onneksi olen homo
eksyin mammapalstalle vahingossa , ja olen todella onnellinen että olen homo, luettuani teidän mammojen juttuja!!! =)))))
Kommentit (100)
Mekin olemme iloisia, että sinä olet homo. Tuollainen neiti sopii hyvin joukkomme jatkoksi, tervetuloa! :)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 12:47"]
Onneksi olen hetero :-)))))))
Eksyin kerran vahingossa homosivustoille ja näin siellä jotain niin kamalaa, että meinasin oksentaa.
[/quote]
eksyit? ettet vain hakenut seuraa?
Kannattaisi myös hommata suuremmat aivot, ettei tulisi leimattua kaikkia naisia tämän palstan perusteella.
Mekin olemme iloisia, että sinä olet homo. Tuollainen neiti sopii hyvin joukkomme jatkoksi, tervetuloa! :)
[/quote]
ainakin pukeudun hyvin, haisen paremmalle kuin sinä enkä petä miestäni
Kiitos, otan tästä neuvosta vaarin ja pesen kainaloni seuraavalla kerralla vähän paremmin.
Terveisin The One and Only AV-MAMMA
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 12:49"]
[/quote]
[/quote]
Kannattaisi myös hommata suuremmat aivot, ettei tulisi leimattua kaikkia naisia tämän palstan perusteella.
[/quote]
kommenttisi vahvistaa homouttani =) -ap
[/quote]
[/quote]Muiden naisten morkkaaminen alkoi heti, hyvin sovit joukkoomme. Eikö olekin mukavaa löytää samanhenkistä porukkaa? Tervetuloa vielä uudelleen. Istu alas, ota pullaa ja nauti, tai älä ota ja mulkoile pullaa syöviä paheksuvasti :)
Oikein kiva että eksyit tänne, vittumaisuudestasi ja yksisilmäisestä asenteestasi päätellen kuulut tänne.
Eihän ihmisiä pysty mitenkään luokittelemaan eikä arvioimaan heidän paskanjauhamisensa perusteella.
Eihän kirjailijankaan kirjat kerro siitä millainen hän on ihmisenä, ketä panee ja millä innolla.
Kirjoittaminen on vain kirjoittamista, ei yhtään mitään sen elämää suurempaa.
Paitsi että jos palstailet täällä niin sillä homoudellasi ei ole mitään merkitystä. Koska kaikki täällä palstailevat ovat palstamammoja. Sukupuoleen, ikään, ammattiin, sosiaaliekonomiseen asemaan, siviilisäätyyn ja sukupuoliseen suuntautuneisuuteen katsomatta.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 13:00"]
Paitsi että jos palstailet täällä niin sillä homoudellasi ei ole mitään merkitystä. Koska kaikki täällä palstailevat ovat palstamammoja. Sukupuoleen, ikään, ammattiin, sosiaaliekonomiseen asemaan, siviilisäätyyn ja sukupuoliseen suuntautuneisuuteen katsomatta.
[/quote]
niin naisethan tykkää että miehet kuohitaan ???????
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 12:58"]
Oikein kiva että eksyit tänne, vittumaisuudestasi ja yksisilmäisestä asenteestasi päätellen kuulut tänne.
[/quote]
miten olen vittumainen? kerro?
Palstamammoja yhdistää rakkaus patukkaan sekä muiden naisten haukkuminen. Ap sopii oikein hyvin joukkoon, mutta provon tekemisessä parka on vielä kovin alkeellisella tasolla. Lieneekö vielä yläasteikäinen? Ei hätää, muutama kuukausi palstailua, niin taidotkin kehittyvät. Kyllä se siitä.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 13:03"]
[/quote]
[/quote]Et ole vittumainen, vaikka kovasti kai yrität provosoida. Kannattaisi aloittaa opettelu vaikka jostain Ylilaudalta. Täällä provot ovat yleensä vähän kovempaa tasoa. Olet kyllä ihan herttainen tapaus. Kyllä se siitä lähtee, kun saat vähän ikää ja kokemusta. On ihan kiva seurata tuollaista söpöä aloittelijaa :) Pusuja!
Palstamammoja yhdistää rakkaus patukkaan sekä muiden naisten haukkuminen. Ap sopii oikein hyvin joukkoon, mutta provon tekemisessä parka on vielä kovin alkeellisella tasolla. Lieneekö vielä yläasteikäinen? Ei hätää, muutama kuukausi palstailua, niin taidotkin kehittyvät. Kyllä se siitä.
[/quote]
ei, olen homo ja onneliinen siitä =) hajoa sä omaan tekstiisi
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 13:05"]
[/quote]
[/quote]Et ole vittumainen, vaikka kovasti kai yrität provosoida. Kannattaisi aloittaa opettelu vaikka jostain Ylilaudalta. Täällä provot ovat yleensä vähän kovempaa tasoa. Olet kyllä ihan herttainen tapaus. Kyllä se siitä lähtee, kun saat vähän ikää ja kokemusta. On ihan kiva seurata tuollaista söpöä aloittelijaa :) Pusuja!
[/quote]
mikä on ylilauta?
enkä ole provo, vaan onneksnei homo, horot
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 13:07"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 13:05"]
[/quote]
[/quote]
mikä on ylilauta?
enkä ole provo, vaan onneksnei homo, horot
[/quote]niin miten vittumainen? Tulet hinuri tänne haukkumaan kaikki naiset? Onneksi olet tosiaan, kukaan nainen ei sulla mitään tekisikään.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 13:06"]
[/quote]
ei, olen homo ja onneliinen siitä =) hajoa sä omaan tekstiisi
[/quote]Hei, sun tämä provosoiminen ei nyt toimi, se on ihan liian selkeää riidanhaastamista. Mun 11-vuotias osaa provosoida paremmin. Tuollainen "hihi, ite oot, öhö öhö" -linja saattaa toimia jossain lasten palastalla mutta ei oikein täällä. Kokeile enemmän sellaista piilovittuilulinjaa, ja varaudu käyttämään vähän enemmän aikaa provoihin. Hyvä taktiikka on sellainen tosi asiallinen linja, jossa lauot vakavalla naamalla jotain ihanan provosoivaa, muka asiallisena asiana. Kannattaa myös laittaa aloitukseen vain osa informaatiosta, ja sitten pikkuhiljaa tiputella lisätietoa närkästyneeseen sävyyn, kun sulle vastataan. Vähän panostusta nyt!
Onneksi olen hetero :-)))))))
Eksyin kerran vahingossa homosivustoille ja näin siellä jotain niin kamalaa, että meinasin oksentaa.