Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lähden suviseuroihin "esittämään" lestaadiolaista

Vierailija
24.06.2014 |

Eli olen värjännyt tummat hiukseni luonnollisen näköiseksi ja ostin harmaita, ruskeita eli tylsiä vaatteita. Kieroa..;)

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:03"]Sen takia koska olen "kiihottavampi" kun esitän ja saan aivan varmasti kikulia pesään

[/quote]

eli siis missiosi on iskeä lestamies? Kirjoitatko siitä blogiisi?

Vierailija
22/45 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko on suosittua äiti-ikäisillä ja lapsilla. Nuorisolla on taas muut muotivaatteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen suviksiin, mutta korvakorut pysyvät korvissa ja ripsari ripsissä:) Normaalit vaatteet laitan. Lestojen pukeutuminen ei poikkea minusta muista suomalaisista.

Olen siis ex-vl.

Vierailija
24/45 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:03"]Sen takia koska olen "kiihottavampi" kun esitän ja saan aivan varmasti kikulia pesään

[/quote]

eli siis missiosi on iskeä lestamies? Kirjoitatko siitä blogiisi?

[/quote]

Vähän niinkuin sata naista lestaversiona?! Nam?

Vierailija
25/45 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tehdäänkö lauantaiksi AV-treffit ? Tavataan siel ruokapaikalla. Huom, kutsu koskee vaan valelestoja!!!

Vierailija
26/45 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pukeudut vaan harmaisiin ja ruskeisiin vaatteisiin niin taatusti erotut väkijoukosta kilometrien päähän :)

Eli jos haluat sulautua massaa ja olla samanlainen ku muut niin muodikkaita vaatteita päälle, hillitysti koruja, huiveja tms., hiukset nätisti, mies kainaloon, kalliit(no käy ihan millaset vaan) lastenrattaat mukaan ja 3-6 suloista pikkulasta ympärille pyörimään:) Tervehdit ystävällisesti hymyillen joka toista vastaantulijaa, vaihdat kuulumisia siellä täällä ihmisten kanssa nauraen ja iloiten :) Näin menet täydestä lestadiolaisesta. Perheenä käytte syömässä seuraravintolassa lihakeitot  sen jälkeen lapsille jätskit ja sit taas kiertelemään ja tuttuja tapaamaan :) Illalla pizzat, limsat ja sipsit naamaan ja unten maille omaan asuntovaunuun. Onnea matkaan :)

Vierailija
27/45 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää ostaa tämän vuoden mallistosta Marimekon mekko ja käydä kampaajalla leikkaamassa trendikäs tukka. Lisäksi jotain Aarikan puukoruja, ei korviin kuitenkaan. Ja muista itseruskettavan käyttö!

Vierailija
28/45 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:24"]Hei, tehdäänkö lauantaiksi AV-treffit ? Tavataan siel ruokapaikalla. Huom, kutsu koskee vaan valelestoja!!!

[/quote]

hyvä idea. Tunnistatte minut mummoni vaaleanpunaisesta liilaruusuisesta paidasta, trumpettifarkuista, Adidaksen valkoisista lenkkareista ja Unikkokassista.

Vierailija
29/45 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonain vuonna oli joku toimittaja pukeutunut tummaan hameeseen ja paitaan, ettei erottuisi joukosta. Tällä asulla oli kyllä erottunut. :-) Ne ennakkoluulot....

Itsellä on vaatteiden suhteen kriteerinä, että ne on puhtaat, ehjät, silitetyt ja sopivan kokoiset. Jos joku ei kestä katsoa minua niissä vaatteissa jotka on päällä, laittakoon silmänsä kinni.

Tervetuloa Suviseuroihin värjättynä, värjäämättömänä, harmaana, värikkäänä, koruissa, koruttomana... Tule sellaisena kuin olet.

Vierailija
30/45 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:28"]

Sun pitää ostaa tämän vuoden mallistosta Marimekon mekko ja käydä kampaajalla leikkaamassa trendikäs tukka. Lisäksi jotain Aarikan puukoruja, ei korviin kuitenkaan. Ja muista itseruskettavan käyttö!

[/quote]

Marimekko on kyllä niin so last season...ei näy enää marimekkoa suviseuroissa. Itsetehtyä, hm:ää tai gina tricotia.

Vierailija
31/45 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan kaikki sama ruoka, mennään jonottaan vain 10.30 ? Yritetään istuu mahdollisimman lähekkäin.

Selfiet pitää saada linkitettyy palstalle.

Vierailija
32/45 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:28"]

[/quote]

Marimekko on kyllä niin so last season...ei näy enää marimekkoa suviseuroissa. Itsetehtyä, hm:ää tai gina tricotia.

[/quote]

Ei varmaan ole, paitsi joillain 20-vuotiailla. Kaltaiseni yli 35-vuotias perheenäiti ei kyllä

tule Gina tricotissa.

Vierailija
33/45 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:34"]Otetaan kaikki sama ruoka, mennään jonottaan vain 10.30 ? Yritetään istuu mahdollisimman lähekkäin.

[/quote]

Niin miten aattelit sieltä noin sadan pitkän pöydän luota miitin järkätä? Liput tai siis joku tietty lippu ois huomattavasti parempi idea :D

Vierailija
34/45 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:34"]Otetaan kaikki sama ruoka, mennään jonottaan vain 10.30 ? Yritetään istuu mahdollisimman lähekkäin.

[/quote]

Niin miten aattelit sieltä noin sadan pitkän pöydän luota miitin järkätä? Liput tai siis joku tietyn maan lippu ois huomattavasti parempi idea :D

Vierailija
35/45 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö siellä esittää joku jäsenkortti? Mulla on kyllä se käsitys, että se on avoin tilaisuus, eikä ketään heitetä pois, jos käyttäytyy. Onko mulla ihan väärä käsitys?

Nykyään uskovaisetkn meikkaa. En tiedä eikö se kuulu VL-piireihin vai miten, mutta moni muu kyllä. 

Vierailija
36/45 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:34"]Otetaan kaikki sama ruoka, mennään jonottaan vain 10.30 ? Yritetään istuu mahdollisimman lähekkäin.

[/quote]

Niin miten aattelit sieltä noin sadan pitkän pöydän luota miitin järkätä? Liput tai siis joku tietyn maan lippu ois huomattavasti parempi idea :D

[/quote]

Ruokalasta on vaikea jopa tuttuja bongata. Varmaan aika vaikea järkätä sinne miitti tuntemattomien av-mammojen kesken. Sitten kun vielä naamioidutte, niin mahdotontahan tuo on. Ette tunnista toisianne, ellei teillä ole joku koodimerkki.

Vierailija
37/45 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:46"]Pitääkö siellä esittää joku jäsenkortti? Mulla on kyllä se käsitys, että se on avoin tilaisuus, eikä ketään heitetä pois, jos käyttäytyy. Onko mulla ihan väärä käsitys?

Nykyään uskovaisetkn meikkaa. En tiedä eikö se kuulu VL-piireihin vai miten, mutta moni muu kyllä. 

[/quote]

avoin tilaisuus, jonne kaikki ovat tervetulleita.

Vierailija
38/45 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsehän olen menossa suviksiin tuulipuvussa, tekoripsiä unohtamatta.

nainen, 5 lapsen äiti, vl, 28v

Vierailija
39/45 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ripsien- ja hiustenpidennykset kiellettyjä? Ripsienpidennyksethän eivät ole meikkiä:)

Vierailija
40/45 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, otetaan käsikakkanauhat!

Varmasti myös kiltti saarnaajasetä kuuluuttaa siellä, että AV-mammoken muutti klo xx paikassa xx, käsikakkanauhat vasempaan rintapieleen.

Jos vain kauniisti pyytää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme