki muut.. eli ehkä niitä ei ole vielä otettu käsittelyyn lainkaan.

Vierailija
37/272 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin omassa asiointipalvelussa että hakemuksen kohdelistalta oli poistunut kaikki a-rapun kohteet mitä olin laittanut ja jäljellä vielä kaikki muut.. eli ehkä niitä ei ole vielä otettu käsittelyyn lainkaan.

Onpa outoa, mulla oli nää A-raput kyllä myös vielä hakemuksella kun äsken juuri katsoin. Hain kyllä lähinnä 3h ja 4h, eli olisko niin että esim yksiöt ja kaksiot jo jaettu kaikki? 

Vierailija
38/272 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa outoa, mulla oli nää A-raput kyllä myös vielä hakemuksella kun äsken juuri katsoin. Hain kyllä lähinnä 3h ja 4h, eli olisko niin että esim yksiöt ja kaksiot jo jaettu kaikki? 

Ei oo mullakaan poistunut hakemukselta. Mulla näkyy kaikki kohteet 5 v ajalta mitä haettu.

Vierailija
39/272 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko tarjous A-rapusta?

Vierailija
40/272 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa jännä. Mulla näkyy pelkästään B, C ja D -rapun vaihtoehdot mitä olin laittanut sekä kanariankatu 3:n kaikki, mutta ei mitään aiempia. 🧐

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi