Kuinka monta lasta halusit nuorempana ja kuinka monta sait?
Kommentit (33)
Halusi 5 tai enemmän. Sain kaksi, joista toinen eli vain reilun vuoden.
En halunnut yhtään, mutta mieleni muuttui ja sain kaksi lasta. Kolmannesta haaveilin vähän, mutta en tarpeeksi.
En ole halunnut lapsia ja osasin käyttää ehkäisyä.
Halusin 5 lasta. Olen ollut 5 kertaa raskaana, lapsia tuli 3. Olen heistä onnellinen <3
Kolme halusin. Aikuisena halusin kaksi ja sain kaksi.
Aluksi ehkä pari, sitten muutin mieleni että ei helvetti, en ala synnyttämään, sitten muutin taas mieleni ja synnytin.. ja ajattelin niihin aikoihin että kolme, ja sattuipa vielä melko tunnettu ennustajakin sanomaan että saan kolme. Ja, kolme niitä nyt sitten loppujen lopuksi tuli kun sain esikoisen jälkeen kaksoset.
En halunnut yhtään.
Yhden silti sain.
Halusin 3 ei vielä ole yhtään. Entinen puoliso päätti keskeyttää raskauden. Nyt haluaisi lapsen kanssani ja yhteishuoltajuuden. Juu ei. Haluan myös perheen, tasapainoisen heteroperheen.
Mies
Toiveissa oli aina 3 lasta, mutta jäin lapsettomaksi sekä vasten tahtoani ikisinkuksikin.
N45
Vierailija kirjoitti:
Toiveissa oli aina 3 lasta, mutta jäin lapsettomaksi sekä vasten tahtoani ikisinkuksikin.
N45
Sinkkuudelle ehdit vielä hyvinkin tehdä jotain :)
Halusin 5-10 aikana jolloin aivojeni kehitys oli vielä kesken, aikuisena tajusin että se johtui vieteistä enkä oikeasti halua yhtään.
Aina ajattelin, että haluan 2-3 lasta suht nuorena (eli alta 30-vuotiaana) ja sitten mahdollisesti vielä yksi lapsi muutama vuosi myöhemmin. Olen siis hyvinkin perhekeskeinen parisuhdeihminen joka ei sinkkuelämästä ihmeemmin perusta.
En saanut yhtään lasta enkä edes mahdollisuutta perheen perustamiseen koska sopivaa, parisuhdehaluista miestä ei löytynyt. Ja nyt on jo myöhäistä.
N40+
Monta ainakin 6 . Yksi keskonen ja yksi abortti. Unelmat kaatui jo nuorena myös ammatin suhteen ....
Halusin 0-2 lasta, sain kaksi.