Läskin naisen elämä on syvältä
En kelpaa kenellekään edes vähän normaalia muistuttavalle miehelle. Mitä voisin tehdä parantaakseni kiinnostavuuttani?
Kommentit (59)
Voi kyynel. Yksinäisyys on oikeastaan aika kivaa.
Tiedän tunteen. Me läskit emme vain kelpaa. Olisi kiva tuntea ihmislämpö ja rakkaus vielä joskus :'(
Hei te muut lihavat naiset, tuijottaako miehet teitä koskaan esim kaupassa ja mietittekö tekin, että johtuuko se siitä että hän a) paheksuu lihavuuttani, b) luulee tuntevansa minut jostakin vai c) pitää minua miellyttävän näköisenä koska on niitä harvoja, joille läskit eivät merkitse mitään tai jopa tuntevat mieltymystä lihavempiin? Tuijottavat ovat ihan normaalin oloisia miehiä, eivät jonneja.
Laihdutus ei varmaan ole vaihtoehto? Aloita päivittäiset kävelylenkit ja vaihdat lautaset pienempiin.
Mites oli läski mies?
Ei kelpaa vai?
Vierailija kirjoitti:
Hei te muut lihavat naiset, tuijottaako miehet teitä koskaan esim kaupassa ja mietittekö tekin, että johtuuko se siitä että hän a) paheksuu lihavuuttani, b) luulee tuntevansa minut jostakin vai c) pitää minua miellyttävän näköisenä koska on niitä harvoja, joille läskit eivät merkitse mitään tai jopa tuntevat mieltymystä lihavempiin? Tuijottavat ovat ihan normaalin oloisia miehiä, eivät jonneja.
Mä ainakin tunnen suurta vetoa vähän isompiin naisiin
Laihduta, mutta älä jonkun miehen saamisen toivossa, vaan itsesi tähden. Tai oikeastaan, älä laihduta, vaan hanki itsellesi uusi elämäntapa. Siitä saa kummasti sisältöä elämään.
Laihdutuskulttuuri ja eläminen ruumiin painon kautta tulisi kokonaan lopettaa. Miehet kyllä pitävät kaiken kokoisista naisista ja muu on pötyä. Olen nähnyt, että lihavilla ja jopa syylien peittämillä naisilla on miehiä.
Vika on muualla. Elämämme yritetään varastaa tekemällä siitä nälkävirasto. Minä en suostu sellaiseen, älkää te muutkaan. On niin paljon kaikkea arvokkaampaa ja tärkeämpää kuin ulkonäkö ja koko.
Vierailija kirjoitti:
Mites oli läski mies?
Ei kelpaa vai?
Kyllä mulle kelpaisi jos se lihava mies on mukava, pukeutuu siististi ja huolehtii itsestään.
Haluat normaalin miehen kun itse olet ylipainoinen? Miksi ylipainoiset miehet kelpaa?
Ap voi aina lahduttaa. Jos aloittaa tänään, voi olla 25-30 kiloa hoikempi ensi kesään mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Haluat normaalin miehen kun itse olet ylipainoinen? Miksi ylipainoiset miehet kelpaa?
Sanotko tässä siis että ylipainoiset miehet eivät ole normaaleja miehiä? Mikä on normaalin miehen painon ylä- ja alaraja? Huom. normaalipainoinen on eri asia kuin normaali :)
Ap ei puhunut miesten painosta mitään, lue aloitus tarkemmin: edes vähän normaalia muistuttavalle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Laihdutuskulttuuri ja eläminen ruumiin painon kautta tulisi kokonaan lopettaa. Miehet kyllä pitävät kaiken kokoisista naisista ja muu on pötyä. Olen nähnyt, että lihavilla ja jopa syylien peittämillä naisilla on miehiä.
Vika on muualla. Elämämme yritetään varastaa tekemällä siitä nälkävirasto. Minä en suostu sellaiseen, älkää te muutkaan. On niin paljon kaikkea arvokkaampaa ja tärkeämpää kuin ulkonäkö ja koko.
Sairauksia ei kiinnosta, tulevat väkisin. Onko todella niin vaikeaa syödä terveellisesti ja liikkua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotko tässä siis että ylipainoiset miehet eivät ole normaaleja miehiä? Mikä on normaalin miehen painon ylä- ja alaraja? Huom. normaalipainoinen on eri asia kuin normaali :)
Ap ei puhunut miesten painosta mitään, lue aloitus tarkemmin: edes vähän normaalia muistuttavalle miehelle.
Kyllä näillä puheilla yleensä viitataan normaalipainoiseen. Normaali ihminen pitää itsestään huolen ja ei ole lihava.
Ai tää oli joku parisuhteettomuus rutina ketju. Itse ahdistuin, kun huomasin että omistan enään yhdet sopivat rintaliivit, muut ei mahdu päälle tai jos mahtuu kiristävät/ hankaavat. Pitää mennä liivikaupoille ja sen jälkeen miettiä syntyjä syviä, keveneekö ruokavalio vai luovutanko ja sopeudun tähän ison tytön elämään ja ostan lisää sopivampia vaatteita.🤗
Vierailija kirjoitti:
Ai tää oli joku parisuhteettomuus rutina ketju. Itse ahdistuin, kun huomasin että omistan enään yhdet sopivat rintaliivit, muut ei mahdu päälle tai jos mahtuu kiristävät/ hankaavat. Pitää mennä liivikaupoille ja sen jälkeen miettiä syntyjä syviä, keveneekö ruokavalio vai luovutanko ja sopeudun tähän ison tytön elämään ja ostan lisää sopivampia vaatteita.🤗
Niin harvemmat vaatteet näyttävät meidän lihavien päällä hyviltä, usein enempi säkki tulee mieleen tai sit pitäs olla joku silottava vaate alla ettei kaikki muhkurat loista. 🙁
Vierailija kirjoitti:
Taidat tietää sen itsekin, mainitsit ongelmasi jo otsikossa. Laihduta. Tai kehitä itsetuntoa ja -varmuutta.
Pysyvä laihduttaminen on tutkimusten mukaan mahdotonta ja itsetunnon kehittäminen läskivihamielisessä maailmassa on vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Laihdutus ei varmaan ole vaihtoehto? Aloita päivittäiset kävelylenkit ja vaihdat lautaset pienempiin.
Missä vaiheessa päivittäisten kävelylenkkien ja terveeellisen syömisen on tarkoitus laihduttaa? T. aktiiviurheilija, joka on ollut cleanillä 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, lihaville miehille ei kelpaa läskit naiset.
Taidat tietää sen itsekin, mainitsit ongelmasi jo otsikossa. Laihduta. Tai kehitä itsetuntoa ja -varmuutta.