Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tilaat subwaysta?

Vierailija
22.06.2014 |

Mikä on hyvää teidän mielestä? Itse olen menossa ensiviikolla syömään ensimmäistä kertaa ja mietityttää kovasti mitä kummaa sitä ottaisi.. :D

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 16:26"]ei ole pitkä aika kun jostain luin jutun, missä kerrottiin ettei subi ole yhtään sen terveellisempi vaihtoehtu kuin mäkki..jotkut leivät ovat jopa epäterveellisempiä kuin mäkin hampurilainen.

[/quote]

Ai oikein jostain luit :D Kannattaisiko ajatella omilla aivoilla. Subin kokojyvä jollain kanalla ja kasviksilla on aivan varmasti kevyempi ja terveellisempi vaihtoehto kuin hamppari.

[/quote]

no eiköhän tässäkin ole kyse siitä, että ihmiset kuvittelevat syövänsä terveellisesti. Kun todellisuudessa se patonki juustolla, majoneesilla yms. Ei ole yhtään terveellisempi vaihtoehto ja suolaahan on subin leivissä melkein tuplasti mäkin hamppareihin verrattuna.

Vierailija
62/67 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tilaan 15cm vehnäpatonki

Kalkkuna

Ei juustoa paahto kyllä

Kurkku,paprika,maissi,punasipuli

Kevyt majoneesi

Vierailija
64/67 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sieltä viitsi mitään ostaa, kun kädestä pitäen pitää myyjää neuvoa mitä sinne patongin väliin laitetaan.

Vierailija
65/67 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minun pitäisi nyt jotain tilata? Mitä sieltä yleensä saa ja onko halvat hinnat? 

Vierailija
66/67 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paahdettu leipä vegepihvillä. Lisukkeiksi juusto, oliiviöljy, punaviinietikka, mustapippuri, kaikki kasvikset paitsi ehkä jalapeno ja maissi.

Vierailija
67/67 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, jos ei ole pakko. Teen mielummin kotona täytepatonkini, kun kuitenkin pitää itse valita joka täyte.