Mitä ootte mieltä valion juotavista jogurteista?
http://www.valio.fi/tuotteet/jogurtit/valio-gefilus-tehojuoma-puolukka-laktoositon-rasvaton/ Siis noista. Onko ne oikeesti terveellisiä? vai piilosokeria täynnä jne.
Kommentit (7)
Meillä tykätään. Mutta en mä niitä mitenkään terveellisyyden vuoksi osta, ne vaan on musta tosi käteviä välipaloja, sen verran pieniä, ettei niistä sitä sokeria nyt ihan älyttömästi tuu ja kun osa lapsista ei juo maitoa, niin auttaa kalsiumin saannissa. Pääsääntöisesti sitä appelsiininmakua meillä käytetään.
Turhia.
En enää tykkää maustetuista jugurteista yhtään, lapsena Kalinka oli herkkujen herkku.
Nykyään syön vain turkkilaista tai kreikkalaista jugurttia johon lisään hunajaa ja joskus marjoja tms. Jos tahtoisin juoda jugurttia, lisäisin jugurttiin vähän maitoa, lisukkeita maun mukaan ja blendaisin. Tietäisin ainakin mitä nautin, ei olis makeutuksenkaltaisia eikä mukamakuja.
Rasvatonta maitoa, johon on lisätty sakeauttamisainetta ja sokeria? En koskisi.
Käteviä välipaloja. Yleensä teen juotavat jogurttini itse, mutta jos päivä venyy tms, noi on helppoja ja nopeita.
Hyi v***u mitä paskaa!
Osta mieluummin maustamatonta jogurttia ja lisää siihen vaikka marjoja.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 23:08"]
Hyi v***u mitä paskaa!
Osta mieluummin maustamatonta jogurttia ja lisää siihen vaikka marjoja.
[/quote]
Toi on niin helppoa ja simppeliä bussissa, kävellessä....
En avannut linkkiä mutta eikös niissä yleensä aikalailla ole sokeria. Tee itse vastaava. Jätä purkin pohjalle maustamatonta jukurttia ja lantraa appelsiinimehulla.