Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi naisystävä maksattaa minulla lähes kaiken

Vierailija
25.06.2021 |

Tai ei hän nyt aivan uusi ole, kun reilut puoli vuotta ollaan yhdessä oltu. Hänellä on yksi herttainen lapsi edellisestä liitostaan eikä se ole minulle ongelma. Vaikka raha ei ihmissuhteissa täysin keskiössä kuulukaan olla, niin silti se on alkanut minulla eniten kaihertamaan. Tuntuu, että maksan suuren osan naisystävän menoista, vaikka ainakin toistaiseksi asumme vielä eri osoitteissakin.
Hänellä ei ole esimerkiksi omaa autoa ja aina käytämme näin ollen minun autoani ja minä maksan autoilun kulut. Kaupassa hän maksaa itse ostokset, jos ne ovat pieniä ja siinä on mukana useampia hänelle itselleen tulevia juttuja, kuten meikkihommia tms. Minä taas ajaudun aina maksamaan silloin, kun tehdään isot ruokaostokset tai käydään hampurilaisella ym. Tässä vastikään oltiin kaupungilla ja lähellä oli jäätelökioski. Hänen lapsensa tuli minulta kysymään, että ostettaisiinko jätskit? Totesin, että mitäköhän äitisi siihen sanoo, niin lapsi totesi; "äiti käski kysyä sinulta, että ostettaisiinko jäätelöt".
Tässä kohtaa moni sanoo, että nosta kissa pöydälle aiheesta, mutta totuushan on, että näin ei voi tehdä ilman riitaa ja ilmapiirin kiristymistä.

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi hyväksyt tälläistä?  Jätä se sika

Vierailija
82/99 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi , kilttimies. Ikinä en alkais kilttiksen kans silleen. Pyydä äitiäs tekeen sinusta huoli-ilmoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja te sitten yhdessä suunnittelette syömiset ja kokkaatte, katatte sekä siivoatte jäljet?

Ja sinä varmaan syöt vain pari perunaa ja puolikkaan pihvin kun naisystävä lapsineen syö nelinverroin suhun nähden ja vielä jälkkärinkin.

Karkkeja, sipsiä ja lintuja et myöskään nautiskele.

Ja miten tämä liittyy siihen, että toinen maksaa kaiken? Jos syö pari perunaa enemmän, niin sekö meinaa sitä, että on velvoitettu maksamaan kaikki kulut?

Ap kirjoitti että isommat ostokset. Ei kaikkia. Miten päädyit kaikkeen? Miehet muuten syövät huomattavasti enemmän kuin naiset

Vierailija
84/99 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, moni mies teettää kaikki kotihommat naisella. Karma.

Ei ole pakko tehdä niitä kotitöitä. Se on se asia mistä mies yrittää valistaa, mutta nainen on tapojensa orja. Hän kärsii ja ei omaa omaa tahtoa olla tekemättä.

Tekemättömyys ei ole tekemistä ja vapauttaa orjuudesta.

Mies  viisaana yrittää näyttää naiselle ettei ole pakko tehdä kotitöitä jos se itkettää ja ottaa voimille, mutta nainen tekee ne ja itkee miehelle miksei mies teee niitä myös.

Mies ihmettelee naista ja nainen vaan tekee kuten tuhansia vuosia sitten. Nainen myös poimii tasa-arvosta ne hedelmät.

Vierailija
85/99 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä uusperheet ovat ihan sekopäisiä. Siellä tapellaan koko ajan rahasta kumpiko maksaa mitä. Alkuhuuman jälkeen ne tuhoutuvat ja kun on tarpeeksi tapeltu. 

Meillä ihan ydinperhe jossa mies on tälläinen. Laskee kaiken esim.kaupassa ja laittaa kapulan ostosten väliin jos ostan jotain mitä vain minä syön. Yhteisiä rahoja ei ole ollut koskaan. Viime vuonna säästi kuulemma vain 10 000 e.. minulla ei ole säästöjä yhtään kun palkka on puolet miehen palkasta.

Aivan käsittämätön äijä rahan suhteen, kun puhutaan perheen sisäisestä taloudesta. Toivottavasti sentään edes muuten hyvä mies, vaikka voin kuvitella tuollaisen touhun rasittavan puolisoa. Tietty säästäväisyys ja taloudellinen ajattelu ovat toki hyviä asioita, mutta olisi vähintään kohtuullista maksaa enemmän, jos on isommat tulot. Näin ainakin itse teen ja pidän sitä itsestäänselvyytenä. Olemmehan naimisissa eikä minulla tarvitse olla parempi elintaso kuin vaimollani, en osaa edes kuvitella sellaista.

Vierailija
86/99 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ens kerralla kun lapsi pyytää sulta sano että lompsa jäi autoon, kotiin, jonnekin ja äiti saa nyt maksaa. S-Marketin halvin tuutti on noin 50sn, osta sieltä.

Mitä järkeä ruveta valehtelemaan? Ok, valehtele sinä elämäsi läpi, jos et kykene normaalisti toimimaan muiden ihmisten kanssa tai avaamaan suutasi, mutta eipä se sinusta mitään hyvää kerro. 

Entä jos tuon tilanteen jälkeen miehen oli tarkoitus esim. ostaa itselleen jotain? Hän joutuisi sitten täysin teennäisesti selittämään, että ohoh, lompakko löytyikin ja voin ostaa autoon bensaa, mutta edelleenkään ei ole rahaa jäätelöön, jos lapsi kysyy uudestaan. Viiden minuutin päästä lompakko löytyy taas, kun mies haluaa ostaa uudet kengät, mutta se häviää taas, jos tulee puhe jäätelöstä. 

Sinä olet yksi niistä, jotka jäävät heti kiinni valehtelusta, kun ei ole tuon enempää järkeä päässä ehdotuksissa. 

Vierailija
87/99 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ens kerralla kun lapsi pyytää sulta sano että lompsa jäi autoon, kotiin, jonnekin ja äiti saa nyt maksaa. S-Marketin halvin tuutti on noin 50sn, osta sieltä.

Mitä järkeä ruveta valehtelemaan? Ok, valehtele sinä elämäsi läpi, jos et kykene normaalisti toimimaan muiden ihmisten kanssa tai avaamaan suutasi, mutta eipä se sinusta mitään hyvää kerro. 

Entä jos tuon tilanteen jälkeen miehen oli tarkoitus esim. ostaa itselleen jotain? Hän joutuisi sitten täysin teennäisesti selittämään, että ohoh, lompakko löytyikin ja voin ostaa autoon bensaa, mutta edelleenkään ei ole rahaa jäätelöön, jos lapsi kysyy uudestaan. Viiden minuutin päästä lompakko löytyy taas, kun mies haluaa ostaa uudet kengät, mutta se häviää taas, jos tulee puhe jäätelöstä. 

Sinä olet yksi niistä, jotka jäävät heti kiinni valehtelusta, kun ei ole tuon enempää järkeä päässä ehdotuksissa. 

Hassu sinä, et ymmärtänyt pointtiani.

Tarkoitus onkin että jää kiinni. Tarkoitus onkin että toinen huomaa että ei ole kiinni siitä onko rahaa mukana vaan ihan jostain muusta. Tarkoitus on saada toinen (tässä tapauksessa se äiti) ihmettelemään ja hoksaamaan ihan itse mistä tässä oikein on kysymys. Ja tekemään jotain asialle.

Ja itsestäni voin kertoa että en koskaan valehtele koska ei ole tarvetta. Mieheni kanssa olemme sopineet rahankäytön periaatteet jo ennen yhteen muuttoa ja meillä on hyvin samankaltainen taloudellinen ajattelutapa eikä kummallakaan lapsia (eikä tule). Ei tulisi mieleenkään valittaa vauvapalstalla kyseistä ongelmaa vaan sen sijaan puhuisin asiat selväksi pohjamutia myöten, sen oman seurustelukumppanini kanssa.

Vierailija
88/99 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassu sinä, et ymmärtänyt pointtiani.

Tarkoitus onkin että jää kiinni. Tarkoitus onkin että toinen huomaa että ei ole kiinni siitä onko rahaa mukana vaan ihan jostain muusta. Tarkoitus on saada toinen (tässä tapauksessa se äiti) ihmettelemään ja hoksaamaan ihan itse mistä tässä oikein on kysymys. Ja tekemään jotain asialle.

Järkevä ihminen ei ryhdy valheitten kautta vihjailemaan. 

Vierailija
89/99 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä uusperheet ovat ihan sekopäisiä. Siellä tapellaan koko ajan rahasta kumpiko maksaa mitä. Alkuhuuman jälkeen ne tuhoutuvat ja kun on tarpeeksi tapeltu. 

Meillä ihan ydinperhe jossa mies on tälläinen. Laskee kaiken esim.kaupassa ja laittaa kapulan ostosten väliin jos ostan jotain mitä vain minä syön. Yhteisiä rahoja ei ole ollut koskaan. Viime vuonna säästi kuulemma vain 10 000 e.. minulla ei ole säästöjä yhtään kun palkka on puolet miehen palkasta.

Entä paljonko olisi, jos asuisit yksin?

Vierailija
90/99 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä sitten vaan maksat.

Vierailija
91/99 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pimprro ei ole koskaan ilmaista. Aviosellainen on vissiin loppujen lopuksi kallein muoto. 

Vierailija
92/99 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simppi. Saakko ees pillua?

Vierailija
93/99 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pimprro ei ole koskaan ilmaista. Aviosellainen on vissiin loppujen lopuksi kallein muoto. 

Kyllä minulle tuollainen donna kelpaisi, jos saa sitten nuolla ja nussia pillua tarpeeksi. Tosiaan avioliitto se vasta kalliiksi tulee. 

Vierailija
94/99 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihiltä mieheltä vaikutat. jos yhden jäätelön ostaminen lapselle närästää.

Tosin kylläkin niitä jäätelöitä pitäis ostaa kolme, eli jokaiselle, mikä tekee jotain 16 euroa, mikäli ostaa tötteröt.

Kai nyt jonkun tolkun voit hommalle laittaa, kyse on vain siitä, uskallatko ja haluatko.

Ei kai se nyt yksin miehen tehtävä ole maksaa aina hampurilaisateriat ja jäätelöt kaikille.

Toki ruokakuluihin tulee osallistua omalta osaltaan jos viettää aikaa ja vkonloput naisystävän luona.

Mutta vain omalta osaltaan.

Sun ap kannattaa huomata, että kulutat ap:n luona ollessai myös wc-paperia, talouspaperia, vettä ja sähköä.

Onko sulla mukana omat hygieniatarvikkeet kuten, hammastahnat, shampoot, suihkusaippuat ja muut vastaavat?

Ittu, hotellissakin olis halvempaa.

Vierailija
95/99 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliiksi käy illu.

Vierailija
96/99 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko järkeä elättää naista, jolla on jo toiselle tehty jälkeläinen? Etsi itsellesi kunnon nainen pikavauhtia!

Vierailija
97/99 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole enää pimpero kun jälkeläisen on jo synnyttänyt. Löysä reva!

Vierailija
98/99 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole enää pimpero kun jälkeläisen on jo synnyttänyt. Löysä reva!

Peräkammarin neitsytpoikien harha.

Vierailija
99/99 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan se on naisten käsitys tasa-arvosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi