Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Garnierin Body Tonic keltainen kiinteytysvoide, kokemuksia jollain?

Vierailija
01.07.2014 |

toimiiko se voide? kiinteytyykö iho?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietipä jos voide maksaa sen 4e ja se ei silti ole huippususoittu, että mahtaako tulla näkyviä vaikutuksia...

Vierailija
2/8 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana voide. Olen käyttänyt useamman vuoden. Ehdoton kesällä, (sisältää kofeiinia joka poistaa mm. nestettä kehosta) viilentää ja ihon pinta jää ihanan raikkaaksi. Minun suosikkini <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieletön voide. En voi elää ilman. Olen käyttänyt monta vuotta, sen jälkeen kun tuli markkinoille. Kaikista kaupoista tätä ei löydy ja olen välillä joutunut ostamaan jonkun vastaavanlaisen mutta... kaikki muut menneet roskiin. Nyt ostan aina kun löydän useamman niin ettei pääse loppumaan. Voide viilentää ja on ihanan raikas ja imeytyy nopeasti. Kaikkein eniten tykkään viilentävästä, nestettä poistavasta (kofeiini ja merilevä) ja raikkaasta (citrus) tunteesta ja siitä että muodostaa ihon pinnalle satiinin tuntuisen liukkaan pinnan ilman että on rasvainen. Kokeilla kannattaa mutta varoituksen sana, jäät koukkuun :o)

Vierailija
4/8 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsiisus! Eiks olis helpompaa vaan mennä lenkille?

Vierailija
5/8 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään voide ei kiinteytä ihoa. Ne eivät vaikuta ihon kollageenikerrokseen asti joka on avainasemassa ihon löystymisessä, lupasivat mainokset mitä tahansa. Hyvältä joku voide voi silti tuntua ja antaa kosteutusta.

Vierailija
6/8 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillähän se IHO kiinteyntyy...

Vierailija
7/8 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillähän se IHO kiinteyntyy...

kiinteytyy *

Vierailija
8/8 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään käyttää sitä ajelluille säärille, kun siitä jää tosi siloinen pinta. Mutta hölmöläisen hommaa olisi uskoa johonkin kiinteyttävään vaikutukseen. Jos se vaikuttaisi oikeasti niin syvällä ihossa kuin olisi kiinteyttääkseen vaikutettava, se olisi lääke ja sitä myytäisiin apteekissa ja mahdollisesti vain reseptillä. Kesäsäärille kuitenkin kiva tuote.