Gynekologilla käynti
Ja "laitteen" tippuminen kesken kaiken?! Eli onko ihan normaalia, jos alottaa tutkimusta ja hoitaja laittaa jonkun laitteen sisään ja tekee jotain muuta ja sitten on "oho, laite lensikin ulos, laitetaanpa uudelleen"
Itselläni lähes joka gyne on "mokannut" jollain lailla, tai sitten ihmetellyt mun anatomiaa kun ei löydä paikkoja jne. Myös se edellinen kerta oli kivulias,
ja esim itsetyydytys ei enää toimi samalla lailla kun ennen, mietin että tuliko jotain vauriota. :S?
Kommentit (11)
En ole synnyttänyt, ja tolloin urheilin todella paljon, olin urheillut yli 10 vuotta..
Vierailija kirjoitti:
Myös on "nolattu" ym , ja toi että valittavat ääneen aina mulle, ikäänkun voisin itse asialle jotain että heillä on vaikeuksia hoitaa työtään..... :S
Se laite siis lensi maahan.
Ei kai se nyt maahan asti lentänyt? Jospa ihan vaan lattialle?
Mulle se on ahdistavaa, kun koen ettei toinen "osaa työtään" ja mietin että käykö joku virhe, ja odotan koko ajan että se loppuisi mutta aina heillä kestää, ja mun alapää on tosi nätti ym niin tuntuu typerältä aina kuulla että kamlan vaikeaa jne
Käyt gynegologilla ja hoitaja laittaa laitteen,just.
Keksit uuden aloituksen kun edellinen jankutus poistettiin.
Lopeta toi jankutus.
Kun se alapää ei ole sisältä symmetrinen kuin oppikirjoissa. Kohdunkaula ei ole välttämättä suorassa, vaan kallellaan sivulle, eli sitä voi joutua etsimään jos potilas ei itse osaa kertoa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös on "nolattu" ym , ja toi että valittavat ääneen aina mulle, ikäänkun voisin itse asialle jotain että heillä on vaikeuksia hoitaa työtään..... :S
Ei kai se nyt maahan asti lentänyt? Jospa ihan vaan lattialle?
Ei savimajoissa ole lattiaa.