Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelinmyynti ei ole oikeaa työtä!

Vierailija
25.06.2014 |

Jokaiselle puhelinmyyjälle sanon, että hankkisit sinäkin kunnon työ, jotta voisit olla ylpeä itsestäsi.

Itse olen lehteä myynnyt 15 vuotta sitten parisen kuutta, kun työttömänä otin mitä vaan vastaan. Se oli nöyryyttävin kokemukseni.

Onneksi sain toimistosihteerin työn äkkiä. Eihän tuolla myynti työllä edes elä, jos ei ole myyjä luonteeltaan tai muuten tyrkky

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan! Kokeilin minäkin ja kovin oli epämukava olo itseni kanssa. En pärjännyt. Mutta toisaalta ne, keltä se sujuu saa helpot rahat 6h sisätyöstä. Kollegani tienasivat jokainen ~3000€/kk. Minä en.. :) 

Vierailija
2/57 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistain ei vain ole siihen duuniin. Ei sen kummempaa. Helppo työ, hyvä palkka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten sanoit ei siellä pärjää jos ei ole myynti henkinen! Jos et pärjännyt missä lienee vika työssä vai sinussa

Vierailija
4/57 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, linja menee heti poikki kun litannia alkaa kuulua luurista....ihmiset osaa soitella itse kun lehtiä kaipaa....

Vierailija
5/57 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina sanonut kaikille toimistosihteereille, että se ei ole kunnon työ ja kannattaisi hankkia työ, josta voi olla ylpeä.

Vierailija
6/57 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jaksanut ihmetellä, että miten niillä valmiilla myyntipuheilla joku on myyntitykki ja toinen ei saa myytyä mitään

Vierailija
7/57 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 16:35"]Olen aina sanonut kaikille toimistosihteereille, että se ei ole kunnon työ ja kannattaisi hankkia työ, josta voi olla ylpeä.

[/quote]

Terveisin puhelinmyyjä?

Vierailija
8/57 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se lehtien myynti puhelimitse voisi rinnastaa melkein pyramidi huijaukseen. Muuten on monia ammatteja joissa tehdään kauppaa puhelimitse ja siitä voi saada itselleen rahaakin :)

Vierailija
9/57 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynti tarkoittaa sitä, että palkka maksetaan häirinnästä. Kaiken, ihan kaiken, mitä puhelinmyynnillä tyrkytetään, voi hankkia muutenkin. Puhelinmyyjät puolustelevat, että parhaa tarjoukset. Höpö höpö. Ihan samat on kotiin tulevissa mainoksissa ja parhaat tarjoukset on yleensä netissä. 

Vierailija
10/57 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielinen asenne sinulla. Ensinnäkin, mitään työtä ei nykypäivänä hankita, vaan SAADAAN. Toiseksi, firmat ovat erilaisia. Suuri osa alan firmoista on huonoja työntekijöitä tai asiakkaita kohtaan, ja työ on ikävää ja haastavaa. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että jokainen alan firma olisi surkea. Olen aikoinani työskennellyt huonoissa firmoissa ja yhdessä kohtuuhyvässä firmassa alalla. Raskasta oli, mutta töitä tein. Nykyään olen onneksi PÄÄSSYT eri alalle.

Vierailija
11/57 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynti on hyvinkin oikeaa työtä. Johan siitä kertoo se, että tuloksista maksetaan ja siihen työhön tai siihen tuloksen tekemiseen ei kaikki pysty.

Vierailija
12/57 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynti on ihan yhtä hyvää ja oikeaa töitä kuin minkä muu työ tahansa. Lisäksi, jos on kykyjä alalle, siitä maksetaan tosi hyvin. Kaikista ei ole myyntityöhön. Itsetäni ei olisi, olen hoitoalan ihminen. Siihenkään ei kaikista ole. Pesemään esim. toista ihmistä tai näkemään verta. 

Vierailija
13/57 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 16:44"]Ylimielinen asenne sinulla. Ensinnäkin, mitään työtä ei nykypäivänä hankita, vaan SAADAAN. Toiseksi, firmat ovat erilaisia. Suuri osa alan firmoista on huonoja työntekijöitä tai asiakkaita kohtaan, ja työ on ikävää ja haastavaa. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että jokainen alan firma olisi surkea. Olen aikoinani työskennellyt huonoissa firmoissa ja yhdessä kohtuuhyvässä firmassa alalla. Raskasta oli, mutta töitä tein. Nykyään olen onneksi PÄÄSSYT eri alalle.

