Mitä tilaat subwaysta?
Mikä on hyvää teidän mielestä? Itse olen menossa ensiviikolla syömään ensimmäistä kertaa ja mietityttää kovasti mitä kummaa sitä ottaisi.. :D
Kommentit (67)
Kasviksissa suositaan kotimaisia, toki talviaikaan tästä täytyy joustaa. Kaikki tuoreet kasvikset pilkotaan itse joka aamu Subwayssä. Älkää puhuko palturia hölmöt av-mammat.
Terveisin Subin entinen työntekijä
Olen syönyt 2 kertaa ja kummallakin kerralla olin pettynyt tasoon ja makuun. Ja etenkin leivän laatuun. Vaikka ottaisi juustolla ja paahdolla, silti maistuu jotenkin vanhalta, mauttomalta, huonolaatuiselta, höttöiseltä se leipä. En ymmärrä miksi "Subi" on niin suosittu mesta.
30 cm parmesan-oregano, spicy italian, juusto ja aurajuusto, majoneesi, mausteet ja kaikki kasvikset. Nam.
Mä en osaa edes tilata subwayssa, joten olen ihan kaavoihin kangistunut. Tai siis tilata kyllä osaan mutta en tiedä kaikkia vaihtoehtoja joten otan aina samat. Jos tätä nyt joku subwayn suurkuluttaja alapeukuttaa niin ihan tosi epäselvästi siellä ne vaihtoehdot on kerrottu ja pitkin seiniä heitelty vaihtoehdot sämpylöihin ja täytteisiin ym. Kanakin tuntuu joskus ihan raa-alta.
En enää mitään sen jälkeen, kun sain sieltä ruokamyrkytyksen.
15cm hunajakaura
Tonnikala
Juusto, paahdettuna
Majoneesi
Kaikki täytteet, paitsi oliivit ja jalopenot
En ymmärrä miksei sieltä saa valita ruisleipää vaikka mainostetaan olevan niin terveellistä, silti leivät on ihan höttöä.
15 cm kokojyvä paahtopaisti
juustoa saa laittaa ja paahtaa
kaikki kasvikset
Southwest kastike
kaikki mausteet, myös etikka ja öljy
leima, kiitos
Miks tosta leimasta pitää täällä ilmottaa erikseen? Jee teillä on leimakortti subwayhin.....
Täydjyvä teryaki kana. Kaikki vihannekset. Sitten ainakin toinen se tulinen kastike ja toinen jokumuu. En muista nimeä.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 12:37"]
15cm kana teriyaki kokojyvällä (tai salaattina)
Juusto ja paahto
Salaatti, tomaatti, kurkku, punasipuli, jalopeno
Souhwest
Pippuri & Oregano
Ja jos aterians niin Cokis Zero ja White Chocolate Macadamia keksi (poikkikselle normi maitosuklaa)
[/quote]
tämä ihan sama vakio setti, lisäksi vielä suolakurkku ja muutama oliivi :P
Iso kokojyvä Spicy Italian, juustolla ja saa paahtaa, kaikki kasvikset, kevytmajoneesi ja hieman pippuria.
Miksi aina steak&cheese-täytteen ottaessani minulta kysytään, laitetaanko juustoa? Ymmärtäisin, että joskus joku työntekijä toimii niin rutiininomaisesti, että kysyy automaattisesti samat litaniat, mutta että joka ikinen kerta?
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 13:32"]
Miksi aina steak&cheese-täytteen ottaessani minulta kysytään, laitetaanko juustoa? Ymmärtäisin, että joskus joku työntekijä toimii niin rutiininomaisesti, että kysyy automaattisesti samat litaniat, mutta että joka ikinen kerta?
[/quote]
Koska kaikki ei halua sitä juustoa siihen ja sitten saat asiakkaan vihat kun laitat sen juuston kysymättä. Toki vakkareista oppi jo tunnistamaan että keille sitä juustoa saa laittaa kysymättäkin.
15cm kokojyvä chicken fajita (tota tosin saa kai vaan kausittain?)
juusto ja paahto
kaikki kasvikset paitsi suolakurkku, jalapeno ja ja oliivi
kastikkeina makeasipuli ja hunajasinappi
ei mausteita
namnam
Hunajakaura, joko kana teriyakilla tai steakcheese, paahdetaan ja juustoa toki, kaikki vihannekset, ei oliiveja, makeasipuöi kastike, öljyä joo pippuri ja joku joo.
30cm parmesan oregano tai hunajakaura
tonnikala
juusto ja paahto
kaikki kasvikset, ei säilykkeitä (suolakurkku, oliivi, jalapeno)
oregano
makeasipuli kastike
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 13:39"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 13:32"]
[/quote]
Koska kaikki ei halua sitä juustoa siihen ja sitten saat asiakkaan vihat kun laitat sen juuston kysymättä. Toki vakkareista oppi jo tunnistamaan että keille sitä juustoa saa laittaa kysymättäkin.
[/quote]
Silloin on kyllä asiakkaan älyssä vikaa, jos suuttuu täytteestä, joka mainitaan sen nimessä. Eikö heidän ennemmin kuuluisi itse tilata steak and cheese ilman juustoa?
15 cm täysjyvä
Kanateriyaki tai kasvispihvi
Juustoa, paahdettuna
Ei kastiketta
Pippuria ja oreganoa
Kaikki muut kasvikset, paitsi jalopenoa ja suolakurkkua