Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ns. "seksuaalinen menneisyys" oikeasti estää parisuhteen/avioliitton

Vierailija
25.06.2021 |

Naisiahan pelotellaan sillä, että jos sinulla on liikaa seksikumppaneita, niin kukaan mies ei enää kiinnostu parisuhdemielessä.

Tietääkö kukaan naista jolle olisi oikeasti käynyt näin ? Että vanhat tapahtumat ja niistä liikkuvat juorut olisivat oikeasti karkoittaneet kaikki parisuhdemielessa kiinnostuneet miehet pois

Kommentit (159)

Vierailija
41/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on estänyt. Tai lähinnä seksuaalisen menneisyyden puuttuminen. 30v naisille on jotenkin tosi kova pala, jos mies ei ole kokenut.

Niin se on vähän sillain, että jos tuo ei ole koskaan kellekään ennenkään kelvannut niin miksi minä sitten hänestä. Moni ihminen on koiran kaltainen laumasielu ja someilu korostaa tätä ominaisuutta. Harmi, että ihminen on usein myös julma ja paha. Valmis kivittämään toisen, koska muukin väkijoukko heittelee. Porukkaan kuulumisen tarve on kova ja jos ei kukaan käytä sinivihreää isoa hattua niin itsekään ei sellaista päähänsä laita.

Ihan ideana; mitä jos kusettaisit olleesi frigidi? Vasta kun kohtasit tämän uuden niin kolahti ja jäykistyi. Tässä piilenee vaara, parempi kusettaa jotain muuta vaikkapa niin, että edellisessä suhteessasi toinen ei halunnut ja koska et ole sikakakkiainen, niin et painostanut ja seksi tavallaan unohtui elämästä. Se voisi kelvata. Paras tietty olisi jos ei tarvitsisi koijata lain, mutta jos väittämäsi pitää paikkaansa niin sitä mahdollisuutta ei voi valita.

Vierailija
42/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on estänyt. Tai lähinnä seksuaalisen menneisyyden puuttuminen. 30v naisille on jotenkin tosi kova pala, jos mies ei ole kokenut.

Sama täällä. Minulle tämä ei ole ongelma, mutta naisille se tuntuu olevan punainen vaate. Kokeilin sitäkin, että laitoin tiedon suoraan seuranhakuilmoitukseen, minkä seurauksena yhteydenotot loppuivat kokonaan, vaikka olen kaikilta muilta osin erinomaista aviomiesmateriaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi naista, jonka seksihistoria on kuultavissa tai selvitettävissä internetin kautta.

Vierailija
44/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista pahin on mennä sanomaan että on maksanut Kaisa Merelän Powerful Sexual Aware -kurssista. Sillä lähtee treffailumies kuin kuppa Töölöstä jos ton möläyttää.

Tämä on kyllä turn-offeista suurin.

Vierailija
45/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi naista, jonka seksihistoria on kuultavissa tai selvitettävissä internetin kautta.

Et saisikaan, älä huoli.

Vierailija
46/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos arvot ei kohtaa niin parisuhteelle ei oikein ole edellytyksiä.

Vierailija
47/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmasti ihmisiä, joille se, että kumppanilla on ollut paljon irtosuhteita, on kynnyskysymys, mutta minusta tämä ei ole mikään syy kontrolloida omaa käytöstä. Yksi, jolla on jo periaatteen tasolla rento asenne irtosuhteisiin, ja toinen, jolla on konservatiivisempi suhde seksiin, tuskin muodostavat huippumatchia muutenkaan. Minulle se, että mies puhuu missään yhteydessä "vaimomatskusta", on välitön turn off. Tämä kertoo siitä, että mies jakaa naiset kahteen kategoriaan ja että eri kategorian naisia kohdellaan eri tavoin. "Ei-vaimomatskua" olevia naisia saa huijata ja käyttää hyväksi. Tällainen epäinhimillistäminen ja kaksinaismoraali ovat minusta todella vastenmielisiä piirteitä. Itse en myöskään näe, että seksuaalikäyttäytyminen liittyisi mitenkään moraaliin niin kauan, kun siinä ei ole mukana pettämistä, huijaamista tai muuta hyväksikäyttöä.

Tässä asia oli todella tyhjentävästi sanottu, että minulla ei ole mitään lisättävää.

Vierailija
48/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Minulle tämä ei ole ongelma, mutta naisille se tuntuu olevan punainen vaate. Kokeilin sitäkin, että laitoin tiedon suoraan seuranhakuilmoitukseen, minkä seurauksena yhteydenotot loppuivat kokonaan, vaikka olen kaikilta muilta osin erinomaista aviomiesmateriaalia.

Antaa kyllä tosi pervon vaikutelman jos menee tuollaista kirjoittamaan. Ei siinä että asia olis mitenkään kuvottava vaan siinä että heti treffi-ilmoituksessa ilmoitetaan tuollainen.

Vierailija
49/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On varmasti ihmisiä, joille se, että kumppanilla on ollut paljon irtosuhteita, on kynnyskysymys, mutta minusta tämä ei ole mikään syy kontrolloida omaa käytöstä. Yksi, jolla on jo periaatteen tasolla rento asenne irtosuhteisiin, ja toinen, jolla on konservatiivisempi suhde seksiin, tuskin muodostavat huippumatchia muutenkaan. Minulle se, että mies puhuu missään yhteydessä "vaimomatskusta", on välitön turn off. Tämä kertoo siitä, että mies jakaa naiset kahteen kategoriaan ja että eri kategorian naisia kohdellaan eri tavoin. "Ei-vaimomatskua" olevia naisia saa huijata ja käyttää hyväksi. Tällainen epäinhimillistäminen ja kaksinaismoraali ovat minusta todella vastenmielisiä piirteitä. Itse en myöskään näe, että seksuaalikäyttäytyminen liittyisi mitenkään moraaliin niin kauan, kun siinä ei ole mukana pettämistä, huijaamista tai muuta hyväksikäyttöä.

Tässä asia oli todella tyhjentävästi sanottu, että minulla ei ole mitään lisättävää.

Ainahan se on tyhtentävästä sanottu, kun nainen sanoo asiat kaikkien miesten puolesta.

Vierailija
50/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan naisena sanon, jos olisin mies, en minäkään haluaisi kaikkien kaikkea tietävän (tai lukevan lehtien sivuilta).  Ensiksikin siihen tulisi ajatus kun saamme lapsia, mitä he äidistään ajattelevat jne. Muutoinkin äällöä kun vaimon intimi asiat kaikilla tiedossa. Ei hyvä.

Määrät jne ei ole mikään mittari: 2 ok, 20 ei? hehe

Vierailija
51/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokainen ohikulkija kaupungilla ns. tuntee henkilön, niin kyllähän se varmaan karkottaa sen toisen osapuolen. Ellei sitten ole niitä, jotka pitävät siitä, kun joku muu hoitelee puolisoa.

Vierailija
52/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla se on mennyt toisinpäin: koska jäin jo teininä junasta ja yli 25-vuotiaana olin vielä neitsyt, minuun lyötiin täysin kelpaamattoman naisen leima. Olen sittemmin päässyt pari kertaa miehen kanssa sänkyyn ja kumpikin jätti kun tajusi että olen kokematon (=en osannut lukea ajatuksia, halunnut ekalla kerralla joka asentoa, osannut jotain temppua tai tekniikkaa).

Sillä ei ollut merkitystä että olisin halukas kokeilemaan erilaisia juttuja, mutta en vain ehkä ekana iltana. Sain ne perus "en jaksa alkaa opettamaan" kommentit. Tulin selväksi, en halua yrittää enää.

Vierailija
53/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne enkä edes ole kuullut koskaan sellaisesta naisesta jolle olisi käynyt noin. Päinvastoin, kokemattomat naiset ovat niitä joilla ei ole vientiä, no sen takia he pysyvätkin kokemattomina. Onhan tässä ollut niitä Suomalaisia itseään myyviä nuoria naisia, jotka on omalla nimellä ja naamalla antaneet haastatteluja. Heilläkin on ollut poikaystäviä, vaikka niitä poikaystäviä on kuulemma hieman harmittanut naisen ammatti. Kelpaa silti. 

Tuollaisella pelottelulla yritetään vain kontrolloida naisia. Tosiasiassa vientiä on antelijailla aina ja miksei olisi? Onhan heillä taitoa, rohkeutta ja osaamista, toisin kuin aroilla kokemattomilla estyneillä naisilla. 

Se että nainen on kokematon, ei tarkoita että hän olisi arka ja estynyt. Voi olla hyvinkin rohkea ja kokeilunhaluinen.

Vierailija
54/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne enkä edes ole kuullut koskaan sellaisesta naisesta jolle olisi käynyt noin. Päinvastoin, kokemattomat naiset ovat niitä joilla ei ole vientiä, no sen takia he pysyvätkin kokemattomina. Onhan tässä ollut niitä Suomalaisia itseään myyviä nuoria naisia, jotka on omalla nimellä ja naamalla antaneet haastatteluja. Heilläkin on ollut poikaystäviä, vaikka niitä poikaystäviä on kuulemma hieman harmittanut naisen ammatti. Kelpaa silti. 

Tuollaisella pelottelulla yritetään vain kontrolloida naisia. Tosiasiassa vientiä on antelijailla aina ja miksei olisi? Onhan heillä taitoa, rohkeutta ja osaamista, toisin kuin aroilla kokemattomilla estyneillä naisilla. 

Se että nainen on kokematon, ei tarkoita että hän olisi arka ja estynyt. Voi olla hyvinkin rohkea ja kokeilunhaluinen.

Jep. Juuri kirjoitin tästä kommentin 54.

Vierailija
55/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Seksuaalisesta menneisyydestä voi seurata:

- lapsia

- tauteja

- patologisen huonoa itsetuntoa

- kokemattomuutta (jos seksuaalinen menneisyys olematon)

Sen sijaan ihan puhtaasti numeroina ei naisen kumppanien lukumäärällä ole mitään merkitystä. Jos niitä on nolla tai yksi niin se on tosin huolestuttavaa ja itse kierrän siinä vaiheessa kaukaa.

Mistä tiedät kiertää kaukaa kokemattoman, eihän se päälle näy? Ja miksi?

Vierailija
56/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kait, ja ainakin se voi aiheuttaa ongelmia jos sinne asti pääset. On tutkimuksia siitä, että kevytkenkäisemmät ovat esim. onnettomampia avioliitoissa, heidän avioliitto päätyy eroon todennäköisemmin, pettävät enemmän.

https://ifstudies.org/blog/does-sexual-history-affect-marital-happiness

https://www.huffpost.com/entry/more-sexual-partners-unhappy-marriage_n_…

https://www.thecut.com/2018/10/promiscuity-doesnt-reduce-wedded-bliss-m…

https://ifstudies.org/blog/does-sexual-history-affect-marital-happiness

Sitten vielä tämäkin: "vain 26 prosentille naisista jäi hyvä fiilis irtoseksistä"

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000001930464.html

Kyllähän se vähän omituiselta kuuluu, että täälläkin ja tässä ketjussa pakotetaan tuota irtoseksin ihanuutta ja luvut ovat tuollaisia.

Vierailija
57/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et saisikaan, älä huoli.

Millä perusteella? Ne joilla on ollut 0-1 seksikumppania eroavat kaikista epätodennäköisimmin.

ohis

Vierailija
58/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi. Seksuaalisesta menneisyydestä voi seurata:

- lapsia

- tauteja

- patologisen huonoa itsetuntoa

- kokemattomuutta (jos seksuaalinen menneisyys olematon)

Sen sijaan ihan puhtaasti numeroina ei naisen kumppanien lukumäärällä ole mitään merkitystä. Jos niitä on nolla tai yksi niin se on tosin huolestuttavaa ja itse kierrän siinä vaiheessa kaukaa.

Mistä tiedät kiertää kaukaa kokemattoman, eihän se päälle näy? Ja miksi?

No en tietenkään tiedä, kiertää kaukaa ehkä väärä ilmaisu kun tarkoitin että siinä vaiheessa kun asia ilmenee niin ottaisin etäisyyttä. Kyllä se tavalla tai toisella tulee sitten käy ilmi yleensä kun alkaa tutustumaan.

Syitä:

- kokematon = osaamaton. Toki jotkut ovat kokemuksesta huolimatta huonoja, jotkut luonnonlahjakkuuksia, ja henkilökemiat on isossa roolissa mutta silti mieluummin ihminen joka tietää mitä tekee.

- se ettei nainen (joka on minun ikähaarukassani eli joku 18v ei kiitos) ole harrastanut seksiä kuin yhden ihmisen kanssa, tai ei ollenkaan, on epäilyttävää. Joko siinä on jotain pahasti vialla ettei se kelpaa, tai sitten se omaa todella kielteisiä asenteita asiaa kohtaan, on äärikonservatiivinen tms. Syitä voi olla monia mutta en keksi kauheasti sellaisia syitä mitkä olisivat minulle hyviä asioita. Joku "säästän itseäni kunnes se oikea tulee vastaan" kertoo aika erilaisesta ajatusmaailmasta.

Vierailija
59/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et saisikaan, älä huoli.

Millä perusteella? Ne joilla on ollut 0-1 seksikumppania eroavat kaikista epätodennäköisimmin.

ohis

Koska tuollaiset "haluan itselleni koskemattoman neitsyen" palstamies-ulisijat ovat seksihierarkian alinta kastia ja nainen jolla on vientiä eli valinnanvaraa markkinoilla ei tuollaista kelpuuta. Kevytkenkäinenkään ihminen ei pane kenen tahansa kanssa, vaan suurelle osalle ihmisistä riittäisi kuitenkin halukkaita ottajia.

Vierailija
60/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista pahin on mennä sanomaan että on maksanut Kaisa Merelän Powerful Sexual Aware -kurssista. Sillä lähtee treffailumies kuin kuppa Töölöstä jos ton möläyttää.

Hyi. Menisin ennemmin sänkyyn naisen kanssa jolla olisi kuppa kuin tuosta kurssista maksaneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi