Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OHHO! NYT TAISIN OLLA TUHMA..

Vierailija
21.06.2014 |

Eli muutimme n.5kk sitten ja siitä lähtien entisen asukkaan posteja on tullut minulle enkä mitään ole jaksanut asialle tehdä. Nyt sillä naisella paloi luottotiedot. Nimittäin laskujahan ne kaikki taisi olla...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottotietojen varsinainen menetys tapahtuu siten että haastemies toimittaa henkilökohtaisesti haasteen kun velkoja riitauttaa maksun perimisen. Tai jos haastemies ei tavoita niin tulee kutsu hakea haasteensa itse oikeustalolta. Sitten kun se istunto on pidetty luetaan tuomio ja ulosottovirasto perii velkasumman vastaajalta, ellei asiassa ole mitään epäselvää (virheellinen lasku tai velkominen väärältä henkilöltä jne, asioita joiden perusteella keissi raukeaa eikä ulosottotoimenpiteitä tehdä).

Sitten kun olet ulosottoviraston asiakas tiedät että luottotiedot on jäissä. Siitä ei tule ilmoitusta, ellei sitten ulosottoviraston lähettämä maksuvaatimus lasketa sellaiseksi.

Eli oletko esiintynyt tänä henkilönä haastemiehen tullessa ovellesi vai marssitko peräti oikeustalolle väärennetyllä henkilöllisyyspaperilla hakemaan haasteen hänen puolestaan? Vai tekikö entinen asiakas tämän ihan itse muttei edes tarkistettaessa kertonut sen hetkistä osoitettaan?

Kannattaa vähän perehtyä ennen kuin tehtailee näitä, taidat olla vielä aika nuori.

Vierailija
22/25 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa itsesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

21vuotta

Ap

Vierailija
24/25 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto nyt on pakko mennä vessaan, peräpää ääntelee siihen malliin!

Ap

Vierailija
25/25 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko trolli. Postien kääntely on jokaisen muuttajan oma homma. Ei seuraavan asukkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi