Kuinka monta lasta halusit nuorempana ja kuinka monta sait?
Kommentit (33)
Halusin 3, sain 1, toinen syntyi kuolleena.
Vierailija kirjoitti:
Aina ajattelin, että haluan 2-3 lasta suht nuorena (eli alta 30-vuotiaana) ja sitten mahdollisesti vielä yksi lapsi muutama vuosi myöhemmin. Olen siis hyvinkin perhekeskeinen parisuhdeihminen joka ei sinkkuelämästä ihmeemmin perusta.
En saanut yhtään lasta enkä edes mahdollisuutta perheen perustamiseen koska sopivaa, parisuhdehaluista miestä ei löytynyt. Ja nyt on jo myöhäistä.
N40+
Kuin minun näppäimistöltäni!
N50+
Vierailija kirjoitti:
Aina ajattelin, että haluan 2-3 lasta suht nuorena (eli alta 30-vuotiaana) ja sitten mahdollisesti vielä yksi lapsi muutama vuosi myöhemmin. Olen siis hyvinkin perhekeskeinen parisuhdeihminen joka ei sinkkuelämästä ihmeemmin perusta.
En saanut yhtään lasta enkä edes mahdollisuutta perheen perustamiseen koska sopivaa, parisuhdehaluista miestä ei löytynyt. Ja nyt on jo myöhäistä.
N40+
Parisuhdemiehiä ei riitä kaikille porsimishaluisille muijille omaa, koska sellaisia muijia on enemmän kuin äijiä. Toisaalta ne jotka ovat valmiita lisääntymään lypsävät sitten useampaan eri reikään.
Halusin 0, nyt on neljäs tulossa. Mieli siis muuttui tuossa välissä.
Halusin aina ison lapsikatraan ja sain 12 lasta.
Halusin 3, sain 2. Enempään eivät voimani ja rahani riittäneet, kun mies ei osallistunut kumpaankaan puoleen.
0 ja sitten aikuistuin ja tuli kamala lapsikuume, sain 2. En kadu
En halunnut lapsia ja olin siitä aivan ehdottoman varma kunnes parikymppisenä huomasinkin olevani raskaana. Nyt viisi lasta ja taas raskaana.
Lapsena ajattelin, että mulla olisi joskus neljä lasta, kun serkkujen perheessä oli neljä ja heillä oli kiva perhe. Nuorena aikuisena en halunnut lapsia.
Kolmekymppisenä halusin yhden ja esikoisen jälkeen vielä toisen. Kaksi lasta nyt on ja oon heistä tosi onnellinen.
0 halusin ja sain 1+3 (eka syntyi kuolleena)
Halusin jossain vaiheessa maatalon emännäksi ja monta lasta. Yksihän lapsi on.
Yksin keskenmeno lisäksi