Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen käytös loukkaa tunteitani...

Vierailija
23.08.2006 |

Siskoni lähti juuri synnytämään. Siskoni soitti siitä äidillemme ja minulle. Mies sanoi minulle halveksivaan sävyyn, syyttäen, että me ei kerrottu kenellekään. Se oli minun toivomukseni ettei h-hetkestä kerrottaisi muille kuin lastenhoitajalle,joka tulisi hoitamaan sisaruksia siksi aikaan.

Halusin synnyttää rauhassa ilman sitä tietoa, että joku on puhelimen toisessa päässä, että joko joko joko ja puhelin olisi täynnä tekstiviestejä, että miten menee... Siis halusin vain herkän hetken, salaisuuden miehen ja minun välille kun synnytimme lapsemme maailmaan. Mies ei nyt tunnu tajuavan kuinka herkkä hetki se oli minulle. Nyt hän puhuu vain, että hänen tunteitaan ei otettu huomioon, kun hän olisi halunnut kertoa omalle äidilleen. Mies puhuu meidän synnytyksestä kun minä taas näen asian pääasiassa minun synnytyksenä , jossa mies oli tukemassa (eli kättä pitämässä) kun minä tuskien ja kipujen myötä toin poikamme tähän maailmaan. No joo, on se kait meidän synnytys jos minä olin synnyttäjänä ja siten mielestäni minulla on suurempi oikeus sanoa mitä minä toivon siinä tilanteessa tapahtuvan, jotta minulla olisi mukava ja hyvä olo. Kyllähän mies siellä sairaalassa taas tuputti; että soitan mun mutsille.... Otti pannuun ja pahasti ja sanoinkin siitä että ei käy. Minä haluan synnyttää omassa rauhassa!!!! En kaipaa anopin jännittelyjä taustalle. Tämä on ainutlaatuinen hetki ja haluan keskittyä siihen itsekkäästi!!

että semmoinen vuodatus... Mieheni on mulkku, toisinaan!!!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytys kuuluu äitille ja hänen äitilleen, sekä siskolle ja ehkä vähän isällekin.

Vierailija
22/41 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet niin tai näin aina on huonosti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on yhteinen, et voi määrätä ja sanella asioista miehesi puolesta kun kyseessä on yhteinen asia.

Älä tule sitten tänne itkemään kun mies ei osallistu mielestäsi tarpeeksi lapsenhoitoon jne - itsepähän näin halusit.

Vierailija
24/41 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onneksi anoppi sentään tajuaa antaa meille yksityisyyttä ja omaa rauhaa.

Vierailija
25/41 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mieheni on myöskin kasvanut eroon lapsuuden perheestään ja sitoutunut tähän meidän perheeseen. Ei todellakaan tullut omalle äidille soitttaminen mieleen (kummallekaan, mutta naisella se olisi luonnollisempaa) kun lähdimme synnyttämään. Kun vauva oli syntynyt, ilmoitti vanhemmillemme. Ei tosin silloin kun oli kanssamme sairaalassa vaan vasta kun kävi kotona nukkumassa. Emme saaneet heti perhehuonetta.

Vierailija
26/41 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aina ei voi olla minäminäminä-asenteella liikkeellä varsinkaan parisuhteessa.

Vierailija
27/41 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minun mieheni halusi asiasta MEIDÄN salaisuutemme. Emme kertoneet kellekään. Se oli miedän oma hetkemme.

Minusta taas ihminen, joka ei halua yhteisiä salaisuuksia, vaan pitää synnytykset, kihlat, naimisiinmenot huudella muille - ja varsinkin ÄIDILLE - on epäkypsä eikä ole sitoutunut liittoon.

Vierailija
28/41 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisen tarvitsisi edes joutua sanomaan miehelle, ettei tässä nyt äidille soiteta. Nyt on miehelle edessä kasvun paikka.

Vierailija
29/41 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään katsoisi hyvällä jos heti parkaisun kuultuaan mies soittaisi äidilleen.

Vierailija
30/41 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosiaankaan kaipaa taustalle anopin ääntä, enkä heti halua puhua puhelimessa kenenkään kanssa, edes oman äitini.

Vierailija
31/41 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kukaan soitellut perään. Odottivat että me soitetaan kun homma ohi. Saivat vanhemmatkin jännittää ja odotella kotonaan. Elää synnytyshetkiä siellä kauempana-yhdessä kuitenkin.

Ja tuo että se teksisi miehestäsi MULKUN, oli aika hölmö kommentti!!!

Vierailija
32/41 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ilmoitetaan kun lapsi syntynyt. rimputtaa ja laittaa viestiä minkä kerkiää. vittumaista sanon minä. ei mitään rauhaa.

Vierailija
33/41 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tajuaa että hän ei ehkä kaikkien mielestä olekaan oikeassa.

Vierailija
34/41 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notta onneksi minullla on mies, joka ajattelee smaoin kuin minä. Eli se on meidän salaisuutemme. Olisin tehnyt väärän valinnan, jos olisin ottanut miehekseni miehen, joka riippuu äidissä. Jo sinusta tuntuu samalle, ehkä olet tehnyt väärän valinnan. Ehkä toivoit, että viimeistään teidän lapsenne olisi teidän oma asianne. Se on sitten sinun asiasi, millaisen suhteen haluat ja mihin tyydyt. Itse en tyytyisi vähempään ja olen onneksi saanut itsenäisen kypsän miehen. Toisille riittää vähempi sitoutuminen. Turha sellaisen on sinua arvostella.

Vierailija
35/41 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole meilläkään vanhemmat soitelleet perään, vaan ovat odottaneet uutisia. Ja minusta ei ole normaalia taas se, jos omille vanhemmille (!) ei ilmoitettaisi kihloista/häistä/lapsien tulosta... kun joku jo ehti tuollaistakin provoilemaan..

Vierailija
36/41 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminäminäminä. Miten miehesi kestää sinua?

Vierailija
37/41 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin ap kielsi soittamasta kenellekään, että vauva on tulossa.

Miksi ap ylipäätään otti miehensä synnärille, en tajua! Eiks sen pitänyt olla ap:n oma hetki? Mahtoi mennä pieleen kun joutui miehen kanssa sen jakamaan.

Ap varmaan niitä äitejä, jotka ottavat herneen nenään jos anoppi sattuu puhumaan lapselle ilman lupaa tai ostaa tälle jonkun paidan, josta ei ole ap:n kanssa etukäteen neuvoteltu...

Vierailija
38/41 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

n ne ihmettelevät, että miksi mummi ja pappa ei käy usein?

Ethän halua jakaa lapsiasi kenekään kanssa. Ja kun miehesi kanssa tulee ero,et varmaan anna hänenkään tavata lapsiasi.

Vierailija
39/41 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kiusinut...

Ihan ihme johtopäätöksiä taas vedätte... että kaikki on huonosti ja ap. aina vaan minäminäminä... Kyllä synnytys on aina sen verran iso juttu naiselle, että naisella on täysi oikeus päättää miten sen homman hoitaa.

Okei, on se miehellekin iso juttu, mutta ei kyllä millään lailla verrattavissa naisen osuuteen. Onneksi meillä ei tollasista asioista tarttis tapella, miehelle on itsestään selvää, että näissä asioissa määrään minä. ja me kyllä ollaan aina ilmotettu lähimmille kun on lähtö laitokselle tullut. EIkä kukaan ole häiriköinyt : )

Vierailija
40/41 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitat hoitohenkilökunnalle, ettei puheluita!!!! Eli se selitys meni tossa. Ja synnytyksessä oma kännykkä on kuitenkin kiinni. Osastolla sen saa äänettömälle jos ei halua soittoja. YKSINKERTAISTA!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi