Fitfarm Superdieetti - kokemuksia?
Kommentit (14)
Pysyvästi hoikistuu vain lompakkosi.
Ei yhtään, ei sitä jaksanut noudattaa yhtään. Kokeile ilmaista fatsecretia.
Sen verran kun halusinkin eli noin 4kg. En ollut ylipainoinen alkujaankaan. Joo eihän tuo mikään elämänmuutos ole, koska ei noin askeettista ja tylsää ruokavaliota voi loputtomiin noudattaa. Mutta hyvä pika-apu. Mikään omatoiminen ei mulla onnistu, koska tarvin sen vertaistukiryhmän ja ryhmäpaineen siihen.
Vierailija kirjoitti:
Oliko nälkä paha dieetin aikana?
Laihduin n 6 kg. Mutta alkuperäisissä mitoissa taas vuoden kuluttua. Eli ei se laihtuminen ole vaikeaa vaan se laihdutetussa painossa pysyminen.
Ei vaikuta kovin luotettavalta Fitfarmin asiantuntemus ravintoon liittyen kun Jutta itse vasta 49 vuotiaana joutuu keinolonkat ottamaan.
https://uutisankka.com/julkkikset/jutta-larm-sanoi-hyvastit-tarkealle-k…
mietin tätä jutan uutta +50 valmennusta, näin sit kuvat jutasta lomamatkalta ja aikas pönäkkä oli, siis ihan tavis vaihdevuosi-ikäisen kokoinen
Onko tämä se vanha Jutan superdieetti? Ihan toimiva se on jos sitä vaan noudattaa.
Mulla meni menkat sekaisin tuosta kuurista.
Ehkä pari kiloa lähti.
Fitfarmiltahan tuli vuosia takaperin se "hieno" Sisäinen pullukka-meili. On muuten tallessa vieläkin. "Mainiota motivaatiopuhetta", kuka lie ideoinut?
On kyllä surkea dieetti, en voi suositella kenellekään. Vanhanaikainen, ihmisiä pidetään nälässä ja aiheutetaan stressiä ruoan suhteen. Ajatukset pyörivät vain ruuassa. Miksi näin? No kun sinulla on koko ajan nälkä, heikottaa ja paino ei putoa, niin eihän siinä ajattele mitään muuta kuin ruokaa.
Valmentajan neuvot copy pastea, vika aina asiakkaassa.
Käyttäkää rahanne johonkin fiksumpaan, älkää Fitfarmin Superdieettiin.
Jep, komppaan edellistä. Tosin nälkä ei ollut. Paino NOUSI 6-viikon aikana 500g ja pudotettavaa olisi 30kg eli pitäisi kyllä helposti edes pari kg pudota. Ohjeita noudatin 100% tarkkuudella. Valmentajan neuvot olivat kaikille samat "katsotaan vielä ensi viikko näillä ohjeilla".
Ei jatkoon. Älkää tuhlatko rahoja moiseen.
nosto