IS: 7 upeaa uikkarikuvaa todistaa, ettei karvoissa ole mitään hävettävää
Nainen on kauneimmillaan sheivaamattomana
https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000008075525.html
Kommentit (186)
Minä olen karvainen nainen. Nyt yli nelikymppisenä on alkanut kasvaa viikset ja partakin, joka vessareissulla nypin rutiininomaisesti naaman läpi. Hormonit kunnossa ja kaikki muutkin veriarvot. Kaksi lasta ja säännölliset kuukautiset. Näen painajaisia siitä, että yhtäkkiä naama on nyppimättä ja näytän mieheltä. On kurjaa, mutta ei tälle voi mitään. Ihmisen normaalien ominaisuuksien kirjo on lopulta melko laaja. Muiden karvojen osalta en näin aikuisena enää stressaa, mutta kasvot on vielä ihan eri levelillä.
Ei mua pillukarvat, säärikarvat tai kainalokarvat haittaa, mutta rintakarvat ja parta on jo liian homoa.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa nämä "rohkeat" karvojaan ajelemattomat naiset. Aina jotain söpöjä tupsukainaloita, mutta ei koskaan kunnolla tursuilevia pitkiä häpykarvoja. Eli reaktioni kuviin jälleen: Hohhoijaa.
No olihan tuolla noita pehkojakin, toki ei iltapäivälehdessä voi olla kuvia, joissa on reva paljaana. Ainakin kolmessa näkyy ajelematon alapää, mutta kriittiset osat peitettynä.
Vielä jos olisivat oikeistolaisia niin näyttäs karvatkin kauneemmilta. Ei kuitenkaan ilahduta tuommoset vasemmistolaiset kainalopakottajat
Hyi hemmetti että oksettaa. Apua. En voi sietää.
Media ei ole tällaista normia päähäni survonut, en voi sietää karvoja miehilläkään. Saatika sitten naisilla. On paskalla käyntikin normaalia mutta en halua nähdä sitä
Minäkään en mitään posliinia ajele, mutta kyllä nuo kuvat olivat mielestäni kauheita. Kainalokarvat ja nivuskarvat ajelen jo ihan hygieniasyistä. Pysyy paikat puhtaana ja paremmanhajuisina. Kainalokarvathan oikein ylläpitävät kesähikisessä kainalossa hienhajua, samoin nivusissa säilyy hiki sitä paremmin, mitä enemmän siellä on karvoja hauduttamassa nesteitä.
Säärikarvani ajelen puhtaasti esteettisistä syistä siinä kohtaa, kun ne näyttävät samalta kuin yhdellä noista naisista. Minulla siis vaaleaa ihoa vasten todellakin kasvaa näkyvästi viisisenttistä mustaa karvaa, jos en niitä ajele. Sitten saa taas kasvaa sentin, parin mittaisiksi ennen kuin ajelen.
Kyl tuo viimeinen levittelykuva oli liikaa. Paljon uskon kestäväni, mutta siitä lähti lähes ruokahalu. Hyi stana.
No kaikki muu menee mutta eikai tota genitaalikarvoitusta tarvitse ohuella haarakappaleella esitellä?
Yök
Kactus.cutien ryhmäkuvassa näyttäisi olevan keltaisessa uikkarissa parrakas mies
Oksensin suuhuni. hyi hele mitä ..... Naisia?
Täytyy sanoa, että tuo bodyyn pukeutunut karvainen nainen kyllä hätkähdytti tuolla alapääpuskallaan. Itselläkin kasvaisi oikeen tursuavat bikinirajat ja myös koko persvako olisi karvainen jos antaisin karvojen rehottaa. Näyttää mielestäni ällöltä. Mutta jokainen tyylillään.
Noi kainalotupsut on ihan hauskan näköisiä. :)
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole epänormaalia jos naisella kasvaa pillukarvat nivusten ulkopuolelle asti? Muistelisin kuulleeni että silloin on jotain vikaa hormooneissa.
Se on normaalia.
Jotenkin hyvin virkistävän erilaisia kuvia, enpä ole ennen tuollaisia bikinirajarehotuksia nähnyt. Tulisivatkin muotiin! 👍 (Olen todella kypsynyt jatkuvaan karvanpoistoon.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole epänormaalia jos naisella kasvaa pillukarvat nivusten ulkopuolelle asti? Muistelisin kuulleeni että silloin on jotain vikaa hormooneissa.
T: Mies, joka ei ole nähnyt alastomia naisia livenä kovinkaan monta
T: nainen jonka ensimmäinen asenne joka asiaan on viha ja vittuilu.
Minä esitin asiallisen kysymyksen ja sinä alat heti minua pilkkaamaan.
Naisen alapään karvat voivat kasvaa ihan luonnollisesti ja "terveesti" bikinirajan ulkopuolelle, siis nivusiin ja sen yli. Samoin aika ylös kohti napaa. Siinä ei ole hormonaalista ongelmaa.
Jos selkeä karvoitus yltää reisiin esim. 10 senttiä reisiä pitkin taikka sinne napaan asti, sitten voidaan jo puhua muusta kuin perushormonitoiminnasta. Tosin siinäkään ei ole mitään epänormaalia.
Sinä sait kysymykselläsi asian kuulostamaan siltä, kuin kyseessä olisi jokin luonnonoikku.
- ohis
Vierailija kirjoitti:
Kyl tuo viimeinen levittelykuva oli liikaa. Paljon uskon kestäväni, mutta siitä lähti lähes ruokahalu. Hyi stana.
Niin, tai sitten muotisuunnittelijat ja vaateteollisuus voisivat alkaa miettiä millaisia uikkareita tarjoavat. Tuskin tuo viimeinen nainen vapaa-ajalla tuollaista uimapukuja käyttää. Ei oikein tunnu olevan hänen tyylinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: Mies, joka ei ole nähnyt alastomia naisia livenä kovinkaan monta
T: nainen jonka ensimmäinen asenne joka asiaan on viha ja vittuilu.
Minä esitin asiallisen kysymyksen ja sinä alat heti minua pilkkaamaan.
Naisen alapään karvat voivat kasvaa ihan luonnollisesti ja "terveesti" bikinirajan ulkopuolelle, siis nivusiin ja sen yli. Samoin aika ylös kohti napaa. Siinä ei ole hormonaalista ongelmaa.
Jos selkeä karvoitus yltää reisiin esim. 10 senttiä reisiä pitkin taikka sinne napaan asti, sitten voidaan jo puhua muusta kuin perushormonitoiminnasta. Tosin siinäkään ei ole mitään epänormaalia.
Sinä sait kysymykselläsi asian kuulostamaan siltä, kuin kyseessä olisi jokin luonnonoikku.
- ohis
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Ja ei tosiaan ollut tarkoitus luonnonoikuksi ketään arvostella. Mutta noin olen joskus oikeasti kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en mitään posliinia ajele, mutta kyllä nuo kuvat olivat mielestäni kauheita. Kainalokarvat ja nivuskarvat ajelen jo ihan hygieniasyistä. Pysyy paikat puhtaana ja paremmanhajuisina. Kainalokarvathan oikein ylläpitävät kesähikisessä kainalossa hienhajua, samoin nivusissa säilyy hiki sitä paremmin, mitä enemmän siellä on karvoja hauduttamassa nesteitä.
Säärikarvani ajelen puhtaasti esteettisistä syistä siinä kohtaa, kun ne näyttävät samalta kuin yhdellä noista naisista. Minulla siis vaaleaa ihoa vasten todellakin kasvaa näkyvästi viisisenttistä mustaa karvaa, jos en niitä ajele. Sitten saa taas kasvaa sentin, parin mittaisiksi ennen kuin ajelen.
Itse en ole koskaan huomannut eroa, pitäisinpä sitten kaikki karvat tai sheivaisin kaikki. Yhtä paljon/vähän haisee aina.
Tosi kiva juttu että tätä asiaa yritetään viimeinkin normalisoida.
Itse lopetin karvojen ajelun seitsemisen vuotta sitten eikä paluuta entiseen ole. Jos en kelpaa karvoineni miesehdokkaalle niin sitten annetaan olla. Tämä ei ole sellainen asia josta olisin valmis neuvottelemaan.
Ihanaa kun voi käyttää aikansa hyödyllisemmin eikä tarvitse yrittää hakea hyväksyntää keneltäkään tai yrittää mielistellä ketään tai esittää olevansa jotain muuta kuin mitä onkaan.
Sanomattakin selvää itselleni on myös meikkaamattomuus ja naisellisten (lue: epämukavien ja epäkäytännöllisten) vaatteiden käyttämättömyys.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua pillukarvat, säärikarvat tai kainalokarvat haittaa, mutta rintakarvat ja parta on jo liian homoa.
Homot on miehiä.
Naiset on naisia.
Naiset ajaa autoa, naiset metsästää ja rakentaa taloja. Naiset juo olutta. Naiset käy vessassa. Naiset haisee.
Naiset tuoksuu.
Naisilla on karvoja. Naisten karvat on usein tummia ja pitkiä.
Enjoy! Me ollaan yhä 100% naisia! Ollaan aina oltu. Jos viihdeteollisuus tai joku muu on luonut mielikuviisi (huom. mielikuviin) erilaisen kuvan naiseudesta niin kelaa takaisin ja korjaa.
Naisilla on säärikarvoja. On. On!
Luulin, että mä oon karvainen, mutta taisin luulla väärin. Kiitos näistä.