Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita hoitajia jotka ei saa töitä?

Vierailija
17.11.2025 |

Olen lähettänyt hakemuksia varmaan 20 nyt lyhyen ajan sisällä. Ikinä ei ole tällaista tilannetta ollut itsellä näiden vuosikymmenten aikana. Pk-seutu vieläpä kyseessä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun soitat perään, mitä sanovat? 

Vierailija
2/18 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙋 Minä. Paljon olen hakenut mutta en ole töitä saanut, aina saa vain kuulla että valinta ei osunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lähäri vai sairaanhoitaja

Vierailija
4/18 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perään soittelijat on red flag. 

Vierailija
5/18 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mutta monesta hakemuksesta on poistettu puhelinnumerot koska hakumäärät on niin isoja.

Vierailija
6/18 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että rekrytointi on tehty. Paikkoihin useita kymmeniä tai satoja hakijoita, ja monesti ottavat ne jotka jo tuttuja. Eli ilmoitus on vain lain säätämä velvollisuus ja rekrytointipäätös tehty ajat sitten. 

Ap

Vierailija
7/18 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

molempia

ap

Vierailija
8/18 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lh. Suomessa on tällä hetkellä jo reilusti yli 6000 työtöntä lähihoitajaa. Toivottavasti ei tule ulkomaalaisia enempää viemään paikkoja. 

Vierailija
9/18 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tällä alalla soiteta perään. On tietty prosessi miten se menee. -eri

Vierailija
10/18 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain niin surkea 

Vierailija
11/18 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin jatko-opiskelemaan lääkäriksi. 

Itse jäin työttömäksi inssiksi 10v sitten ja kun ei oikein mitään järkevää duunia löytynyt, päädyin muuttamaan Helsingistä Rovaniemelle ja opiskelemaan oikeustieteitä Lapin Yliopistoon. Eikä ole kaduttanut pätkääkään, vaikka uran saikin tavallaan aloittaa nollasta. 

Vierailija
12/18 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lh ja mies 55-v, ei pääse Itä-Uudellamaalla päiväkoteihin tuuraamaan. Ei ikinä rikosrekisteriä/muita hölmöilyjä.

Vierailija
13/18 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin jatko-opiskelemaan lääkäriksi. 

Itse jäin työttömäksi inssiksi 10v sitten ja kun ei oikein mitään järkevää duunia löytynyt, päädyin muuttamaan Helsingistä Rovaniemelle ja opiskelemaan oikeustieteitä Lapin Yliopistoon. Eikä ole kaduttanut pätkääkään, vaikka uran saikin tavallaan aloittaa nollasta. 

Opintotukea saa vain yhteen korkeakoulu tai yliopistotutkintoon.

Vain amiksessa voi opiskella useita tutkintoja ja saada aina uudelleen opintotuen ja lainatakauksen.

Sairaanhoitaja ei siis saa opintotukea eikä laina enää lääkikseen! Eikä kuvataiteilija saa opintotukea, opiskellakseen sairaanhoitajaksi! 

Siksi meillä on näitä masteri-hitsari-partureita yms. Ikityöttömiä.

Vierailija
14/18 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sairaanhoitajasiskoni kyllästyi, kun ei saanut Suomessa vakituista työsopimusta vaan aina jotain muutamn viikon tai kuukauden määräaikaisuuksia. Hän haki töitä Norjasta ja sai sieltä vakkaripaikan ja vieläpä hyvällä palkalla. tiedän, ettei tällainen ratkaisu ole kaikille mahdollista, mutta hänellä onneksi puoliso tekee etätöitä tanskalaiseen firmaan ja lapsetkin vasta päiväkoti-ikäisiä, jotka jo puhuvat melko sujuvaa norjaa.

Vierailija
15/18 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan, joitain pätkiä saanut. Temporessa tehnyt myös .Tempore on aika tyhjää kyllä täynnä.

Vierailija
16/18 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ruveta hitsaajaksi opiskelemaan.N56

Vierailija
17/18 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lh. Suomessa on tällä hetkellä jo reilusti yli 6000 työtöntä lähihoitajaa. Toivottavasti ei tule ulkomaalaisia enempää viemään paikkoja. 

Koska ne Satosen aasiasta rekryt..(nussimat) rekryt..(nussimat) rekrytoimat hoitajat saadaan suomeen?

Vierailija
18/18 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ne Satosen aasiasta rekryt..(nussimat) rekryt..(nussimat) rekrytoimat hoitajat saadaan suomeen?

Joku sanoi, että piti hakeutua töihin mutta minä kuulin tyt-töihin, pahoittelut tästä t Arto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän