Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lähden suviseuroihin "esittämään" lestaadiolaista

Vierailija
24.06.2014 |

Eli olen värjännyt tummat hiukseni luonnollisen näköiseksi ja ostin harmaita, ruskeita eli tylsiä vaatteita. Kieroa..;)

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mihin tuolla jutulla ajat?  Nautitko huomiostasi, vai onko tarkoitus  nolata meitä, nautitko siitä?  Turha vaiva.

Vierailija
2/45 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooo olitko valelestana suviseuroissa ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä huomaa kuka  on sydämestään uskovainen, mutta Jumala huomaa.  Kaikkea sitä kirjoitetaankin.

Vierailija
4/45 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suviseurat ohi haikea olo. Ensi kesänä Suviseurat Vaasassa :). -37

Vierailija
5/45 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 22:13"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:05"]Ei hitsit, mäkin haluaisin tulla mukaan!!!

Mihis nää teinit siksi aikaa?

[/quote]Tuu ihmeessä ja teinit mukaan. Ette tule katumaan käyntiä. Siellä on hyvä olla kaikilla ja kivat muistot jää:).

[/quote]

Ne ei suostuneet lähtemään :(

Vierailija
6/45 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suviseuroista palattu, en voi väittää etteikö minua olisi pahasti katsottu kun värjäsinkin hiukset takaisin punaiseksi ennen lähtöä :D mut joo viihdyin kyllä, jumala puheita en kuunnellut sillä ihmisiähän lähdin sinne katsomaann. Ja vastaus teidän kysymyksiin, SAIN SEKSIÄ! Eli ei turha reissu ;) kysymyksiä?

Ap

Vierailija
7/45 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ollut seuroissa, joten hän värjäytti turhaan hiukset maantienharmaiksi ja osti mummokuteita.

Vierailija
8/45 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin seuroissa, juuri kerroin että olin siellä punapäänä.

Ap

Vierailija
9/45 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 15:40"]Suviseuroista palattu, en voi väittää etteikö minua olisi pahasti katsottu kun värjäsinkin hiukset takaisin punaiseksi ennen lähtöä :D mut joo viihdyin kyllä, jumala puheita en kuunnellut sillä ihmisiähän lähdin sinne katsomaann. Ja vastaus teidän kysymyksiin, SAIN SEKSIÄ! Eli ei turha reissu ;) kysymyksiä?

Ap

[/quote]

missä seurat olivat? Millainen 'motto' siellä oli tänä vuonna?

Vierailija
10/45 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin seuroissa, juuri kerroin että olin siellä punapäänä.

Ap

Vierailija
11/45 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti on jumalan valtakunta oli puheenaiheena ja pyhäjoellehan sitä reissuttiin joensuusta :)

Ap

Vierailija
12/45 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais varmaan hankkia elämä.

Vierailija
13/45 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadiolaiset lähtevät suviksiin näyttäytymään. Moni heistä pukeutuu siis muodikkaasti. Juuri siksi, että eivät voi muuten laittautua niin sitten koreilevat oireilevat. Joten ainakin vaatteet uusiksi.

Vierailija
14/45 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harmaa käsitys sulla, mä ainakin käytän kirkkaita värejä :) tosin en oo lähdössä suviseuroihin, eikä mun tarvi esittää lestadiolaista

Vierailija
15/45 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitää esittää lestadiolaista? Kyllä sinne Suviseuroihin voi tietääkseni mennä ihan omana itsenään (en ole tosin koskaan itse ollut siellä).

Vierailija
16/45 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto ei kun kaupoille. Olin varman et nuo kuteet ois kelvannu. Kirjoitan muuten suviseuroista minun silmin blogia niiden aikaab :)

Vierailija
17/45 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lestadiolaiset käytä vain ruskeita tai harmaita vaatteita. Nuoriso pukeutuu muodikkaasti.

Vierailija
18/45 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 19:58"]

Eli olen värjännyt tummat hiukseni luonnollisen näköiseksi ja ostin harmaita, ruskeita eli tylsiä vaatteita. Kieroa..;)

[/quote]

Tää on niin laimeeta.... Ei sinne tarvi mennä esittämään mitään! En itse ole lesta, vaan väritukkainen korvakorutäti, jolla on lestadiolaisia asiakkaita ja joka vuosi asiakkaani toivottavat tervetulleiksi suviseuroihin ja lupaavat, että kahvit tarjotaan, jos vain tulen sinne! En ole mennyt, enkä ymmärrä moniakaan asioita siinä uskossa, mutta tilaisuus on kaikille avoin!

Vierailija
19/45 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitsit, mäkin haluaisin tulla mukaan!!!

Mihis nää teinit siksi aikaa?

Vierailija
20/45 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suviseuroissa kuuluu olla viimeisen päälle edustavana ja ruskettuneena, ilman meikkiä tai korviksia toki...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi