Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jonkun teidän parisuhteessa mies pomo? Mitä olen seurannut parisuhteita niin yleensä nainen määrää.

Vierailija
25.06.2021 |

Toki minulla on miehen näkökulma asiaan. Olenko oikeassa?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se määrää jolla on pinkka kunnossa.

Vierailija
2/74 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakkaampi määrää. Eli yleensä nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mietin tätä ja totesin, että esimerkiksi työkavereista kaikki asuvat sillä paikkakunnalla, jolla paremmin tienaava asuu.

Vierailija
4/74 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 vuotta yhdessä ja se vaihtelee, välillä on mies ja välillä minä.

Vierailija
5/74 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies määrää. On varakkaampi ja kyvykkäämpi niin elintasoni on noussut hänen ansiostaan, joten tottakai hän määrää.

Vierailija
6/74 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakkaampi määrää. Eli yleensä nainen.

Naiselle miehen älykkyys on tärkeämpää kuin naiselle miehen. Harvoin nainen on suhteessa lahjakkaampi tai fyysisesti voimakkaampi. 

Vierailija
7/74 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole moista nähnyt. Kyllä naiset määräävät kaikissa tietämissäni pareissa. 

Vierailija
8/74 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin näissä muutto tai remppa tai vastaavissa ohjelmissa tehdään 99 % naisen mielen mukaan.

Happy wife, happy life.

Vierailija
9/74 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs mies tekee kuten nainen haluaa. Siinä se.

Vierailija
10/74 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole oikeassa. Pomon paikka parisuhteessa riippuu useimmiten tilanteesta, harvassa parisuhteessa toinen on aina se, jonka sana painaa enemmän. Molemmilla on parisuhteissa sananvaltaa, mutta yleensä kai mennään eri tilanteissa sen ajatusten mukaan, kumpi kulloisestakin käsiteltävästä asiasta enemmän tietää. 

Vierailija
11/74 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi suotavaa että suhteessa ei määräiltäisi. Minusta se on huonoa käytöstä ja yleensä se joka määräilee, hänellä on huono itsetunto. Kun molempien itsetunnot ovat kunnossa, kenenkään ei tarvitse määräillä. Minulle tulee sellaisesta naisesta epämiellyttävä pirttihirmu mieleen joka määräilee. Ei määräilevä mieskään kyllä kiva ole, siitä taas tulee mieleen tyranni.

Nainen40

Vierailija
12/74 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies määrää. On varakkaampi ja kyvykkäämpi niin elintasoni on noussut hänen ansiostaan, joten tottakai hän määrää.

Samoin, eikä hävetä ja kyllä kaikki tämän muutenkin ymmärtää.

Vierailija
13/74 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset määräävät koska he suuttuvat helposti. Miehet taas eivät osaa käsitellä naisen suuttumista, koska uroksille luontainen tapa ratkaista erimielisyydet on ottaa fyysisesti yhteen. Mutta miehet tuntevat suojelunhalua naaraita kohtaan, eikä fyysinen selvittely tietenkään tule kyseeseen. Siksi miehet antavat periksi ja tehdään niin kuin nainen sanoo. 

Vierailija
14/74 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi suotavaa että suhteessa ei määräiltäisi. Minusta se on huonoa käytöstä ja yleensä se joka määräilee, hänellä on huono itsetunto. Kun molempien itsetunnot ovat kunnossa, kenenkään ei tarvitse määräillä. Minulle tulee sellaisesta naisesta epämiellyttävä pirttihirmu mieleen joka määräilee. Ei määräilevä mieskään kyllä kiva ole, siitä taas tulee mieleen tyranni.

Nainen40

Kyse ei ole määräilystä vaan rajaviivat siirretään aina vähitellen naisen eduksi hivuttamalla jolloin mies joutuu toteuttamaan naisen visiot vaikka aluksi sovittiin jotain aivan muuta.

ap

Vierailija
15/74 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kaipaa omien havaintojen mukaan kehuja ja huomiota naiselta. Näitä saa kun tanssii naisen pillin mukaan. Seksissäkin miehelle naisen tyytyväisyys menee usein oman nautinnon edelle.

Vierailija
16/74 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-suhteissa mies on aina määrännyt. Ekassa suhteessa siksi, että minä halusin enemmän olla yhdessä ja miellyttää, tokassa siksi että miehellä oli paljon suppeammat kiinnostuksenkohteet ja itse olin avoimempi uudelle. Lisäksi hän maksoi.

Vierailija
17/74 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin näissä muutto tai remppa tai vastaavissa ohjelmissa tehdään 99 % naisen mielen mukaan.

Happy wife, happy life.

Lehdessäkin asiantuntija sanoo että miehen on ok alistua sisustusasioissa https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000006438420.html

Vierailija
18/74 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kumpikaan määrää, vaan päätökset menemistä ja isommista hankinnoista tehdään yhdessä. Kotityöt sun muuta arjen perusjutut tehdään periaatteella se hoitaa, jolla on sillä hetkellä aikaa, jakautuneet aika 50:50 enkä muista, että näistä olisi koskaan riidelty. Kumpikin on oikeutettu ihan yhtä lailla omiin rahoihinsa (taloustilille, jotka hoidetaan laskut ja maksellaan autojen huollot, remontit jne kumpikin maksaa kuun vaihteessa saman summan, loput on omaa rahaa) ja menoihinsa, kaveripiiriinsä jne. Tällä tavalla on menty nyt kohta 20 vuotta.

En usko, että mulle sopisi sellainen suhde, jossa toinen sanelee mitä tehdään, en myöskään haluaisi elää ihmisen kanssa, joka jättää kaikki päätökset mun hoidettavaksi. 

Vierailija
19/74 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole moista nähnyt. Kyllä naiset määräävät kaikissa tietämissäni pareissa. 

Ikävää parisuhdetta: Parempi tossun alla kuin taivasalla. Silti vouhkataan tasa- arvosta.

Vierailija
20/74 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on töissä puolustusvoimissa. Ja ns Alfa uros. Mieheni ei todellakaan suostuisi kenenkään tossun alle. Hän on selkeästi perheenpää, mutta siksi koska on älykäs, hyvä johtaja ja laittaa aina perheen ja minun tarpeeni omansa edelle. Pitkä ja onnellinen liitto. Ollaan oltu yhdessä yli 20 vuotta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä