Muita rapakunnossa olevia mammoja? Aletaanko punnertamaan yhdessä? :)
Minä en pääse kuin 5 punnerrusta jalat suorana mutta haluaisin niin osata monta ja tulla hyväkuntoiseksi. Kuka tulee mukaan? Ajattelin aloittaa tänään punnertamaan säännöllisesti!
Kommentit (36)
Mikä on kun joka pungerruksella emättimestä kuuluu TRÖÖT?
Ei ole kovin mieltä ylentävää kohottaa kuntoa kun kroppa pelleilee :(
Sain tehtyä kolme pungerrusta.
Minä ymmärsin niin, että jos aloitustestissa tekee 5 tai vähemmän punnerruksia, niin ensimmäisenä harjoituspäivänä tehtäisiin 5 sarjaa, joissa toistot olisivat 2,3,2, 2, max (väh.3) ja jokaisen sarjan välissä 60 sekunttia. Eli 2 punnerrusta, 60s tauko, 3 punnerrusta, 60 sekunnin tauko, 2 punnerrusta, 60 s tauko, 2 punnerrusta, 60s tauko, 3 tai enemmän punnerrusta.
Toinen päivä: 5 sarjaa, jossa toistot 3, 4, 2, 3, 4 tai enemmän ja välissä 90s tauko.
Kolmas päivä: 5 sarjaa, joissa toistot 4, 5, 4, 4, 5 tai enemmän. Välissä 120s tauko.
Ompa monimutkaista! Menin ihan sekaisin!!!!
Noin sen täytyy olla, kuten kirjoitit! Kiitos paljon :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 12:29"]
Mikä on kun joka pungerruksella emättimestä kuuluu TRÖÖT?
Ei ole kovin mieltä ylentävää kohottaa kuntoa kun kroppa pelleilee :(
Sain tehtyä kolme pungerrusta.
[/quote]
Sulla on jalat liian kaukana toisistaan! Siirrä lähemmäksi niin ei tule ääniä :)
Kuinka moni tulee mukaan? :) Huomenna on keskiviikko jos haluaa aloittaa tuon ma-ke-pe treenauksen!
Minua pelottaa vain se särky, että se sattuu! Mutta sen pitäisi mennä ohi kun on tehnyt jonkin aikaa.
Buranaa löytyy kyllä kaapista...
Ap
Ranteet kipeytyy kun punnertaa. Onko jotain iloa muussa elämässä niistä lihaksista jotka siinä kehittyy?
Kokeilin äsken ns naistenpunnerrusta, en tiedä teinkö oikein, olin polvillani, kädet leveässä haara-asennossa ja nenää maahan-käsivarret suoraksi. 30 punnerrusta tein ja sitten alkoi tuntua käsivarsien yläosassa ja lopetin, kun en tiennyt monta "saa" tehdä. Oli tuhat kertaa helpompaa kuin tuo jalat suorana punnerrus!
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 13:54"]Ranteet kipeytyy kun punnertaa. Onko jotain iloa muussa elämässä niistä lihaksista jotka siinä kehittyy?
[/quote]
Luulisin, että kauppakassit on kevyempi kantaa, helpompi nostella tuoleja ym?
On ihan voittajafiilis, tein ekan päivän treenin vaikka tuntui missä! Tein ne niin hyvin kuin osasin. Olen voittaja!!! Hyvästi tutisevat allit :)
Ap
Aijaijaijai tänään aamulla on kädet niin kipeänä että xD
Olisi varmaan pitänyt lämmitellä jotenkin... Yritän huomenna kun on treenipäivä 2.
Ap
tissitkin voi nousta ylemmäs jos punnertaa paljon
Mitä tauon aikana pitää tehdä? Istua lattialla tai maata sängyllä?