Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kestätte huonoa johtajaa?

Vierailija
04.04.2026 |

Kun luottamus on mennyt ja tajuatte, että pomo ei olekaan hyvä johtaja, kuinka selvitä työssä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei palautunut tilanne koskaan ennalleen. Vaihdoin työpaikkaa. 

Vierailija
2/17 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on vaan pakko tavata joka päivä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein työsuojeluilmoituksen. Nähtäväksi jää, onko siitä mitään hyötyä.

Vierailija
4/17 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siedin pari kk ja sitten otettiin niin railakasti yhteen jotta lähdin lätkimään. Kiitokseksi mut haukuttiin ympäri kylää. 

Vierailija
5/17 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeetahan se on, varsinkin kun huomaa nuorempien pomojen törmäilevän puuttuvan elämänkokemuksen vuoksi. yritän keskustella rakentavasti ja ennakoivasti, ettei tule kasvojenmenetystä. tämä vaatii tietysti sitä, että minä ennakoin, pomo on autuaan tietämätön tuestani.

Vierailija
6/17 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli laiska ja johtamiskyvytön johtaja. Me työ tekijät oltiin kuin lehmät pellossa, tehtiin mitä tykättiin. Ei ollut hyvä kokemus, mutta vuosia sitä piti kestää. 

Vierailija
7/17 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee aina lähtölaskenta. pahinta on se että olen oppinut näkemään vaaranmerkit eli red flag hyvin helposti ja ajoissa. Täytyy kouluttautua itse johtamisen asiantuntijaksi ja alkaa huutamaan konsulttina näille kuin gordon ramsay.

Vierailija
8/17 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni omat työt päin pe*settä kun "kapteeni" ei osannut ohjata laivaa niin kuin kuuluisi. Ja sitten sain esimieheltä jne. haukut ja lopulta lähdin työpaikasta.

Vierailija
9/17 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä pomo, päällikkö vai manageri? 

Vierailija
10/17 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestänytkään, sanoin itseni irti. Heti kun oli mahdollista.

Vierailija
11/17 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaihtanut työpaikkaa.

Vierailija
12/17 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kolleega kerran sanoi, että työelämässä jokainen voi päättää minkälaisia johtajia haluaa seurata. 

Mielestäni se oli hyvin viisaasti sanottu. 

lisäksi kannattaa muistaa, että pomollakin on pomo (paitsi jos hän on myös firman ainoa omistaja). olen yhdelle huonolle Tj:lle hankkinut potkut tuomalla hallituksen tietoon erinäisiä asioita hänen toimistaan. 

Vierailija
13/17 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskasta on. Periaatteessa hyvä tyyppi, mutta asiat sekaisin, lupailee asioita, mutta unohtaa merkitä ne ylös. Ei ymmärrä käytännön työstä. Nyt on ehkä alkanut itsekin huomata, että kokonaisuus ei ole hallinnassa ja heikosti ottaa tällä hetkellä kritiikkiä vastaan.

Vierailija
14/17 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuota Urpoa tarvitse enää katsella kuin alle vuosi.

En edes enää muista oliko perse vai kokkare, kun on niin perseen oloinen.

Vierailija
15/17 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein työsuojeluilmoituksen. Nähtäväksi jää, onko siitä mitään hyötyä.

Menettelimme joskus samoin. Ei vaikutusta. Kyseinen pomo jatkoi samaa eriarvoistavaa, suosikkeja pitävää tyyliään.  Teki virheitä. Juorusi työntekijöistä.  Sietämätöntä aikaa, hänen nuoleskelijansa pitivät hänestä koska heitä suosittiin.  Tilanne jatkui vuosia, lopulta tuo pomo siirrettiin organisaatiomuutosten myötä toisiin työtehtäviin.  Ihmisenä oli mukava, esihenkilönä täysin nolla. Me, jotka yritimme saada muutosta aikaan, saimme kautta rantain kuulla olevamme tuon ihmisen vihamiehiä, joten aivan turhaa taistelua tuulimyllyjä vastaan. Joskus on vain parasta lähteä itse pois. 

Vierailija
16/17 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aletaan mennä huonoon suuntaan jos ei haluta nähdä todellisuutta ja pakoillaan. Olisi hyvä edes kerran kokeilla selviytyä samoista monista asioista yhtä aikaa kun tavan työntekijäkin. Pelottaa joskus ihan asiakas turvallisuuden takia kun keskittymistä vaativia asioita hoidetaan keskellä hullunmyllyä. 

Vierailija
17/17 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli laiska ja johtamiskyvytön johtaja. Me työ tekijät oltiin kuin lehmät pellossa, tehtiin mitä tykättiin. Ei ollut hyvä kokemus, mutta vuosia sitä piti kestää. 

Minun näkökulmasta tuo olisi parempi kuin ilkeä johtaja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän