Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OHHO! NYT TAISIN OLLA TUHMA..

Vierailija
21.06.2014 |

Eli muutimme n.5kk sitten ja siitä lähtien entisen asukkaan posteja on tullut minulle enkä mitään ole jaksanut asialle tehdä. Nyt sillä naisella paloi luottotiedot. Nimittäin laskujahan ne kaikki taisi olla...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä olit.

Vierailija
2/25 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että luottotiedot lähti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Vierailija
4/25 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjeistä

Vierailija
5/25 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän tämän entisen asukkaankin olisi luullut osata kaivata laskujaan, jos niitä ei ole 5 kuukauteen tullut.

Vierailija
6/25 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nø mutta miten se nainen ei ole tehnyt postinsiirtoa. Ja oletko avannut hänen postejaan kun tiedät tietojen menneen. Se on rikos

Vierailija
7/25 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 22:13"]Kirjeistä

[/quote]

Oot lukenut ne?

Vierailija
8/25 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään ole avannut. Rikollinen en ole.

Ap

Vierailija
9/25 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö design ole entisen asukkaan oma homma hoitaa os.muutokset eikö sinun. Mulla sama aikoinaan. Entisen asukkaan postia pokkasi ja ilmoitin postille eivätkä tehneet mitään. Lopulta viikkojen päästä soitin sille postilehmälle että ruimasen ne postit tuohon lattialle, kerätään siitä. Sano ettet saa. Totesin että kyllä saan, en hoitele teidän hommia.

Vierailija
10/25 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö entisen etnisen asukkaan postit kääntää vaikka minne?

Vierailija
11/25 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhma, sekä tyhmä. Eikö omatunto sano mitään? karma kertoo sitten joskus, elä sit vingu, että elämä on paska kun itse olet.

Vierailija
12/25 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori keksin päästä tän jutun. On ollu niin tylsä jussi. Kotona kaks päivää telkun eessä ja puhelin kädessä...sorge tästä hauskasta viihteestä

Ap

Vierailija
13/25 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kanssa muutama vuosi sitten edelliseen kämppään entisen asukkaan posteja vaikka kuinka kauan. Kaikki heitin roskiin. Ei ollut mun ongelma.

Vierailija
14/25 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 22:19"]Sori keksin päästä tän jutun. On ollu niin tylsä jussi. Kotona kaks päivää telkun eessä ja puhelin kädessä...sorge tästä hauskasta viihteestä

Ap

[/quote]

Et ole kyllä ap.

Oikea ap olen minä enkä ole keksinyt mitään.

Vierailija
15/25 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 22:20"]Mulle tuli kanssa muutama vuosi sitten edelliseen kämppään entisen asukkaan posteja vaikka kuinka kauan. Kaikki heitin roskiin. Ei ollut mun ongelma.

[/quote]

Sama juttu. Posti tiesi asiasta (ilmoitin) eikä auttanut. Väärää postia vasn tuli. Lopulta jätin palauttamatta.

Vierailija
16/25 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ne avasin höyryttämälä kumihanskat käsissä mutta liimasin uskottavasti takasin. Oli kivaa ajanvietettä tutkia mitä se tilasi kaalimadostaja elloksesta ym. Oiskohan se tyyppi heittänyt veivit kun ei kaipaile kirjeitään?

Ap

Vierailija
17/25 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli myös entisen asukkaan posteja. Palautin osan postiin mutta ne tulivat seuraavana päivänä luukusta sisään kun postimies ei ilmeisesti osannut lukea tekstiä kuoresta. Kirjoitin siis että "ei asu enää tässä osoitteessa". Kirjeitä vain tuli ja tuli ja lopulta aloin viskomaan niitä roskiinkin. Sitten kun alkoi perintätoimiston nimellä tippua kirjeitä, kirjoitin kuoriin isoimmalla tussilla minkä löysin ettei asu enää ja vedin osoitteet yli. Niitä kirjeitä putoili edelleen kun muutin pois. Tuleekohan nykyisellekin asukkaalle vielä niitä.

Vierailija
18/25 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tirsk*

Kerropas meille kaikille mitä lukee siinä virallisessa kirjeessä jossa ilmoitetaan luottotietojen menettämisestä.

Vierailija
19/25 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Arvoisa xxxxx xxxxxxxx, menetitte luottotietonne 1.7.2014 alkaen."

Vierailija
20/25 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku esiintyy minuna.. ja siis keksin koko jutun

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi