Onko kukaan synnyttänyt kotona?
Itellä tekis mieli,mutta en voi...
Kommentit (29)
Olen. Kaksi kertaa ja vielapa suunnitellusti. Mutten asukaan Suomessa.
****avaa sateenvarjon****
Ja se nainen jonka mies pari kk sit vauvalehdessä valitti miten synnärillä ei huomioitu isää ja joutui nukkumaan aulassa tuolilla kun vaimo synnytti.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 22:36"]Aikamoinen pyyttoni pulahti pönttöön pari kesää sitten.
[/quote]
Kiitos sä pelastit mun juhannuksen <3
Hei! Minulla laskettu aika elokuussa ja kovasti suunnitellaan ja valmistellaan kotisynnytystä. Synnytykseen osallistuu mieheni lisäksi kaksi kätilöä. Toivon, että loppuraskauskin sujuu hyvin ja tietysti synnytyskin.
Saanko kysyä miksi et voisi synnyttää kotona?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 22:42"]
[/quote]
Asun hotellissa ja se on kielletty siellä.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 22:42"]Hei! Minulla laskettu aika elokuussa ja kovasti suunnitellaan ja valmistellaan kotisynnytystä. Synnytykseen osallistuu mieheni lisäksi kaksi kätilöä. Toivon, että loppuraskauskin sujuu hyvin ja tietysti synnytyskin.
[/quote]
Kuvottavaa.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 22:42"]Hei! Minulla laskettu aika elokuussa ja kovasti suunnitellaan ja valmistellaan kotisynnytystä. Synnytykseen osallistuu mieheni lisäksi kaksi kätilöä. Toivon, että loppuraskauskin sujuu hyvin ja tietysti synnytyskin.
[/quote]
Asutko Suomessa?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 22:47"]
[/quote]
Kuvottavaa.
[/quote]
Samaa mieltä, siis noiden kätilöiden takia. Ei kotisynnytyksessä mitään kätilöitä tarvita, jos naisella on on luonetta niin hän synnyttää yksin ilman apuja.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 22:48"]
Asutko Suomessa?
[/quote]
En vaan Etiopiassa.
Home birth kätilön kanssa on tulossa suositummaksi Yhdysvalloissa ja maksaakin vain pari tuhatta dollaria joten edullista sairaalakuluihin verrattuna!
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 22:52"]
Home birth kätilön kanssa on tulossa suositummaksi Yhdysvalloissa ja maksaakin vain pari tuhatta dollaria joten edullista sairaalakuluihin verrattuna!
[/quote]
Tosi edullista, Suomessa koti birth on 7-9000€
Minä olen kotisynnytystä suunnitteleva kirjoittaja. Asun Suomessa.
Kuvottavaa? Miksi? Tietysti kätilöt on mukana, itseni ja ennen kaikkea vauvan takia. Avustamaton kotisynnytys on eri juttu, jota en kannata.
7-9000 € kotisynnytys Suomessa, ei ole tosiaan noin kallista!
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 23:04"]
Kaisa synnytti viisi ihan yksin kotona!
[/quote]
Kaisa on kunnon nainen eikä kätilöitä tarvitseva vellihousu.
-mies-
Briteissa kotisynnytys on vaihtoehto sairaala synnytyksen rinnalla jos normi raskaus eika aiemmissa synnytksissa ole ollut ongelmia. Lisaksi ilmainen ja kaikki jarjestetaan puolesta ja kotiin saapuu 2 katiloa hoitamaan synnytyksen.
(se kaksi kertaa kotona synnyttanyt)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 22:47"]
[/quote]
Kuvottavaa.
[/quote]
Samaa mieltä, siis noiden kätilöiden takia. Ei kotisynnytyksessä mitään kätilöitä tarvita, jos naisella on on luonetta niin hän synnyttää yksin ilman apuja.
[/quote]Jep. Ja piilottaa pakastimeen.