Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysin vieraan vauvan pitelyyn puuttuminen?

Vierailija
20.06.2014 |

Miksi täysin ventovieras lenkkeilijä, siis ihan ennestään tuntematon puuttuu siihen jos näkee jonkun talon pihassa jollakin vauvan sylissä ja lenkkeilijä muistuttaa monen metrin päässä vauvan pään tukemisesta vaikka vauvan oma äiti on vieressä katsomassa ja luottaa?

onko vauvan oma äiti sillon sen lenkkeilijän mielestä tillin tallin ja pihalla päästään vai näkyykö se lenkkeilijällekin että vauva on annettu epäsopiviin käsiin?

Mutta mikä on sen pointti, että joku muu muistuttaa pään tukemisesta, jopa ihan talon ohi kulkeva satunnainen lenkkeilijä tai muu vastaava tuntematon ihminen, vaikka vauvan oma äiti luottaa eikä muistuttele siitä asiasta?

onko silloin kyse siitä et vauvan äidillä viiraa päästä ja vieras ohikulkija näkee et nyt on annettu vauva täysin väärän ihmisen syliin? miksi hitossa joku menee tiellä huutelemaan talojen pihaan monen metrin päähän että muista tukea päätä? tuota en ymmärrä. vai näkyyköä se jo ohikulkijallekin että vauva annettu vääriin käsiin ja äiti ei oo tilanteen tasalla vaikka oliskin vieressä ja vahtis?

Mulla jos olis vauva ja joku lenkkeilijä huutelis sen pitelemisestä ohjeita jollekin kaverilleni jota se ei ees tunne, niin minä huutasin lenkkeilijälle että haista paska ja taitas siinä muutama kivi ja käpykin lentää lenkkeilijää kohta silloin!!!

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sulla olis teini-ikäinen siinä seurana, niin siltikin voi joku ulkopuolinen tulla jakelemaan neuvoja. Se riski on aina elämässä ja siihen voi joko vastata kohteliaasti tai alkaa riehumaan.

Vierailija
122/130 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 18:54"]

Vaikka sulla olis teini-ikäinen siinä seurana, niin siltikin voi joku ulkopuolinen tulla jakelemaan neuvoja. Se riski on aina elämässä ja siihen voi joko vastata kohteliaasti tai alkaa riehumaan.

[/quote]

no mulla on facebookissa kaverina serkkuni joka on alaikäinen teinityttö mutta eipä oo kukaan minua neuvomaan tullu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 18:54"]

[/quote]

no mulla on facebookissa kaverina serkkuni joka on alaikäinen teinityttö mutta eipä oo kukaan minua neuvomaan tullu :)

[/quote]

ja on mulla ollu tilanteita paljon, joissa oon ollu yli 3kk ikäisen lapsen seurassa eikä minua kukaan siinä neuvonut ole vaan olen omia tietojani ja taitojani saanut käyttää. vain vastasyntyneitten kanssa on neuvottu.

Vierailija
124/130 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tätä, kun yleensä minua ei neuvota yli 3kk ikäisten kanssa, ei leikki-ikäisten, ei koululaistewn eikä teinien kanssa yms. mutta vastasyntyneen kanssa kyllä.

mie luulen et vastasyntyneen kohalla neuvominen tapahtuu ihan vaan siksi kun 1. tiedetään että mulla on asperger ja 2. tiedetään että pärjään kuitenkin sellaisen lapsen kanssa joka jo kannattelee päätään ja 3. halutaan minun muistavan se että vastasyntynyt ei ole mikään isompi lapsi vielä ja että sama mikä on ihan ok isomman muksun kanssa, voi olla vaarallista vastasyntyneen kanssa. minun ei uskota tuota asiaa osaavan soveltaa koska mulla on se asperger.

Vierailija
125/130 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap jo monta ottanut?

Vierailija
126/130 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:03"]

Ootko ap jo monta ottanut?

[/quote]

Mitä monta? Ai monta pilleriäkö?

Vierailija
127/130 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannusjuomaa meinasin :)

Vierailija
128/130 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:07"]

Juhannusjuomaa meinasin :)

[/quote]

miljardi

Vierailija
129/130 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 18:33"]

Mitähän tapahtus jos mulla olis oma vauva ja sen hoitamiseen tulis joku vieras ihminen puuttumaan ja neuvomaan yms ja mie sanosin sille vieraalle ihmiselle että haista vittu ja juoksisin vauva sylissäni pois tilanteesta. tuliskohan tuosta sitten ls-ilmo hyvin pian?

[/quote]

Ehkei kannata omaa muksua tehdä, jos toisen neuvosta vetää noin ison palkokasvin nenään. Mitenköhän pärjäisit uhmaavan lapsen tai murkun kanssa, huutaisitko sillekin "haista vittu"?

Vierailija
130/130 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:09"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 18:33"]

Mitähän tapahtus jos mulla olis oma vauva ja sen hoitamiseen tulis joku vieras ihminen puuttumaan ja neuvomaan yms ja mie sanosin sille vieraalle ihmiselle että haista vittu ja juoksisin vauva sylissäni pois tilanteesta. tuliskohan tuosta sitten ls-ilmo hyvin pian?

[/quote]

Ehkei kannata omaa muksua tehdä, jos toisen neuvosta vetää noin ison palkokasvin nenään. Mitenköhän pärjäisit uhmaavan lapsen tai murkun kanssa, huutaisitko sillekin "haista vittu"?

[/quote]

en minä pärjäiskään ja siksi en hanki lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi