Kuinka monta kertaa syöt päivässä?
Kommentit (54)
Kerran. Aloitan kuudelta aamulla ja lopetan sitten muutama minuutti ennen nukkumaanmenoa.
En ollenkaan, yhden tai kaksi, siinäpä ne vaihtoehdot. Ei ole rahaa käytettävissä/ei huvittaisi lihoakaan enempää.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:31"]
En ollenkaan, yhden tai kaksi, siinäpä ne vaihtoehdot. Ei ole rahaa käytettävissä/ei huvittaisi lihoakaan enempää.
[/quote]
Outo vastaus
2-3 kertaa päivässä. Viikolla usein 3 kertaa päivässä: aamiainen, myöhäinen lounas ja iltapäivä ja viikonlopppuna riittää aamupala + illallinen. En syö kovin paljon hiilareita joten ei tarvitse syödä 3-4 tunnin välein.
5 kertaa.
Aamiainen, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala.
Syön säännöllisesti koska olen laihiksella ja alkanut urheilemaan säännöllisesti. Tästä on siis tarkoitus tulla tyystin uusi, pysyvä elämäntapa.
Ennen laihista söin kaksi kertaa + kaiken maailman ylimääräiset napostelut päälle mitä ei tietenkään laskettu syömiseksi =D.
6kk ja -20kg
Neljä kertaa: aamupalan, lounaan, päivällisen ja iltapalan. Aiemmin en yleensä syönyt iltapalaa, mutta nyt pienen vauvan yöheräämisten ja imettämisen vuoksi on energiantarve suurempi.
Viisi, tunnollisesti Diabetesliiton ohjeiden mukaan. Minulla on kakkostyypin diabetes ja yritän pitää verensokerin mahdollisimman tasaisena. Tosin aamulla se nousee, vaikka en söisi mitään.
Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala + 2 välipalaa eli 6 kertaa. Aina ei tarvitse välipaloja tai aamiainen jää välistä mutta 2 ateriaa syön joka päivä.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:39"]5-7. 163/54
[/quote]
muuten joutuisin olemaan nälässä.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:31"]
[/quote]
Outo vastaus
[/quote]Kuinka niin? Useamman vuoden ajan olen pitänyt pari kertaa kuussa noin 5 päivän paaston, joskus syön kerran päivässä vaikkapa roiskeläpän/nuudelipussin, joskus kaksi,
jos jaksan uskoa jaksavani hakea lisää ruokaa kohtuuajassa.
Aamupala, välipala, lämmin ruoka, toinen lämmin ja iltapala.
3-5 kertaa päivässä. Aamupala, lounas, mahdollisesti välipala joka on poikkeuksetta hedelmä, illallinen, mahdollisesti iltapala (jää pois jos tukeva illallinen).
Viikonloppuna 3 kertaa: tukeva aamupala myöhään, välipala iltapäivällä ja tukeva illallinen.
Olen hyvin hoikka ja tykkään ennemmin syödä kerralla paljon ja siihen on paremmin aikaa viikonloppuna. Viikolla aamupalan hotkaisee, lounaaksi rääpäiseen vaikka kanankoiven nopeasti, ja siksi iltapäivällä pakko monesti syödä hedelmä. Eli viikolla useampi pieni ateria kun ei ole aikaa istua ja mässäillä.
4(-5) kertaa. Aamupala noin 07:00, lounas 12:00, (välipala 14:00), päivällinen 17:00, iltapala 20:00. Olen aina syönyt tällä rytmillä ja se tuntuu sopivan minulle hyvin. Olen normaalipainoinen/hoikahko.
Syön viidesti päivässä. Mulla on nälkä muutaman tunnin välein vaikka syönkin suht paljon kerralla :'D olen 49kg ja 167cm jos jotakuta kiinnostaa.
4 kertaa, koska minulla on nälkä.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:46"]Syön viidesti päivässä. Mulla on nälkä muutaman tunnin välein vaikka syönkin suht paljon kerralla :'D olen 49kg ja 167cm jos jotakuta kiinnostaa.
[/quote]
Sulla on lapamato tai joku muu tauti jos tuo on totta.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:45"]3-4 krt.
[/quote]
Ai niin, syy unohtui: sopii tähän elämäntahtiin parhaiten. Aamiainen, lounas, (välipala), illallinen. Ja jos jotain kiinnostaa, olen 169/58.
Korkeintaan kolme. Yhden lämpimän ja kaksi kertaa jotain (leipää , jugurttia, hedelmää..) En tarvitse muita aterioita.