miehen käytös loukkaa tunteitani...
Siskoni lähti juuri synnytämään. Siskoni soitti siitä äidillemme ja minulle. Mies sanoi minulle halveksivaan sävyyn, syyttäen, että me ei kerrottu kenellekään. Se oli minun toivomukseni ettei h-hetkestä kerrottaisi muille kuin lastenhoitajalle,joka tulisi hoitamaan sisaruksia siksi aikaan.
Halusin synnyttää rauhassa ilman sitä tietoa, että joku on puhelimen toisessa päässä, että joko joko joko ja puhelin olisi täynnä tekstiviestejä, että miten menee... Siis halusin vain herkän hetken, salaisuuden miehen ja minun välille kun synnytimme lapsemme maailmaan. Mies ei nyt tunnu tajuavan kuinka herkkä hetki se oli minulle. Nyt hän puhuu vain, että hänen tunteitaan ei otettu huomioon, kun hän olisi halunnut kertoa omalle äidilleen. Mies puhuu meidän synnytyksestä kun minä taas näen asian pääasiassa minun synnytyksenä , jossa mies oli tukemassa (eli kättä pitämässä) kun minä tuskien ja kipujen myötä toin poikamme tähän maailmaan. No joo, on se kait meidän synnytys jos minä olin synnyttäjänä ja siten mielestäni minulla on suurempi oikeus sanoa mitä minä toivon siinä tilanteessa tapahtuvan, jotta minulla olisi mukava ja hyvä olo. Kyllähän mies siellä sairaalassa taas tuputti; että soitan mun mutsille.... Otti pannuun ja pahasti ja sanoinkin siitä että ei käy. Minä haluan synnyttää omassa rauhassa!!!! En kaipaa anopin jännittelyjä taustalle. Tämä on ainutlaatuinen hetki ja haluan keskittyä siihen itsekkäästi!!
että semmoinen vuodatus... Mieheni on mulkku, toisinaan!!!
Toivottavasti mun mies soittelee äidilleen jatkossakin aina kun siltä tuntuu..
Samaa toivon pojistanikin! Että mulle voisi soittaa niinkin ison asian edessä kuin että nyt lapsi syntyy. Raskaus on kuitenkin miehelle aika turhauttavaa: nainen paisuu, nainen on hormoonien varassa, naista tarkkaillaan neuvolassa.. Mutta kun synnytys alkaa niin silloin se on varmaan miehelle hetki että NYT on homma käynnissä.
Musta on naurettavaa että omaa siskoa ei pidä NARTTUNA jos se soittaa et mennään synnyttään, mut oma mies on NAKKI jos haluaa soittaa!
Outo olet, kohtuuton ja naurettava. Taitaa sua harmittaa kun et itse ollut niin sosiaalinen ja tajunnu soittaa et lähdette nyt. Koita kasvaa ja anna miehellesi lupa olla tunteellinen ihminen!