Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läskin naisen elämä on syvältä

Vierailija
26.06.2021 |

En kelpaa kenellekään edes vähän normaalia muistuttavalle miehelle. Mitä voisin tehdä parantaakseni kiinnostavuuttani?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihdutuskulttuuri ja eläminen ruumiin painon kautta tulisi kokonaan lopettaa. Miehet kyllä pitävät kaiken kokoisista naisista ja muu on pötyä. Olen nähnyt, että lihavilla ja jopa syylien peittämillä naisilla on miehiä.  

Vika on muualla. Elämämme yritetään varastaa tekemällä siitä nälkävirasto. Minä en suostu sellaiseen, älkää te muutkaan. On niin paljon kaikkea arvokkaampaa ja tärkeämpää kuin ulkonäkö ja koko.

Sairauksia ei kiinnosta, tulevat väkisin. Onko todella niin vaikeaa syödä terveellisesti ja liikkua?

Olet pakkolenkkeilevä "terveellinensyöjä" koko ikäsi, sitten eräänä päivänä sinulta löytyy syöpä tai joudut auto-onnettomuuteen, eikä pakolla ylläpidetty hoikkuus auta sinua yhtään, mutta iso osa elämästäsi on mennyt hukkaan. Olisit voinut elää ja tehdä jotain, millä on oikeasti merkitystä.

Riskit ovat olemassa, mutta riskini sairastua ovat valtavan paljon pienemmät kuin ylipainoisen. Jos joku ei aja päälleni niin kävelen vielä omilla jaloillani vanhuksena kun sinä makaat hengityskoneessa sairaalassa keski-ikäisenä. Kumpi siinä tuhlaa elämäänsä?

Vannomatta paras.  Minä olen ainakin elänyt. Olen kolunnut ympäri maailmaa, valloittanut vuoria tukevilla jaloillani, herkutellut seksikkään miehen kanssa. En usko ehtiväni hengityskoneeseen tai kroonikko-osastolle. En yritä pysytellä turvassa kuten sinä, sillä emme saa kuitenkaan jäädä tänne. 

Olen minäkin elännyt. Luuletko etten joskus nauti alkoholia, syö makeaa tai tee muuta kuin lenkkeilyä? Meidän ero on se että minä olen fyysisesti kunnossa ja voin paremmin kuin sinä joka olet paisunut kuin syöttöporsas. Ahneus vie aikaiseen hautaan, mutta se sinua ei tunnu haittaavan. Älä sitten valita kun sairastut.

Taisin osua arkaan paikkaan.  En ole "paisunut kuin syöttöporsas" - miksi sanot niin, vaikket ole edes  tavannut minua? :) ja  kuntonikin on melko hyvä, vaikka sairastuin reumaan.  Meidän ero on, että minä voin hyvin ja sinä et. 

Vierailija
42/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat tietää sen itsekin, mainitsit ongelmasi jo otsikossa. Laihduta. Tai kehitä itsetuntoa ja -varmuutta.

Pysyvä laihduttaminen on tutkimusten mukaan mahdotonta ja itsetunnon kehittäminen läskivihamielisessä maailmassa on vaikeaa.

No hah hah. Normaalipainossa pysyäkseen voi syödä ihan kaikkea mistä tykkää, mutta pienempiä määriä. Esim hampurilainen lounaaksi mutta se on annettava kulua pois ja syö seuraavan kerran jotain terveellisempää neljän viiva kuuden tunnin päästä. Muutama ihana karkki tai joku leivonnainen jonain päivänä mutta niiden on taas annettava palaa pois. Niin se paino pidetään kurissa, ei ole millään tasolla mahdotonta. Niin ja vinkkinä pätkäpaasto, aamupalan siirto myöhemmäksi, kahvia ja teetä voi juoda heti kun herää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treenaa tosi kiinteä persikka sit sen avulla pystyt hypsotisoimaan vaikka mimmoisen miehen luoksesi.

Tiedoksi: miestä ei isketä persikalla vaan älyllä. Tunnen yhden lyhyen ja paksun naisen, älykkään kurtisaanin, joka saa miehiltä aitoja helminauhoja ja timantteja.

Kurtisaani? Helminauha?

Mistä ihmeen 1890-luvulta olet paennut tänne?

Niin, mainitsin tuossa äsken älystä. Jos lukisit enemmän, noiden sanojen sisältö avautuisi sinullekin.

Vierailija
44/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ollut ongelma. Olen ollut elämäni aikana laiha, normaalipainoin ja lihava. Miehen saantiin tai miesten laatutasoon ei tällä ole ollut mitään merkitystä. En siis voi samaistua yhtään.

Vierailija
45/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voi aina lahduttaa. Jos aloittaa tänään, voi olla 25-30 kiloa hoikempi ensi kesään mennessä.

Ei se näy tai tunnu missään, kun ylipainoa on 70 kg,

Vierailija
46/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap voi aina lahduttaa. Jos aloittaa tänään, voi olla 25-30 kiloa hoikempi ensi kesään mennessä.

Ei se näy tai tunnu missään, kun ylipainoa on 70 kg,

Varmasti tuntuu.

Vierailija
47/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi laihduttaa, korjaat elämäntapasi ja alat liikkua, vaikka reipasta kävelyä jos ei muuta. Paino putoaa pikku hiljaa.

Vierailija
48/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaat. On paljon miehiä, jotka eivät katso ekana ulkonäköä.

Vierailija
49/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruikutus seis. Lihavana olo on vaikeaa. Laihduttaminen on vaikeaa. Valitse "vaikeasi".

Vierailija
50/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei te muut lihavat naiset, tuijottaako miehet teitä koskaan esim kaupassa ja mietittekö tekin, että johtuuko se siitä että hän a) paheksuu lihavuuttani, b) luulee tuntevansa minut jostakin vai c) pitää minua miellyttävän näköisenä koska on niitä harvoja, joille läskit eivät merkitse mitään tai jopa tuntevat mieltymystä lihavempiin? Tuijottavat ovat ihan normaalin oloisia miehiä, eivät jonneja.

Kyllä ne kattoo halveksuen ja alentuvasti.

Vierailija
51/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruikutus seis. Lihavana olo on vaikeaa. Laihduttaminen on vaikeaa. Valitse "vaikeasi".

Totta. lihavana olo on vaan se tuttu vaikea, joka on helpompi valita.

Vierailija
52/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihdutuskulttuuri ja eläminen ruumiin painon kautta tulisi kokonaan lopettaa. Miehet kyllä pitävät kaiken kokoisista naisista ja muu on pötyä. Olen nähnyt, että lihavilla ja jopa syylien peittämillä naisilla on miehiä.  

Vika on muualla. Elämämme yritetään varastaa tekemällä siitä nälkävirasto. Minä en suostu sellaiseen, älkää te muutkaan. On niin paljon kaikkea arvokkaampaa ja tärkeämpää kuin ulkonäkö ja koko.

Sairauksia ei kiinnosta, tulevat väkisin. Onko todella niin vaikeaa syödä terveellisesti ja liikkua?

Olet pakkolenkkeilevä "terveellinensyöjä" koko ikäsi, sitten eräänä päivänä sinulta löytyy syöpä tai joudut auto-onnettomuuteen, eikä pakolla ylläpidetty hoikkuus auta sinua yhtään, mutta iso osa elämästäsi on mennyt hukkaan. Olisit voinut elää ja tehdä jotain, millä on oikeasti merkitystä.

Riskit ovat olemassa, mutta riskini sairastua ovat valtavan paljon pienemmät kuin ylipainoisen. Jos joku ei aja päälleni niin kävelen vielä omilla jaloillani vanhuksena kun sinä makaat hengityskoneessa sairaalassa keski-ikäisenä. Kumpi siinä tuhlaa elämäänsä?

🤣🤣🤣

Vierailija
53/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treenaa tosi kiinteä persikka sit sen avulla pystyt hypsotisoimaan vaikka mimmoisen miehen luoksesi.

Tiedoksi: miestä ei isketä persikalla vaan älyllä. Tunnen yhden lyhyen ja paksun naisen, älykkään kurtisaanin, joka saa miehiltä aitoja helminauhoja ja timantteja.

Kurtisaani? Helminauha?

Mistä ihmeen 1890-luvulta olet paennut tänne?

Mä on eri.

Mut eikö tuttavapiirissäsi sitten ole ihmisiä, jotka käyttävät kieltä luovasti?

Eikö tosiaan ketään joka lukee (hui!)

jopa 1800-luvun klassikoita, vieläpä vanhempiakin (tuplahui! 😨)

Vierailija
54/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei te muut lihavat naiset, tuijottaako miehet teitä koskaan esim kaupassa ja mietittekö tekin, että johtuuko se siitä että hän a) paheksuu lihavuuttani, b) luulee tuntevansa minut jostakin vai c) pitää minua miellyttävän näköisenä koska on niitä harvoja, joille läskit eivät merkitse mitään tai jopa tuntevat mieltymystä lihavempiin? Tuijottavat ovat ihan normaalin oloisia miehiä, eivät jonneja.

Tuijottavat isoja rintoja mielestäni.

Vierailija
55/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella miehellä on hoikka puoliso, mutta näillä ei ole oikein rintoja.

Vierailija
56/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet sairaudet on geeneissä eli perinnöllisiä.

Miehen suvussa hoikilla sydänkohtauksia

ja syöpää sekä sokeritautia.

Vierailija
57/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm, voi olla joillakin näin, mutta minulla ei ole mitenkään huomattavan isot rinnat ja pidän aina toppeja jotka peittävät rintavaon, joten en usko että omalla kohdallani syy on tämä.

Vierailija
58/59 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino suojaa tietyiltä sairauksilta, mutta tätähän ei saa ääneen edes sanoa.

Jatka tuota ajattelua kun samalla mussutat suklaalevyä.

Hmm. Olen lihonut lähes 15 kiloa, kun lopetin suklaansyönnin ja söin sitä päivittäin, ei se suklaa vaan suolanen ym.

Vierailija
59/59 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä