Heka / Länsisatamankatu 37
Onko kukaan hakenut asuntoa kyseisestä kohteesta? Onko jo onnekkaita, jotka ehti jo saada asunnon?
Kommentit (272)
Jes! Tänään tuli tarjous b-rapun kolmiosta. Olin jo oikeastaan luopunut toivosta.
Vierailija kirjoitti:
Jes! Tänään tuli tarjous b-rapun kolmiosta. Olin jo oikeastaan luopunut toivosta.
Paljon onnea!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon onnea!!
Kiitos! Täytyy olla tyytyväinen. Vaikka asuntoja tuleekin tuonne yli 200, niin jos vanhat merkit pitävät paikkansa, niin hakijoita on varmaan taas ainakin se 4000-5000. Täytyy pistää lottokin vetämään... ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon onnea!!
Kiitos! Täytyy olla tyytyväinen. Vaikka asuntoja tuleekin tuonne yli 200, niin jos vanhat merkit pitävät paikkansa, niin hakijoita on varmaan taas ainakin se 4000-5000. Täytyy pistää lottokin vetämään... ;-)
Hehe, joo jonkinlainen lottovoittohan se taitaa olla joo. Aika epätoivoinen olo itsellä kyllä, mutta kun keskustan asuntojen hinnat on mitä on, niin kai tässä pitää kitkuttaa syyskuun loppuun asti sitten vaan epätoivossa.
Iloitsen kaikkien lottovoittojien puolesta!
Tarjous tuli tänään b rapun kolmiosta. Muutto/valmistuminen/vapautuminen marraskuun lopulla. Onkohan muissakin rapuissa sama muuttoaika? 😬
Samaa miettinyt, siis juuri kolmiotarjouksen saaneena. Sehän on ihan kaaos jos 14 kerrosta yrittää muuttaa samaan aikaan yhtä hissä käyttäen, mutta vaihtoehtojakaan ei paljoa ole, jos kuun vika on muuttopäivä. Harva maksanee entiseen asuntoonsa kuukautta lisää vain muuton takia...
Vierailija kirjoitti:
Samaa miettinyt, siis juuri kolmiotarjouksen saaneena. Sehän on ihan kaaos jos 14 kerrosta yrittää muuttaa samaan aikaan yhtä hissä käyttäen, mutta vaihtoehtojakaan ei paljoa ole, jos kuun vika on muuttopäivä. Harva maksanee entiseen asuntoonsa kuukautta lisää vain muuton takia...
Monen vuokranantajan kanssa voi sopia että muuttaa vasta esimerkiksi 5. päivä ja maksaa näin niiltä päiviltä vuokran.
On teillä jumalauta ongelmat. Suurin osa asuntoa saaneista ei ole saanut tarjousta ja täällä jaksetaan natista kun muuttoruuhkaa jne... hoh hoijaa.
Aivan niin! Koko kesä mennyt hermoillessa, saako vaihdettua asuntoa vai ja tällä on vaikutusta monen elämään. Kun sais edes tietää, minkälaiset hakijat ovat saaneet tarjouksia ts. millä perusteilla.
Vierailija kirjoitti:
Aivan niin! Koko kesä mennyt hermoillessa, saako vaihdettua asuntoa vai ja tällä on vaikutusta monen elämään. Kun sais edes tietää, minkälaiset hakijat ovat saaneet tarjouksia ts. millä perusteilla.
Minä sain, syyt ovat yksityisasia, taisteluterveisin, Paavo.
Vierailija kirjoitti:
On teillä jumalauta ongelmat. Suurin osa asuntoa saaneista ei ole saanut tarjousta ja täällä jaksetaan natista kun muuttoruuhkaa jne... hoh hoijaa.
Onhan toi nyt ihan aika oleellinen käytännön kysymys, jota varmasti jokainen muuttaja pohtii - huom pohtii, ei natise - että miten muutto järjestyy.. ja etenkin kun on iso uusi talo, johon tosiaan monet muuttaa kaiketi saman päivänä! Minäkin mietin sitä, vaikken ole edes saanut tarjousta!
Onnea vaan kaikille tarjouksen ja kodin saaneille. Me muut koetetaan pitää toivoa yllä, että uusi koti löytyy, paniikista huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Kela maksaa vuokrat?
Aika harvan vuokraa maksaa kela, edes hekalla. Ihmeellisen ennakkoluuloista porukkaa täällä. Hekalla asuu monenlaisia ihmisiä, enemmistö ihan tavallisia, työssäkäyviä ihmisiä. Monen alan palkkataso on vaan aika surkea.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut vuosia hakijana "kiireellisenä". En ole saanut yhtäkään asuntotarjousta ja samaan aikaan piirissä kuuluu ihmisistä, joilla parempi tilanne kuin minulla ja he saavat useamman tarjouksen vuoden sisällä. Niitä tarjouksia annetaan ihmisille tarpeen mukaan, ei jonotus pituuden. Minua kiinnostaa mitkä tarpeet ovat niitä tärkeitä, millä pääsee muuttamaan? Ei ainakaan ahtaasti asuminen, hankala matka töihin tai yleinen turvattomuuden tunne.
Muutto hoidetaan porrastetusti niinkuin kaikkiin Hekan uudiskohteisiin. Tämä tieto Hekalta.
Kyllä todellakin haluaisin tietää, millä syillä esim. vaihtaja saa asunnon??
Ei Paavon tarvitse henkilötietojaan ilmoittaa, jos haluaa avata muille perusteluita asunnonsaantiin!
Tämä on nyt kolmas uudiskohde josta haen asuntoa terveydellisistä syistä enkä ole saanut tarjousta.
Ollaan haettu uudiskohteista Jätkäsaaresta monta kertaa vaihtoa. Ei onnistu. Ottaa niin pirusti päähän. 😬
Jee, onnea! Mistä rapusta?