Onko täällä muita hoitajia jotka ei saa töitä?
Olen lähettänyt hakemuksia varmaan 20 nyt lyhyen ajan sisällä. Ikinä ei ole tällaista tilannetta ollut itsellä näiden vuosikymmenten aikana. Pk-seutu vieläpä kyseessä.
Kommentit (18)
🙋 Minä. Paljon olen hakenut mutta en ole töitä saanut, aina saa vain kuulla että valinta ei osunut.
Vierailija kirjoitti:
Ja kun soitat perään, mitä sanovat?
Perään soittelijat on red flag.
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mutta monesta hakemuksesta on poistettu puhelinnumerot koska hakumäärät on niin isoja.
Vierailija kirjoitti:
Että rekrytointi on tehty. Paikkoihin useita kymmeniä tai satoja hakijoita, ja monesti ottavat ne jotka jo tuttuja. Eli ilmoitus on vain lain säätämä velvollisuus ja rekrytointipäätös tehty ajat sitten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä lähäri vai sairaanhoitaja
molempia
ap
Vierailija kirjoitti:
Lh. Suomessa on tällä hetkellä jo reilusti yli 6000 työtöntä lähihoitajaa. Toivottavasti ei tule ulkomaalaisia enempää viemään paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei tällä alalla soiteta perään. On tietty prosessi miten se menee. -eri
Ei muuta kuin jatko-opiskelemaan lääkäriksi.
Itse jäin työttömäksi inssiksi 10v sitten ja kun ei oikein mitään järkevää duunia löytynyt, päädyin muuttamaan Helsingistä Rovaniemelle ja opiskelemaan oikeustieteitä Lapin Yliopistoon. Eikä ole kaduttanut pätkääkään, vaikka uran saikin tavallaan aloittaa nollasta.
Lh ja mies 55-v, ei pääse Itä-Uudellamaalla päiväkoteihin tuuraamaan. Ei ikinä rikosrekisteriä/muita hölmöilyjä.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin jatko-opiskelemaan lääkäriksi.
Itse jäin työttömäksi inssiksi 10v sitten ja kun ei oikein mitään järkevää duunia löytynyt, päädyin muuttamaan Helsingistä Rovaniemelle ja opiskelemaan oikeustieteitä Lapin Yliopistoon. Eikä ole kaduttanut pätkääkään, vaikka uran saikin tavallaan aloittaa nollasta.
Opintotukea saa vain yhteen korkeakoulu tai yliopistotutkintoon.
Vain amiksessa voi opiskella useita tutkintoja ja saada aina uudelleen opintotuen ja lainatakauksen.
Sairaanhoitaja ei siis saa opintotukea eikä laina enää lääkikseen! Eikä kuvataiteilija saa opintotukea, opiskellakseen sairaanhoitajaksi!
Siksi meillä on näitä masteri-hitsari-partureita yms. Ikityöttömiä.
Mun sairaanhoitajasiskoni kyllästyi, kun ei saanut Suomessa vakituista työsopimusta vaan aina jotain muutamn viikon tai kuukauden määräaikaisuuksia. Hän haki töitä Norjasta ja sai sieltä vakkaripaikan ja vieläpä hyvällä palkalla. tiedän, ettei tällainen ratkaisu ole kaikille mahdollista, mutta hänellä onneksi puoliso tekee etätöitä tanskalaiseen firmaan ja lapsetkin vasta päiväkoti-ikäisiä, jotka jo puhuvat melko sujuvaa norjaa.
Täällä ollaan, joitain pätkiä saanut. Temporessa tehnyt myös .Tempore on aika tyhjää kyllä täynnä.
Ajattelin ruveta hitsaajaksi opiskelemaan.N56
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lh. Suomessa on tällä hetkellä jo reilusti yli 6000 työtöntä lähihoitajaa. Toivottavasti ei tule ulkomaalaisia enempää viemään paikkoja.
Koska ne Satosen aasiasta rekryt..(nussimat) rekryt..(nussimat) rekrytoimat hoitajat saadaan suomeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ne Satosen aasiasta rekryt..(nussimat) rekryt..(nussimat) rekrytoimat hoitajat saadaan suomeen?
Joku sanoi, että piti hakeutua töihin mutta minä kuulin tyt-töihin, pahoittelut tästä t Arto