Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läskin naisen elämä on syvältä

Vierailija
26.06.2021 |

En kelpaa kenellekään edes vähän normaalia muistuttavalle miehelle. Mitä voisin tehdä parantaakseni kiinnostavuuttani?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voi aina lahduttaa. Jos aloittaa tänään, voi olla 25-30 kiloa hoikempi ensi kesään mennessä.

Ja sit seuraavana kesänä voi olla 30-35 kiloa painavampia ja tuhonnut terveytensä lopullisesti.

Vierailija
22/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihdutuskulttuuri ja eläminen ruumiin painon kautta tulisi kokonaan lopettaa. Miehet kyllä pitävät kaiken kokoisista naisista ja muu on pötyä. Olen nähnyt, että lihavilla ja jopa syylien peittämillä naisilla on miehiä.  

Vika on muualla. Elämämme yritetään varastaa tekemällä siitä nälkävirasto. Minä en suostu sellaiseen, älkää te muutkaan. On niin paljon kaikkea arvokkaampaa ja tärkeämpää kuin ulkonäkö ja koko.

Sairauksia ei kiinnosta, tulevat väkisin. Onko todella niin vaikeaa syödä terveellisesti ja liikkua?

Olet pakkolenkkeilevä "terveellinensyöjä" koko ikäsi, sitten eräänä päivänä sinulta löytyy syöpä tai joudut auto-onnettomuuteen, eikä pakolla ylläpidetty hoikkuus auta sinua yhtään, mutta iso osa elämästäsi on mennyt hukkaan. Olisit voinut elää ja tehdä jotain, millä on oikeasti merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta 300-500 € mehustin ja elä mehulla 30-90 vrk.

Vierailija
24/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihdutuskulttuuri ja eläminen ruumiin painon kautta tulisi kokonaan lopettaa. Miehet kyllä pitävät kaiken kokoisista naisista ja muu on pötyä. Olen nähnyt, että lihavilla ja jopa syylien peittämillä naisilla on miehiä.  

Vika on muualla. Elämämme yritetään varastaa tekemällä siitä nälkävirasto. Minä en suostu sellaiseen, älkää te muutkaan. On niin paljon kaikkea arvokkaampaa ja tärkeämpää kuin ulkonäkö ja koko.

Sairauksia ei kiinnosta, tulevat väkisin. Onko todella niin vaikeaa syödä terveellisesti ja liikkua?

Ylipaino suojaa tietyiltä sairauksilta, mutta tätähän ei saa ääneen edes sanoa.

Vierailija
25/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat tietää sen itsekin, mainitsit ongelmasi jo otsikossa. Laihduta. Tai kehitä itsetuntoa ja -varmuutta.

Pysyvä laihduttaminen on tutkimusten mukaan mahdotonta ja itsetunnon kehittäminen läskivihamielisessä maailmassa on vaikeaa.

Se on mahdotonta ihmisille jotka ei korjaa syitä mitkä johtivat lihavuuteen.

Vierailija
26/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino ylläpitää kehossa kroonista tulehdustilaa. Onko terveellistä? Ei ole. Ainoastaan vanhuksille on pienestä ylipainosta etua.

Vierailija
27/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa tosi kiinteä persikka sit sen avulla pystyt hypsotisoimaan vaikka mimmoisen miehen luoksesi.

Vierailija
28/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenaa tosi kiinteä persikka sit sen avulla pystyt hypsotisoimaan vaikka mimmoisen miehen luoksesi.

Tiedoksi: miestä ei isketä persikalla vaan älyllä. Tunnen yhden lyhyen ja paksun naisen, älykkään kurtisaanin, joka saa miehiltä aitoja helminauhoja ja timantteja.

Vierailija
29/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet pakkolenkkeilevä "terveellinensyöjä" koko ikäsi, sitten eräänä päivänä sinulta löytyy syöpä tai joudut auto-onnettomuuteen, eikä pakolla ylläpidetty hoikkuus auta sinua yhtään, mutta iso osa elämästäsi on mennyt hukkaan. Olisit voinut elää ja tehdä jotain, millä on oikeasti merkitystä.

Riskit ovat olemassa, mutta riskini sairastua ovat valtavan paljon pienemmät kuin ylipainoisen. Jos joku ei aja päälleni niin kävelen vielä omilla jaloillani vanhuksena kun sinä makaat hengityskoneessa sairaalassa keski-ikäisenä. Kumpi siinä tuhlaa elämäänsä?

Vierailija
30/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun juhannuksenakaan ette muuta keskusteltavaa keksi, kuin lihvuuden ja laihdutuksen ja kuka kelpaa kenellekin ja minkä näköisenä ja kokoisena. Menkää vaikka uimaan!

Vierailija
31/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatka tuota ajattelua kun samalla mussutat suklaalevyä.

Vierailija
32/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap voi aina lahduttaa. Jos aloittaa tänään, voi olla 25-30 kiloa hoikempi ensi kesään mennessä.

Ja sit seuraavana kesänä voi olla 30-35 kiloa painavampia ja tuhonnut terveytensä lopullisesti.

Siis kun tuo ei edes vaadi mitään nälkäkuuria. Vain herkkujen jättämisen kauppaan ja pienemmät annoskoot.

Ap lienee jo miltei tuhonnut terveytensä joten kaikki painonpudotus ois sen loppuelämän kannalta vaan plussaa. Mieti paljonko rahaa on mennyt sen läskin keräämiseen syömällä ja mitä muuta sillä rahalla ois saanu?

Ap on hyvä ja aloittaa nyt vaan sen prepaid-energian hyödyntämisen pikkuhiljaa niin lompakko, terveys ja itsetunto kiittävät.

Vierailija
33/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutus ei varmaan ole vaihtoehto? Aloita päivittäiset kävelylenkit ja vaihdat lautaset pienempiin.

Mistä tiedät ettei ap kävele? Itsekin kävelen, syömiset ne jotka lihottaa/laihduttaa.

Vierailija
34/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy esim Prismassa tai jossain julkisella paikalla, huomaat että usealla ylipainoisilla naisella on normaalipainoinen mies. Ei syytä epätoivoon

Vierailija
35/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se silottava vaate auttaa, niin eihän sitten tarvi laihduttaa!

Vierailija
36/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta surkuttelu. Lihavuuteen voit itse vaikuttaa. Jos et jaksa mitään tehdä asialle, niin hyväksy, että olet lihava ja hylkiö. Muuten voit aloittaa painonpudotuksen ihan tässä ja nyt. Voin kertoa, että jokainen pudotettu kilo parantaa oloasi - fyysistä ja henkistä - ja kannustaa sinua laihtumaan lisää.

Näin kesähelteellä olisi ihan helvetin tuskaisaa olla lihava....

Vierailija
37/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riskit ovat olemassa, mutta riskini sairastua ovat valtavan paljon pienemmät kuin ylipainoisen. Jos joku ei aja päälleni niin kävelen vielä omilla jaloillani vanhuksena kun sinä makaat hengityskoneessa sairaalassa keski-ikäisenä. Kumpi siinä tuhlaa elämäänsä?

Vannomatta paras.  Minä olen ainakin elänyt. Olen kolunnut ympäri maailmaa, valloittanut vuoria tukevilla jaloillani, herkutellut seksikkään miehen kanssa. En usko ehtiväni hengityskoneeseen tai kroonikko-osastolle. En yritä pysytellä turvassa kuten sinä, sillä emme saa kuitenkaan jäädä tänne. 

Vierailija
38/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi: miestä ei isketä persikalla vaan älyllä. Tunnen yhden lyhyen ja paksun naisen, älykkään kurtisaanin, joka saa miehiltä aitoja helminauhoja ja timantteja.

Kurtisaani? Helminauha?

Mistä ihmeen 1890-luvulta olet paennut tänne?

Vierailija
39/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vannomatta paras.  Minä olen ainakin elänyt. Olen kolunnut ympäri maailmaa, valloittanut vuoria tukevilla jaloillani, herkutellut seksikkään miehen kanssa. En usko ehtiväni hengityskoneeseen tai kroonikko-osastolle. En yritä pysytellä turvassa kuten sinä, sillä emme saa kuitenkaan jäädä tänne. 

Olen minäkin elännyt. Luuletko etten joskus nauti alkoholia, syö makeaa tai tee muuta kuin lenkkeilyä? Meidän ero on se että minä olen fyysisesti kunnossa ja voin paremmin kuin sinä joka olet paisunut kuin syöttöporsas. Ahneus vie aikaiseen hautaan, mutta se sinua ei tunnu haittaavan. Älä sitten valita kun sairastut.

Vierailija
40/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat on lepposia.Ei ne keksi kepposia.Runsaslihainen ei ole vihainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän