Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini kanssa meni välit kai lopullisesti.

Vierailija
22.06.2014 |

Kaksi naista on kasvattanut minut pienestä pitäen. Toinen heistä on synnyttänyt minut. He ovat aina kierrelleet isä kysymystä. Ainoa vastaus on ollut, ettei minulla ole isää, vaan kaksi äitiä. En kumminkaan ole ikinä tykännyt ajatella niin, vaan toista naista kutsun nimellä ja kaipaan isää elämääni.

Tänään äiti sai aivan mielettömät kilarit, kun tuli juttua ja kerroin, etten laittanut nimeäni tahdon-kamppanian adressiin, enkä tule laittamaan jatkossakaan mihinkään vastaavaan. Hän alkoi avautua, kuinka minun pitäisi olla ylpeä perhetaustoistani. Suutuspäissäni sanoin, etten puolla homoavioliittoja, koska sen pelleilyn takia olen isätön.

Nyt kaduttaa jo hieman sanomiset, mutta äidilläni on sekopäinen, ärsyttävä ja katkera luonne kaikkea heterouteen liittyvää kohtaan. Hänestä se on suunnilleen ensinnäkin jo yksistään takinkääntö homoja kohtaan, että minä, hyvänen aika kahden naisen tytär, olen visusti hetero. Vituttaa myös, etten saa itse päättää, olenko yhteydessä isääni.

En ainakaan ekana pyydä anteeksi.

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 22:34"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 22:28"]

Ap, mitä isä sinulle merkitsee? Tajuathan, että sinun tapauksessasi isä on vain joku henkilö jolla puolet samoja geenejä sinun kanssasi. Ihan sama jos alkaisin haikailemaan sellaisten ihmisten perään joilla on sama hiustenväri.

[/quote]

Sulla varmaan molemmat vanhemmat? Minä en tunne isääni, koska olen ns yhden illan jutun tulos ja se on painanut minua nyt 30 vuotta. Ei kannata puhua asiasta mistä ei mitään ymmärrä.

[/quote]

Ajattele, että jossain afrikassa koko kylä kasvattaa ja lapsen elämässä on mukana sedät, tädit ja kumminkaimat. Pitäisikö tässä nyt alkaa suremaan sitä etten isosetäni ollut koskaan elämässäni?

[/quote]

On käynyt hyvin selväksi, että sä et tajua tästä mitään. Voisitko lopettaa.

[/quote]

No voisitko sinä selittää?

Kuulostaa siltä, että olet katkera jostain omista vääristä valinnoistasi ja olet vain keksinyt tuon isä-jutun jotta voit syyttää muita ihmisiä.

Vierailija
42/115 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 22:19"]En ole tavannut yhtään lesboparin kasvattamaa tasapainoista lasta/aikuista. Viimeistään murrosiässä alkaa se oman minän etsintä ja lohduton hakeminen ja ihmettely. S

[/quote]

Et ole tavannut yhtään lesboparin kasvattamaa henkilöä. Pieni osa sanomastasi oli siis totta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeneillä on aika monelle suurikin merkitys, vaikka sosiaalinen vanhemmuus on itsestänikin tärkeää. Tiedän lukuisia aikuisia, joilla ei ole tietoa biologisesta isästä tai kummastakaan biologisesta vanhemmastaan, ja kyllä oman biologisen alkuperän tunteminen on näille ihmisille hyvinkin merkityksellinen asia. Ihmisen identitetti rakentuu myös fysiologian ja temperamentin perusteella, ja se että tietää ja tuntee ne ihmiset joiden jälkeläinen biologisesti on, on useimmille tärkeää. Se että näkee kenen piirteitä omaa, löytää yhteistä temperamenttia ja ominaisuuksia. Tietää ja tuntee mitä sairauksia on suvussa. Kaikki se muuttuu yleensä tietoisesti merkitykselliseksi jos ei murrosiässä, niin viimeistään kun saa omia lapsia ja ymmärtää sukupolvien ketjua ja sen biologista perustaa. Ja korostan vielä, että pidän sosiaalista vanhemmuutta hyvin tärkeänä, en pelkkää biologiaa. Mutta biologiaa ei voi yöskään vähätellä ja pyyhkiä pois, se on osa ihmistä. 

Vierailija
44/115 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa tutkimusten mukaan lesboperien lapset ovat keskimäärin tasapainoisempia kuin heteroliittojen. Lesboparit yleensä harkitsevat tarkoin perheen perustamista, kun taas heteroille sattuu vahinkoraskauksia, sellaisille esim. joilla ei ole elämänhallinta ja mielenterveys kunnossa (toki muillekin, jos esim. ehkäisy pettää tms.). Mutta kansainvälisten tutkimusten mukaan (tutkimuksia tehty monissa länsimaissa) lesboparien lasten mielenterveyshäiriöt ovat harvinaisempia kuin heteroparien. 

Vierailija
45/115 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko aloittajan tarinaan, keksitty on ;) ei mulla muuta...

Vierailija
46/115 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun epäillen kaikenlaisiin "lesboilla onnellisimmat lapset" -väittämiin, sillä otanta on joka tapauksessa niin suppea, ettei tuollaisia johtopäätöksiä voi vetää.

Vierailija
47/115 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen valtavaa myötätuntoa tätä lesboparin tytärtä kohtaan! Kuinka sinua voisin auttaa? Tottakai sinulla on oikeus tietää juuristasi. Sinulla on myös täysi oikeus olla heteronainen. Onko sinun ihan pakko olla tekemisissä tämän lesboparin kanssa?

Minulta tulisi oksennus, jos näkisin äitini sängyssä naisen kanssa. INHOAISIN HÄNTÄ NIIN SYVÄSTI, KOSKA MINUSTA SE OLISI VASTENMIELISTÄ JA ILJETTÄVÄÄ !!! Mutta, toivon kuitenkin, ettet ala vihaamaan äitiäsi, sillä viha on kuluttava tunne.

Kaikkea hyvää elämääsi! t. Heterotyttö

Vierailija
48/115 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aniharva riemastuu vanhempien seksipuuhista. Olivatpa nämä heteroita tai homoseksuaaleja.

Ihanneyhteiskunnassa ihmiset seurustelisivat keskenään, avioituisivat tai menisivät rekisteröityyn parisuhteeseen, eläisivät tyytyväisinä yhdessä loppuelämänsä, hankkisivat lapsia, joita rakastaisivat ja joista huolestisivat ja pysyisivät onnellisena perheenä. Hyvin harvoin näin on, kun miettii riitaisia perheitä, irtosuhteita, pettämisiä, jättämisiä ja lukemattomia, usein hyvin onnettomia uusioperheitä.

Vierailija
49/115 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 22:19"]En ole tavannut yhtään lesboparin kasvattamaa tasapainoista lasta/aikuista. Viimeistään murrosiässä alkaa se oman minän etsintä ja lohduton hakeminen ja ihmettely. S

[/quote]

Et ole tavannut yhtään lesboparin kasvattamaa henkilöä. Pieni osa sanomastasi oli siis totta

[/quote]

sinähän sen tiedät tietenkin :) Naapurissa asuu mm lesbopari yhden lapsen kanssa ja päiväkodissa kun olen töissä niin muutamia olen tavannut.

Vierailija
50/115 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 22:50"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 22:34"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 22:28"]

Ap, mitä isä sinulle merkitsee? Tajuathan, että sinun tapauksessasi isä on vain joku henkilö jolla puolet samoja geenejä sinun kanssasi. Ihan sama jos alkaisin haikailemaan sellaisten ihmisten perään joilla on sama hiustenväri.

[/quote]

Sulla varmaan molemmat vanhemmat? Minä en tunne isääni, koska olen ns yhden illan jutun tulos ja se on painanut minua nyt 30 vuotta. Ei kannata puhua asiasta mistä ei mitään ymmärrä.

[/quote]

Ajattele, että jossain afrikassa koko kylä kasvattaa ja lapsen elämässä on mukana sedät, tädit ja kumminkaimat. Pitäisikö tässä nyt alkaa suremaan sitä etten isosetäni ollut koskaan elämässäni?

[/quote]

On käynyt hyvin selväksi, että sä et tajua tästä mitään. Voisitko lopettaa.

[/quote]

No voisitko sinä selittää?

Kuulostaa siltä, että olet katkera jostain omista vääristä valinnoistasi ja olet vain keksinyt tuon isä-jutun jotta voit syyttää muita ihmisiä.

[/quote]

Tällaisissa tapauksissa, joissa etsitään sitä puuttuvaa isää, jota ei ole koskaan ollutkaan, ihmiset ovat yleensä rakastuneita tarinaan. Viihdeteollisuus syytää meille tarinoita biologisen vanhemmuuden maagisesta vetovoimasta ja ydinperheen auvosta, ja monet ihmiset uskovat sen jopa siinä määrin, että ovat valmiit kuvittelemaan jonkun puuttuvan palasen, jonka löydyttyä kaikki on täydellistä. Elokuvien hahmotkin ovat täydellisiä, miksi siis me emme voisi olla, kunhan vain saisi tuon, tämän tai sen asian. Tosielämässä jossain on joku tyyppi, joka kantaa tiettyä prosenttia yhteisiä geenejä kanssasi, eikä siinä ole juuri mitään maagista, mutta tarinaa on helppo pitää yllä etenkin silloin, jos kohtaamiseen ei ole mitään mahdollisuutta. Saa olla rauhassa uhri.

Vierailija
51/115 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:12"]

[/quote]

[/quote]

sinähän sen tiedät tietenkin :) Naapurissa asuu mm lesbopari yhden lapsen kanssa ja päiväkodissa kun olen töissä niin muutamia olen tavannut.

[/quote]

Ja nämä päiväkotilapset etsivät kuumeisesti omaa identiteettiään?

Vierailija
52/115 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 23:46"]Tunnen valtavaa myötätuntoa tätä lesboparin tytärtä kohtaan! Kuinka sinua voisin auttaa? Tottakai sinulla on oikeus tietää juuristasi. Sinulla on myös täysi oikeus olla heteronainen. Onko sinun ihan pakko olla tekemisissä tämän lesboparin kanssa?

Minulta tulisi oksennus, jos näkisin äitini sängyssä naisen kanssa. INHOAISIN HÄNTÄ NIIN SYVÄSTI, KOSKA MINUSTA SE OLISI VASTENMIELISTÄ JA ILJETTÄVÄÄ !!! Mutta, toivon kuitenkin, ettet ala vihaamaan äitiäsi, sillä viha on kuluttava tunne.

Kaikkea hyvää elämääsi! t. Heterotyttö

[/quote]

Lääkkeet!

Vierailija
53/115 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö joka tietää omat biologiset vanhempansa on mahdotonta tietää, millaista on elää ilman kyseistä tietoa. Siksi on pelkkää arvuuttelua esittää näkemyksiä siitä mikä mahtaa olla biologisen vanhemman merkitys lapselle ja aikuiselle lapselle. On mahdotonta samaistua tilanteeseen ja ymmärtää, mitä voi merkitä se ettei tiedä kuka on toinen biologinen vanhempi. 

Vierailija
54/115 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä lesbopari ei taida tajuta isän oikeaa merkitystä. 

Heteronainen, jolla on positiivinen isäkuva ja jonka isä rakastaa tyttöään, saa tärkeän itseluottamusruiskeen elämään. Isän ja miehen hyväksyntä luo terveen itsetunnon ja pohjan sille. Jonka jälkeen on helpompi hakea terveitä parisuhteita. 

Ihan sama pojilla äidin kanssa. Jos pojalla on miehiä mollaava äiti saa poika aivan sairaan naiskuvan ja heikon itsetunnon. Tämä on pahinta mitä äiti voi pojalleen tehdä. Rakastava äiti antaa pojille hyvän itsetunnon että on naisia, jotka rakastavat sitä. Äidin puute, tai rakastavan äidin puute on hyvin turmiollista psyykelle.  

Aivan sama mitä lesboteoreetikot sanovat. Heidän mielipiteitä ohjaa oma teoria, joka ei voi olla väärässä, koska uskovat siihen.  

Vierailija
55/115 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:37"]

Henkilö joka tietää omat biologiset vanhempansa on mahdotonta tietää, millaista on elää ilman kyseistä tietoa. Siksi on pelkkää arvuuttelua esittää näkemyksiä siitä mikä mahtaa olla biologisen vanhemman merkitys lapselle ja aikuiselle lapselle. On mahdotonta samaistua tilanteeseen ja ymmärtää, mitä voi merkitä se ettei tiedä kuka on toinen biologinen vanhempi. 

[/quote]

Juuri näin. Kaiken tämä kokeneena olen kanssasi täysin samaa mieltä ja omalla kohdalla asia on painanut minua koko ikäni. Lapsena ei niinkään paitsi niinä koulupäivinä kun piti tehdä isänpäiväkorttia :(

Vierailija
56/115 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:21"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

kyllä eskari-ikäisissä yleensä jo havaitsee asioita.

Vierailija
57/115 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:42"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:21"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

kyllä eskari-ikäisissä yleensä jo havaitsee asioita.

[/quote]

Millaisia konkreettisia asioita?

Vierailija
58/115 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:39"]

Isän ja miehen hyväksyntä luo terveen itsetunnon ja pohjan sille.

--

Aivan sama mitä lesboteoreetikot sanovat. Heidän mielipiteitä ohjaa oma teoria, joka ei voi olla väärässä, koska uskovat siihen.  

[/quote]

Ja sinä et voi olla väärässä, koska et usko siihen, mitä sanot? Vai?

Vierailija
59/115 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:52"]

--

[/quote]

[/quote]

Tuosta on tehty maailman sivu tutkimuksia ja kaikki tilastot tukee tätä. Isättömät ovat yliedustettuja huorissa, vankiloissa, murhatilastoissa jne jne jne jne. Ei tämä ole mitään rakettitiedettä, ihan maalaisjärjellä luulisi suurimmalta osalta onnistuvan.

Vierailija
60/115 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:56"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:52"]

--

[/quote]

[/quote]

Tuosta on tehty maailman sivu tutkimuksia ja kaikki tilastot tukee tätä. Isättömät ovat yliedustettuja huorissa, vankiloissa, murhatilastoissa jne jne jne jne. Ei tämä ole mitään rakettitiedettä, ihan maalaisjärjellä luulisi suurimmalta osalta onnistuvan.

[/quote]

Maalaisjärki toimii maaseudulla heinää niittäessä, ei tieteessä. Se, että äpärälapsilla ja heidän äideillään on monesti ollut heikko sosiaalinen status, joka on voinut johtaa syrjäytymiseen, on todella surullinen historiallinen fakta. Toivottavasti tämä olisi hiljalleen muuttumassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä