Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jonkun teidän parisuhteessa mies pomo? Mitä olen seurannut parisuhteita niin yleensä nainen määrää.

Vierailija
25.06.2021 |

Toki minulla on miehen näkökulma asiaan. Olenko oikeassa?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahjakkaampi määrää. Eli yleensä nainen.

Heh. Mitä nainen on keksinyt? Miehet ovat keksineet tietokoneen, internetin ja tekoälyn. Shakki testaa monipuolisesti kognitiivisia taitoja ja naiset ovat siinä niin huonoja, että niillä pitää olla omat leikkisarjat. 

Miten tää liittyy parisuhteisiin? Joku muutama huippunero mies? Sinä et sellainen ole 🤣

Vierailija
42/74 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole moista nähnyt. Kyllä naiset määräävät kaikissa tietämissäni pareissa. 

Puhutaanko tässä ketjussa siis sodasta, vapaaotteluista vai rakkaussuhteista?

Meillä keskustellaan. En ole suhteessa vihollisen vaan rakastetun kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut samaa ja minusta sitä on epämiellyttävää katsella. Minusta miehen pitää päättää asioista. Jos tulee isoja asioita, vaikka työpaikan saanti ja molemmat haluaa eri asioita niin siitä tulee hajottava riita. Miehen pitäisi kyllä kuunnella naista ja molempien rakastaa, mutta lopullinen päätösvalt ta tulisi olla miehellä.

N50

Onneksi olet jo noin vanha.

Vierailija
44/74 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko teet niinko nainen sanoo tai et saa p*llua

Vierailija
45/74 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on perheen pää, jota nainen kääntää.

Tosin mies, jolla on terve omanarvontunto ei suostu kaikkiin naisen oikkuihin, vain, koska "mä haluun".

Vierailija
46/74 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi määräillä, koska naisella on usein varamies somessa odottamassa ensimmäistä riitaa, jolloin tulee seksikomennus. Lisäksi Tinderissä on iso miesreservi, jolla oman miehen saa helposti korvattua.

Miehelle ainut tapa päästä tasa-arvoiseen asemaan on syntyä uudelleen näillä mitoilla:

-rikkaat vanhemmat, 20cm, 194cm, tuuhea tukka, pienet nännit, ei silmälaseja, matala rasvaprosentti, kapea lantio jne.

TAI

-olla tavismies ja saada lapsi, asuntolaina yms. sitouttavaa naisen kanssa, jolloin naisellakin on niin sanotusti nahkaa pelissä eikä voi tuosta vain lähteä chadin luo

Tuu kommentoimaan vasta kun oot onnistunut saamaan ekan parisuhteesi.

En ole tuo aiempi mutta 100% totta tuo on. Ja kyllä itsellä ollut useita pitkiä suhteita, myös avioliitto, sekä satoja lyhyempiä takana.

Vierailija
47/74 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. Mitä nainen on keksinyt? Miehet ovat keksineet tietokoneen, internetin ja tekoälyn. Shakki testaa monipuolisesti kognitiivisia taitoja ja naiset ovat siinä niin huonoja, että niillä pitää olla omat leikkisarjat. 

Miten tää liittyy parisuhteisiin? Joku muutama huippunero mies? Sinä et sellainen ole 🤣

Olen valkoinen heteromies, ja voin ottaa kunnian huippunerojen keksinnöistä, koska olemme samaa laumaa.

Vierailija
48/74 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa ihanaa, kun löytäisin taas miehen jolla on elämä hallinnassa ja homma hanskassa. Saisi mun puolesta olla parisuhteen pomo. Yhden sellaisen kanssa seurustelin aikoinani. 

Minulla on elämä hallinnassa ja homma hanskassa jopa niin hyvin, etten kaipaa ketään, jonka kanssa joudun tekemään kompromisseja. Tähän mennessä ei ole löytynyt yhtäkään, jonka kanssa ei tulisi jatkuvasti kompromissitilanteita. Enkä toisaalta halua olla mikään alistava pomokaan, joka määräisi kaikesta. Joten: Yksin on paras.

Vierailija
49/74 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa- arvo. Kumpikaan ei ns. määrää. Toki kummallakin on alueita, joissa enemmän vahvuuksia. Yhteiset asiat päätetään yhdessä, ja tehdään myös kompromisseja. 

Vierailija
50/74 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ada Lovelace. Mitä sanoitkaan niistä tietokoneista?

Vierailija
51/74 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi kummankaan pitäisi olla pomo. Olen ollut suhteissa missä saadaakseni olen joutunut myötäillä naista ja sitten taas suhteissa missä nainen pn suoraan sanonut että mun pitäisi olla pomona ja lähteny kun en sellaseksi alkanu. 

Mieluiten olisin suhteessa missä voi kumpiki tehä niinko haluaa.

Vierailija
52/74 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä kumpikaan määrää. Harvassa asiassa erimielisyyttä. Halusin vähän paremman auton, joten maksoin sen itse. Halusin viedä perheen reissuun toiselle mantereelle, joten maksoin tämänkin itse. Mies halusi paremman purjeveneen vaikka minä olisin tyytynyt halvempaan, tietysti mies maksoi tämän itse. Helppoja kysymyksiä, kun molemmilla on omat rahat.

Arvokysymyksissä ja (pienten) lasten tulevaisuuteen liittyvissä asioissa ei olla koskaan oltu erimielisiä. Olisi mielenkiintoista tietää, miten erimielisyyden tapauksessa kävisi koska kumpikaan ei anna helposti periksi. Joku kompromissi varmaan tehtäisiin.

Vierailija
53/74 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä kumpikaan määrää. Harvassa asiassa erimielisyyttä. Halusin vähän paremman auton, joten maksoin sen itse. Halusin viedä perheen reissuun toiselle mantereelle, joten maksoin tämänkin itse. Mies halusi paremman purjeveneen vaikka minä olisin tyytynyt halvempaan, tietysti mies maksoi tämän itse. Helppoja kysymyksiä, kun molemmilla on omat rahat.

Arvokysymyksissä ja (pienten) lasten tulevaisuuteen liittyvissä asioissa ei olla koskaan oltu erimielisiä. Olisi mielenkiintoista tietää, miten erimielisyyden tapauksessa kävisi koska kumpikaan ei anna helposti periksi. Joku kompromissi varmaan tehtäisiin.

Ei tässä puhuttu siitä hommaako uuden auton vai purjeveneen vaan siitä kumpi päättää ostetaanko karhua vai pirkkaa.

Vierailija
54/74 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi määräillä, koska naisella on usein varamies somessa odottamassa ensimmäistä riitaa, jolloin tulee seksikomennus. Lisäksi Tinderissä on iso miesreservi, jolla oman miehen saa helposti korvattua.

Miehelle ainut tapa päästä tasa-arvoiseen asemaan on syntyä uudelleen näillä mitoilla:

-rikkaat vanhemmat, 20cm, 194cm, tuuhea tukka, pienet nännit, ei silmälaseja, matala rasvaprosentti, kapea lantio jne.

TAI

-olla tavismies ja saada lapsi, asuntolaina yms. sitouttavaa naisen kanssa, jolloin naisellakin on niin sanotusti nahkaa pelissä eikä voi tuosta vain lähteä chadin luo

En ole tuo aiempi mutta 100% totta tuo on. Ja kyllä itsellä ollut useita pitkiä suhteita, myös avioliitto, sekä satoja lyhyem

No siinähän se vika tulikin :)

(Toki oikeasti edelleen: animetyttissovellusta ei lasketa, eli palaa kun olet ollut suhteessa elävään naiseen :D )

Vierailija
55/74 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei keksinyt mitään oleellista. Ensimmäinen ohjelmointikieli oli konekieli ja Fortran ensimmäinen lausekieli.

Yritäpä uudelleen.

Vierailija
56/74 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet antavat periksi naisille, koska jos nainen ei saa tahtoaan läpi, sitä kiukuttelua, loukkaantumista ja mielensäpahoittamista ei vain jaksa katsoa. Eihän se reilua ole, miestä kohtaan, että järkiargumentit sivuutetaan loukkaantumalla ja järjestämällä kohtauksia ja tunteiden mukaan pitäisi vain toimia.

Vierailija
57/74 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi kummankaan pitäisi olla pomo. Olen ollut suhteissa missä saadaakseni olen joutunut myötäillä naista ja sitten taas suhteissa missä nainen pn suoraan sanonut että mun pitäisi olla pomona ja lähteny kun en sellaseksi alkanu. 

Jotkut on sellaisia, että suorastaan haluaa jonkun joka määrää. Olen itsekin vähän sellainen. En yhtään tykkää olla se joka määrää, vaan mieluummin niin että joku sanoo mulle mitä mun pitää tehdä.

Se sama näkyy myös työelämässäni, en ole edennyt vaatimattomista töistä yhtään pidemmälle, en vaikka olisin kyllä saanut ylennyksen. Kieltäydyin siitä, koska olen mieluummin käskytettävä kuin käskijä.

Parempi palkka ei ollut riittävä houkutin. Mitä sillä paremmalla palkalla tekee, jos työstä ei tykkää ja tulee todennäköisesti burnout? 

Mutta se että tykkään olla määräiltävä ei tietenkään tarkoita, että pitäisi olla huono kohtelu. Lähinnä tarkoitan sitä, että olen miellyttämishaluinen ja kiltti.

Vierailija
58/74 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olisin mieluiten suhteessa, jossa voi tehdä niin kuin haluaa. Entä jos ja kun perusasioissakin on erimielisyyksiä, kuten mikä on päivärytmi, jos toinen haluaa herätä klo 7 ja toinen klo 11. Toinen haluaa ulkoilla, toinen harrastaa sisällä. Toinen haluaa siivota pari kertaa viikossa, toinen kerran kuukaudessa. Toinen haluaa seksiä päivittäin, toinen kerran viikossa. Toinen haluaa lomailla ulkomailla lämpimässä, toinen Lapissa. Toinen haluaa keskustella tunteja päivässä, toinen harvoin. jne, jne, jne.

On mahdotonta elää yhdessä ilman, että toinen tai molemmat muuttavat itseään merkittävästi. Tai sitten yksi miljoonasta kumppanista sattuu olemaan 97% match, jonka kanssa kaikki menee lähes täysin yksiin.

Vierailija
59/74 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TAI

En ole tuo aiempi mutta 100% totta tuo on. Ja kyllä itsellä ollut useita pit

No siinähän se vika tulikin :)

(Toki oikeasti edelleen: animetyttissovellusta ei lasketa, eli palaa kun olet ollut suhteessa elävään naiseen :D )

Osaatko lukea? Pitkiä suhteita siis yli 5 vuotta kestäneitä 4 kpl, yksi 7 vuotta kestänyt avioliitto josta lapsia sekä paljon lyhyempiä suhteita noiden lisäksi. Missä kohtaa puhutaan animesta tai sovelluksista? Mun ikäset varmaa harvemmin sellaisia edes käyttää.

Vierailija
60/74 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän mitään keksinyt. Olisi hyvä perehtyä asiaan syvemmin ja luulla vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi