INXS-niminen bändi kuka muistaa?
Aaa, ihanaa musiikkia. Niin tulee mieleen nuoruus ja kaikki ihanat muistot.
Tekeeköhän he vielä musiikkia? 2010-luvun alussa oli ainakin ollut jotain keikkahommaa.
Kommentit (92)
Mun mielestä New Sensation ja Need You Tonight on liian samankuuloisia biisejä, mutta jos fanit tykkää niin eipä se minua haittaa.
Ihmettelen, miten Paula Yates pystyi nappaamaan kaksi tunnettua muusikkoa, siis ulkoisilta avuiltaan.
Minä muistan. Laulajassa häiritsi Jim Morrisonin imurointi lavaesiintymisessä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, miten Paula Yates pystyi nappaamaan kaksi tunnettua muusikkoa, siis ulkoisilta avuiltaan.
Ihan rock ulkonäöltään, ennen kuin huumeidenkäyttö alkoi näkyä naamasta.
Vierailija kirjoitti:
Imitointi...kännykässäni on jotkut emäntäasetukset.
Vierailija kirjoitti:
Eikö hän ollut joku juontaja kai useammassakin ohjelmassa? Ehkä siinä tutustuu.
NTUA:n musavideo on kyllä pateettisin koskaan!!!
Hutchencen kuoleman jälkeen loput bändin jäsenet kysyivät laulajakseen mm. Mike Pattonia joka nauroi vain niille "Ette voi olla tosissanne", enkä ihmettele - Inxxsin biisit on todella yksinkertaisia parin soinnun virityksiä joissa toistuu vaan ne kolmen kitaran soittaman simppelit riffit.
Aivan turha Jim Morrison klooni. Johan sen todistaa että tämmöisiä aloituksia "kuka muistaa" tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi imurointi on paljon parempi.
Alan käyttämään sitä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa mitä tunnettua?
Kyllä oli aika kullannut muistot. Muistin tähän asti INXS:n hyvänä bändinä ja sen laulajan ihanaäänisenä ja karismaattisena. Siis sellaisena, kuin heitä teini-ikäinen ollessani fanitin. Sitten katsoin äsken näitä videoita ja pari muuta. Herranjumala, mitä kuraa. Samaa settiä, mitä nykyään samantyyliset bändit tarjoaa tusina kymmenestä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä New Sensation ja Need You Tonight on liian samankuuloisia biisejä, mutta jos fanit tykkää niin eipä se minua haittaa.
Minusta taas ne aikalailla kaikki on liian samankuuloisia biisejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Michael kuoli ja jäi yksi lapsi? Taisi mennä Geldofin huollettavaksi?
Suhde Paula Yatesiin oli hirveä, tuhoon tuomittu. Huonosti kävi Paulallekin. Ja Peachesille.
Hirveä? Eikös nämä kaksi olleet aivan in love, Michael vei Paulan Geldofilta. Sitä en tiedä missä vaiheessa huu meet tuli kuvioihin, siis Paula ja Peaches kuoli övereihin.
Ainakin juuri siinä Mystify-dokkarissa on joku oikeusjuttu tai epäily, että niiden yhteisestä kämpästä olisi löytynyt jotain jossain karkkiboksissa. About vuosi 1996 siis.
Lastenhoitaja oli löytänyt Smarties-tuubista jostain makuuhuoneesta.
Mutta kuka hemmetti pitäisi jotain huumeita sellaisessa paikassa? Niillähän oli monta lastakin. Ilmeisesti sitä tuubia ei edes ollut mitenkään erityisen piilotettu, jos kerran joku nannykin huomaa ne. Ei mikään ihme, että lasten isä haki heti lähihuoltajuutta.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mistä tuo nimi? INXS? in xs?
Jos, niin ainakin itsetunto ihan kohdillaan...
Luulin koko nuoruuteni George Michaelin ja Michael Hutchencen olevan yksi ja sama mies :)
Kaikki miehet näyttävät samoilta nahkatakissa? Siihen aikaan ei vielä ollut Specsaversia ;D
Hah no olihan ne kuitenkin ihan samannäköiset silloin https://media.gq.com/photos/5ce412b01f8a4ed46bddac2f/master/w_1600%2Cc_…
ja sitten niillä oli sama nimikin! Toki nyt naurattaa muakin.
No worries, mate, mulla meni aina sekaisin Boy George Michael Jackson Hutchence.
;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas ne aikalailla kaikki on liian samankuuloisia biisejä.
Eipähän tuo ole toista aussibändiä AC/DC:tä haitannut, jos eivät ole pyörää uusiksi keksineet.
Vierailija kirjoitti:
Aivan turha Jim Morrison klooni. Johan sen todistaa että tämmöisiä aloituksia "kuka muistaa" tehdään.
Menepä teiniltä kysymään kuka on Jim Morrison?
Me tulemme vanhoiksi, yritä hyväksyä se ennenkuin tulet vanhaksi.
;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi imurointi on paljon parempi.
Alan käyttämään sitä.
Onko emäntäasetukset varattu? Mulle sit ne, niin ei haittaa miehenä, jos tulee hapsuja sanoituskia ;D
Hah no olihan ne kuitenkin ihan samannäköiset silloin https://media.gq.com/photos/5ce412b01f8a4ed46bddac2f/master/w_1600%2Cc_…
ja sitten niillä oli sama nimikin! Toki nyt naurattaa muakin.