onneksi olen homo
eksyin mammapalstalle vahingossa , ja olen todella onnellinen että olen homo, luettuani teidän mammojen juttuja!!! =)))))
Kommentit (100)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 13:14"]
Jälleen homo naisvihaaja, onpa tosi omaperäistä.
[/quote]
Korjaan. Lesbo miesvihaaja.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12323271
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 16:27"]
typerät horot luulee itsestään liikoja
ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 16:29"]
Ihanaa, ap-mamma on löytänyt kotiinsa av:lle <3
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 16:37"]
ahhaahhaa.
av - mammat on saastaa.
luulette ttä maailma pyörii pillunne ympäri ?
ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
ap
[/quote]Siis oikeasti, ethän sä ole enää oikea ap? Miksi sä samaa vaan jankkaat? Tarvitko sä apua tuossa solvausten keksimisessä? Voin ruveta miettimään avuksi.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 16:57"]
ap
[/quote]Siis oikeasti, ethän sä ole enää oikea ap? Miksi sä samaa vaan jankkaat? Tarvitko sä apua tuossa solvausten keksimisessä? Voin ruveta miettimään avuksi.
[/quote]
olen ap-
typerintä on jankata jankkaamisen päälle
Edelliseen vielä, kyllä heteroistakin löytyy lapsettomia vaikka vaginat onkin! Että sikiämisen perusteella ei voi ihmisiä luokitella hyödyllisiin ja hyödyttömiin. Ihmisellä on vapaus valita! Eikä homot tai lesbot valitse suuntautumistaan lisätäkseen läheistensä taakkaa. Yrittävät olla mielummin vähin äänin ainakin siihen asti, kunnes kotoaan lähtevät rakentamaan omaa elämäänsä.
[/quote]
Sorry, ihan hetero, eikä kenenkään vihaaja :)
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 17:00"]
Edelliseen vielä, kyllä heteroistakin löytyy lapsettomia vaikka vaginat onkin! Että sikiämisen perusteella ei voi ihmisiä luokitella hyödyllisiin ja hyödyttömiin. Ihmisellä on vapaus valita! Eikä homot tai lesbot valitse suuntautumistaan lisätäkseen läheistensä taakkaa. Yrittävät olla mielummin vähin äänin ainakin siihen asti, kunnes kotoaan lähtevät rakentamaan omaa elämäänsä.
[/quote]
vmp
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 14:38"]
Kiitos siitä että olet homo, etpähän ole meidän naisten riesana paitsi tietty äitisi.
Miltä tuntuu olla hyödytön, jälkeläisiä ei tule jos suoleen tökkii. Sukusi loppuu sinuun.
[/quote]
Mun mielestäni tää edellinen kirjoitus on jo vähän paksua! Vaikka vittuillaan niin pysytään asialinjalla. Homot homoina, lesbot lesboina ja hetero mammat mammoina....hei!!!
[/quote]Mun mielestä toi on oikein sopiva vastaus noihin ap:n viesteihin,
"enkä ole provo, vaan onneksnei homo, horot", "mitäpä teet kohdullasi ilman spermaa?" (joka tämäkin imeisesti ap:n?)
Joo menihän toi jo mauttomaksi puolin ja toisin. Tunteita herättävä viestiketju......taas.
kaltaisenne "mammat'" eivät ansaitse lisääntyä. piste.
ap kertoi olevansa tyytyväinen homouteensa.
ja teillä on oikeus haukkua paskaksi ?
Vittu kun nykyään suolikakkosnelosen ja ylilaudan paska valuu tänne. On täälläkin provoja mutta niissä on tähän asti ollut viihdyttävä taso. Nyt tää on ihan kuin joku helvetin pikkumulkkujen oma Demi.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 17:00"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 16:57"]
ap
[/quote]
olen ap-
typerintä on jankata jankkaamisen päälle
[/quote]No minä voin oikeasti vaihtaa puolta ja ruveta keksimään av-mammoista jotain, huorittelu on niin ikävää eikä ollenkaan hyvää vittuilua, jos ei tuo hinurikaan, mutten paremmin vastaavaa keksi. Jos on kunnon tappeluketju niin pitäis sen sanailun olla vähän monipuolisempaa. Homo-roast vai av-mamman grillaaminen?
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 17:10"]
[/quote]Se sanoi että on tyytyväinen siksi että me kaikki naiset olemme niin paskoja ettei haluaisi olla hetero, ja olemme kaikki horoja?
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 17:13"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 17:10"]
[/quote]Se sanoi että on tyytyväinen siksi että me kaikki naiset olemme niin paskoja ettei haluaisi olla hetero, ja olemme kaikki horoja?
[/quote]Ja lisäänpä vielä että minäkin olen niin pettynyt koko miessukukuntaan että joskus olen jopa miettinyt että voi kun voisi alkaa lesboksi, ei vain käy multa.
Mutta jos menisin louskuttamaan miesvaltaiselle palstalle mielipidettäni ja haukkumaan kaikki miehet mitä rumimmilla tavoilla, niin kyllä minäkin tajuan millaista vastausta siellä saisi, joten turha olisi valittaa.
Ap panin sun exää. Se sanoi että sun kanssa oleminen teki siitä heteron.
[/quote]
[/quote]