Suomi24 treffi naiset tosikkoja
Olen NIIN täynnä suomi24 naisten tiukkapipoisia tosikkoja,(nyt puhun pelkästään keski-ikäisistä ämmistä) ymmärrän että siellä tietysti etsitään sitä "elämänkumppania" mutta camoon naiset pikkasen pilkettä silmäkulmaan, niin suomen sinkku tilastot puolittuisi. Tää ei voi olla noin vakavaa, ottakaa vaikka pari sidukkaa ennen saitille menoa.Kun ei teidän kanssa voi kirjoitella mitään löysinrantein tai heittää läppää keventävästi, puhumattakaan jos mies esiintyy itsevarmasti,huh, viimeistään silloin työnnätte sen herneen sieraimeen. Ollaan sitten niin huumorintajuisia, rempseitä ja pirun nuorekkaita, siksi kai se profiilikuvakin on toistakymmentä vuotta vanha ja 20 kg vähemmän. Jos teidän pituus on esim. 164cm ja paino 78 kg ni' ei helvetti, sä et silloin voi olla "NORMAALI" vartaloinen, sä olet saatana ylipainoinen eli lihava. Siinä on syy miksi te olette parisuhde elämän ulkopuolella ja se on just toi edellinen.
Kommentit (4)
Aika jännä......mulle chatissa monesti sanotaan että olen mukavaa seuraa.mikäs sun nikkis on niin tuun jutuille?
Aika jännä......mulle chatissa monesti sanotaan että olen mukavaa seuraa.mikäs sun nikkis on niin tuun jutuille?
Voi ei tuliko sulle joku iso. Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun. Häntä pystyyn man. Missäpäin asut? ;D
Alku oli hyvä, mutta lopussa paljastit itsesi pahemmaksi tosikoksi :D Sinun itse pitäisi rentoutua.