HYYYIIIII! High cut -uikkarit tulee taas muotiin!
Hyi yök. Ei kai vielä Suomessa näy näitä? Jenkeissä näitä myytiin joka puljussa ja meinasin oksentaa sovituskopeissa. Menin sitten vanhalla Nanson uikkarilla koko loman, en vaan pysty laittamaan itselleni jotain noin ällöttävää päälle!
Kyse siis tällaisista sivuilta tosi ylös leikatuista uikkareista: http://store.americanapparel.net/camouflage-print-high-cut-one-piece_rnt68pn
*oksentaa*
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 20:10"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 20:05"]
Mä oon vuosia käyttänyt, tilannut netistä ja ostanut ulkomailta. Itse Tykkään että näyttää mulla hyvältä, mutta ymmärrän että mielipiteitä on tietty monia, eikä kaikille vartaloille sovi
[/quote]
Nimesi on siis Svetlana, Natasha tai Xenia? Tai jäit aikakapseliin joskus 80-luvulla?
[/quote]
No ei ihan. Enkä 80-luvulla ollut vielä edes syntynyt. Itse tykkään, eikä oikeastaan kiinnosta vaikka muut ei tykkäiskään
[/quote]
Ei ihan, mutta melkein? Olet siis kuitenkin itäisestä Euroopasta kotoisin? Sieltä, jossa nämä ovat "edelleen" muotia, eikä "taas"?
Taidat ap olla lihava. Noihan on todella seksikkäät t. mies
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 20:15"]
[/quote]
Ai siitäkö se vain kiikasti? Okei. No sitten. Mä luulin, että ne on kaikkien päällä kuvottavat.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 20:10"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 20:05"]
Mä oon vuosia käyttänyt, tilannut netistä ja ostanut ulkomailta. Itse Tykkään että näyttää mulla hyvältä, mutta ymmärrän että mielipiteitä on tietty monia, eikä kaikille vartaloille sovi
[/quote]
Nimesi on siis Svetlana, Natasha tai Xenia? Tai jäit aikakapseliin joskus 80-luvulla?
[/quote]
No ei ihan. Enkä 80-luvulla ollut vielä edes syntynyt. Itse tykkään, eikä oikeastaan kiinnosta vaikka muut ei tykkäiskään
[/quote]
Ei ihan, mutta melkein? Olet siis kuitenkin itäisestä Euroopasta kotoisin? Sieltä, jossa nämä ovat "edelleen" muotia, eikä "taas"?
[/quote]
Ihan olen Tampereella syntynyt ja suomalaisista vanhemmista. Nimi on Tiia. Ikä on 24, mitähän muuta tässä vielä pitää kertoa? Kuten sanoin, ymmärrän ettei kaikkien silmää miellytä, mutta aion jatkossakin pukeutua kuten itse haluan
Äärimmäisyydet on äärimmäisyyksiä, mutta eikö tavallinen persjalkainen näytä vähän paremmalta uikkarissa, jossa lahkeensuu on sivulta vähän ylempänä? Itte 80- ja 90-luvun muodin läpi käyneenä en ymmärrä sitäkään, miksi mattinykäsfarkkuja inhotaan. Monikaan vesirajafarkkujen pitäjä ei nimittäin ihan varmaan ole katsonut, miltä ahteri takaa päin näyttää niissä.Vyötärömittaiset farkut näyttää hyvältä, jos on vyötärö olemassa.
Siis mitä vikaa esim. tässä uikkarissa? http://www.ujena.com/13xbikini-details.php?vv=2&mm=R103
[/quote]
No sitä vikaa, että vaatii just ton kropan. Kuinka monella naisella on?
9 lisää: paluu näihin tunnelmiin... kaunista, niin kaunista. Hivelee silmääni. Tai toi liharipustin hivelee liian kireelle vedettynä lähinnä sanonko mitä.
http://luluaddict.blogspot.fi/2012/11/new-high-rise-wunder-unders.html
ja miehelle sitten tämmöiset
Hei tää on jo so last season, so 2012! Check this post. http://roar4meat.blogspot.fi/2012/10/high-cut-summer.html
Oikeezt hei seuratkaa aikaanne.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 20:15"]
[/quote]
Ehkä ruman seksikkäät, mutta kuvitteletko tosiaan, että suurin osa naisista haluaa näyttää todella seksikkäältä jossain rannalla? Siis jos seksikkyys tarkoittaa mahdollisimman paljon ihon esittelyä.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 20:19"]
9 lisää: paluu näihin tunnelmiin... kaunista, niin kaunista. Hivelee silmääni. Tai toi liharipustin hivelee liian kireelle vedettynä lähinnä sanonko mitä.
http://luluaddict.blogspot.fi/2012/11/new-high-rise-wunder-unders.html
[/quote]
MY EYES! I'M BLIND!!!
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 20:18"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 20:10"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ihan olen Tampereella syntynyt ja suomalaisista vanhemmista. Nimi on Tiia. Ikä on 24, mitähän muuta tässä vielä pitää kertoa? Kuten sanoin, ymmärrän ettei kaikkien silmää miellytä, mutta aion jatkossakin pukeutua kuten itse haluan
[/quote]
Voisitko perustaa FB-ryhmän 'Tiia lähtee uimaan', jossa voit varoittaa tavallisia ihmisiä niistä paikoista, joihin aiot noilla uikkareillasi mennä? Me muut voimme pysyä sen päivän sisätiloissa tai ainakin vaihtaa rantaa tai uimahallia.
Kuva puhukoon:
Muut saa pukea päällensä ihan mitä haluaa, mä en tuollaisia tule ikinä ostamaan. Toki mua häiritsee ihan suunnattomasti, jos joudun katsomaan tuollaisia julkisilla rannoilla tai uimahalleissa. Noi on niin kuvottavan rumat, että sanattomaksi vetää.
Ihan hirveä. Menee samaan kastiin 90-luvun jumppapukujen kanssa, ne mitkä meni persvakoon, muistatteko? Mullakin oli silloin sellaiset, hyyiiiiii :D :D
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 20:19"]Äärimmäisyydet on äärimmäisyyksiä, mutta eikö tavallinen persjalkainen näytä vähän paremmalta uikkarissa, jossa lahkeensuu on sivulta vähän ylempänä? Itte 80- ja 90-luvun muodin läpi käyneenä en ymmärrä sitäkään, miksi mattinykäsfarkkuja inhotaan. Monikaan vesirajafarkkujen pitäjä ei nimittäin ihan varmaan ole katsonut, miltä ahteri takaa päin näyttää niissä.Vyötärömittaiset farkut näyttää hyvältä, jos on vyötärö olemassa.[/quote]
Aivan. Moni äiti ei osaa arvostaa esimerkiksi Mom jeansejä, vaikka ne sopisivat ihan kaikille synnyttäneille. Miten mukavat jalassa! Ei varmasti kiristä, ei purista, eikä mikään vilku. https://screen.yahoo.com/mom-jeans-support-000000467.html
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 20:19"]Äärimmäisyydet on äärimmäisyyksiä, mutta eikö tavallinen persjalkainen näytä vähän paremmalta uikkarissa, jossa lahkeensuu on sivulta vähän ylempänä? Itte 80- ja 90-luvun muodin läpi käyneenä en ymmärrä sitäkään, miksi mattinykäsfarkkuja inhotaan. Monikaan vesirajafarkkujen pitäjä ei nimittäin ihan varmaan ole katsonut, miltä ahteri takaa päin näyttää niissä.Vyötärömittaiset farkut näyttää hyvältä, jos on vyötärö olemassa.[/quote]
Aivan. Moni äiti ei osaa arvostaa esimerkiksi Mom jeansejä, vaikka ne sopisivat ihan kaikille synnyttäneille. Miten mukavat jalassa! Ei varmasti kiristä, ei purista, eikä mikään vilku. https://screen.yahoo.com/mom-jeans-support-000000467.html
[/quote]
No kah, nehän ovat taas kuuminta hottia rapakon takana.
http://store.americanapparel.net/medium-wash-high-waist-jean_rsadm304m
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 20:13"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Anteeksi, jatka toki. Käyn välissä taas oksentamassa.
ap
[/quote]No onpas sulla herkässä toi oksennusrefleksi. Noin näkyvä negatiivinen vouhotus jostain uimapuvusta antaa susta lähinnä kateellisen kuvan. En mäkään tuota päälleni pukisi, mutta ei se minussa mitään kuvotusta herätä. Ehkä narubikinit 150 kiloisella vois saada aikaan vähän hölmistyneen ilmeen.
Heh, onpa "yllättävästi" suhtauduttu täällä noihin uikkareihin.
Laihduttakaa! Eivät nuo minkään manaatin päällä hyvältä näytä.
Ei se alapeukuttaminen auta. Tiputtaa se ylimääräinen ihrakerros pois älkääkä tunkeko päätä pensaaseen.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 20:01"]
Katsokaa tämä kuva. Ette saa ensi yönä unta. http://store.americanapparel.net/giraffe-print-high-cut-one-piece_rnt68png
[/quote]
Hienoa, ostan heti ja läskimahani ja -persaukseni saavat venyttää kirahvoikuosin aivan uusiin sfääreihin!
Onko Martinalla siinä uuden ohjelman mainoksessa tuollainen uikkarimalli , kun mahatatuoinnit pyrkivät ikään kuin tuhruna lahkeesta ulos?