[/quote]

Nykypäivänä nimenomaan töitä pitää etsiä ja hankkia aktiivisesti eikä töitä saa vain sormia napsauttamalla

Vierailija
14/57 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Olen töissä puhelinmyyntiyrityksessä. Meillä ei tosin myydä lehtiä vaan tehdään b-to-b -myyntiä. Puhelinmyyjiä meillä on töissä 18 ja he maksavat työllään neljän toimistotyöntekijän ja kolmen muun hallinnollisen henkilön palkan. Ja kaikilla siis hyvät, kilpailukykyiset palkat. Eli olen kyllä sitä mieltä että se on ihan oikeaa työtä.

Vierailija
15/57 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule kun kaikki ei tosta vaan saa mitään OIKEAA työtä. Pitäisikö mieluummin olla työttömänä?

Vierailija
16/57 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noeipä kovin monikaan homma ole kunnon työtä. Jos nyt miettii vaikka jotain naistenlehtien ja radion toimittajia, tai jotain tyhjänpäiväisiä pilkkuja päivät pitkät viilaavia pikkuvirkamiehiä - kyllä niilläkin oma paikkansa tietysti on, mutta aika paljon vähempi riittäis periaatteessa, ei työssä välttämättä sisältöä ole hirveästi. Yritän sanoa; kuka tarvitsee viittä erilaista naistenlehteä tai viittätoista suunnilleen samaa musiikkia soittavaa radiokanavaa? Kunnon työtä on alkutuotanto, teollisuustyö, kaikenlaiset huoltotyöt, rakennustyöt, sote-alan hommat pääosin, opetus yms...

Vierailija
17/57 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 17:22"]

No kuule kun kaikki ei tosta vaan saa mitään OIKEAA työtä. Pitäisikö mieluummin olla työttömänä?

[/quote]

Jos ei tee puhelinmyyntiä rehellisesti, sitten on parempi olla työttömänä. Esim. tapaus, jossa puhelinluettelofirma soittaa keskukseen, kysyy keskustytöltä firman yhteystietoja, ei pyydä edes yhdistämään kellekään ja sitten tulee lasku, vaikka tytöllä ei ole oikeutta kaupan tekoon eikä missään vaiheessa puhelua ole ilmennyt, että on myyntipuhelu. Tämä tapa toimia on sellainen, että parempi on moisten yritysten mennä kokonaan konkurssiin. 

Vierailija
18/57 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 16:35"]

Olen aina sanonut kaikille toimistosihteereille, että se ei ole kunnon työ ja kannattaisi hankkia työ, josta voi olla ylpeä.

[/quote]

Toimistosihteerit soittelee sulle kaikki illat?

Vierailija
19/57 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 17:44"]

Noeipä kovin monikaan homma ole kunnon työtä. Jos nyt miettii vaikka jotain naistenlehtien ja radion toimittajia, tai jotain tyhjänpäiväisiä pilkkuja päivät pitkät viilaavia pikkuvirkamiehiä - kyllä niilläkin oma paikkansa tietysti on, mutta aika paljon vähempi riittäis periaatteessa, ei työssä välttämättä sisältöä ole hirveästi. Yritän sanoa; kuka tarvitsee viittä erilaista naistenlehteä tai viittätoista suunnilleen samaa musiikkia soittavaa radiokanavaa? Kunnon työtä on alkutuotanto, teollisuustyö, kaikenlaiset huoltotyöt, rakennustyöt, sote-alan hommat pääosin, opetus yms...

[/quote]

Joo mutta ne toimittajat ja virkamiehet eivät häiritse kansalaisia soitoillaan toisin kuin puhelinmyyjät.

Vierailija
20/57 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 17:44"]Noeipä kovin monikaan homma ole kunnon työtä. Jos nyt miettii vaikka jotain naistenlehtien ja radion toimittajia, tai jotain tyhjänpäiväisiä pilkkuja päivät pitkät viilaavia pikkuvirkamiehiä - kyllä niilläkin oma paikkansa tietysti on, mutta aika paljon vähempi riittäis periaatteessa, ei työssä välttämättä sisältöä ole hirveästi. Yritän sanoa; kuka tarvitsee viittä erilaista naistenlehteä tai viittätoista suunnilleen samaa musiikkia soittavaa radiokanavaa? Kunnon työtä on alkutuotanto, teollisuustyö, kaikenlaiset huoltotyöt, rakennustyöt, sote-alan hommat pääosin, opetus yms...

[/quote]

Äläpä unohda kunnon töiden listastasi kuljetusalaa, jota ilman maassamme ei toimisi mikään muukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan