Täysin vieraan vauvan pitelyyn puuttuminen?
Miksi täysin ventovieras lenkkeilijä, siis ihan ennestään tuntematon puuttuu siihen jos näkee jonkun talon pihassa jollakin vauvan sylissä ja lenkkeilijä muistuttaa monen metrin päässä vauvan pään tukemisesta vaikka vauvan oma äiti on vieressä katsomassa ja luottaa?
onko vauvan oma äiti sillon sen lenkkeilijän mielestä tillin tallin ja pihalla päästään vai näkyykö se lenkkeilijällekin että vauva on annettu epäsopiviin käsiin?
Mutta mikä on sen pointti, että joku muu muistuttaa pään tukemisesta, jopa ihan talon ohi kulkeva satunnainen lenkkeilijä tai muu vastaava tuntematon ihminen, vaikka vauvan oma äiti luottaa eikä muistuttele siitä asiasta?
onko silloin kyse siitä et vauvan äidillä viiraa päästä ja vieras ohikulkija näkee et nyt on annettu vauva täysin väärän ihmisen syliin? miksi hitossa joku menee tiellä huutelemaan talojen pihaan monen metrin päähän että muista tukea päätä? tuota en ymmärrä. vai näkyyköä se jo ohikulkijallekin että vauva annettu vääriin käsiin ja äiti ei oo tilanteen tasalla vaikka oliskin vieressä ja vahtis?
Mulla jos olis vauva ja joku lenkkeilijä huutelis sen pitelemisestä ohjeita jollekin kaverilleni jota se ei ees tunne, niin minä huutasin lenkkeilijälle että haista paska ja taitas siinä muutama kivi ja käpykin lentää lenkkeilijää kohta silloin!!!
Kommentit (130)
Ap et tunnu nyt tajuavan että kaikki teot ovat eri arvoisia!! Entisten hoitotahojen vainoaminen ei ole hyväksyttyä. Tappouhkausten levittely ei ole hyväksyttyä. Neuvominen arkipäivän asioissa on taas normaalia. Sulle ei tunnu menevän nämä arjen sosiaalisen kanssakäymisen sävyt kaaliin, niin ihan turhaan jankaat. Et tajua, niin et tajua.
Mulle eräs vanhenpi nainen tuli kerran sanomaan siitä, että vauvan niskat menee huonoon kuntoon jos sen noin nostaa vaunuista.. Päätä pitäisi kannatella paremmin. Ihan kiva, mutta lapseni oli silloin paria viikkoa vaille vuoden... :D
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 20:46"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 20:43"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 20:40"]
itse en muista mitä oon heistä kirjottanu mutta te kaivatte ne asiat esiin ja olisi kiva nähdä kun ne kaikki tuhottas teidän silmien edessä ja teidät ruoskittas verille jokaisesta kyyneleestä jota itkette myötätunnosta hritä kohtaan.
[/quote]
Millainen uskovainen ihminen toivoo, että myötätunnosta rangaistaan? Toivotko siis, että Jumalaakin rangaistaisiin siitä, että hän oli myötätuntoinen ja antoi Jeesuksen sovittaa sinun syntisi?
[/quote]
ÄLÄ VALEHTELE!!!! Se joka kirjoitat nyt olet juuri se iminen JOLLE minä ne jutut kirjoitin. en ole koskaan tavannut ihmistä joka olisi noin palavasti uskollinen VENTOVIERAALLE ihmiselle ja sinun tavoin noin kiihkeästi omistautunut auttamaan ja säälimään ventovierasta. Jeesus oli sellainen että omistautui mutta sinä et ole mikään Jeesus vaan ihminen. minusta ei ihminen välitä noin paljoa enkä usko että kenestäkään muustakaan välittäisi.
[/quote]Nyt taas projisoit omia fantasioitasi tänne. Ei täällä kukaan sua tunne.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 20:47"]
Mulle eräs vanhenpi nainen tuli kerran sanomaan siitä, että vauvan niskat menee huonoon kuntoon jos sen noin nostaa vaunuista.. Päätä pitäisi kannatella paremmin. Ihan kiva, mutta lapseni oli silloin paria viikkoa vaille vuoden... :D
[/quote]No niin, mutta varmaan pidit neuvojaa vaan vähän hölmönä ja tietämättömänä :D Et alkanut riehua ja ladella tappoukauksia. Tämä on ap:n ongelma, tämä käyttäytyminen.
En usko että näitten viestien takana voi olla kukaan muu kuin joko 1. henkilö joka minulta nuo viestit aikoinaan sai tai 2. joku hänen läheinen kollega tai ystävä.
Kukaan muu se EI VOI OLLA koska en usko ihmisten ihan noin myötätuntoisia kuitenkaan olevan. minua kohtaan ei ainakaan ole oltu, ei koskaan eikä missään enkä usko että ketään muutakaan kohtaan voi olla. Siihen ei yksinkertaisesti ihminen kykene. Jeesus kykeni mutta ei tavallinen raadollinen ja paha ihminen. En usko ihmisen olevan noin hyvä. tai jos onkin niin ihmisellä on silloin oma lehmä ojassa ja yrittää hyötyä niitten kustannuksella joita kohtaan olevinaan on hyvä. sinä olevinaan oot sitä lääkäriä kohtaan niin hyvä, että hän maksas sulle siitä aika hyvin palkkiota. Onko sulla rahapula tähän motiivina? Ei ihmisessä asu sellaista hyvyyttä kuin mitä sinä esität tai minä en oo sellaista saanu kokea ihmisen taholta ikinä.
itse en muista mitä oon heistä kirjottanu mutta te kaivatte ne asiat esiin ja olisi kiva nähdä kun ne kaikki tuhottas teidän silmien edessä ja teidät ruoskittas verille jokaisesta kyyneleestä jota itkette myötätunnosta hritä kohtaan.
[/quote]
Millainen uskovainen ihminen toivoo, että myötätunnosta rangaistaan? Toivotko siis, että Jumalaakin rangaistaisiin siitä, että hän oli myötätuntoinen ja antoi Jeesuksen sovittaa sinun syntisi?
[/quote]
ÄLÄ VALEHTELE!!!! Se joka kirjoitat nyt olet juuri se iminen JOLLE minä ne jutut kirjoitin. en ole koskaan tavannut ihmistä joka olisi noin palavasti uskollinen VENTOVIERAALLE ihmiselle ja sinun tavoin noin kiihkeästi omistautunut auttamaan ja säälimään ventovierasta. Jeesus oli sellainen että omistautui mutta sinä et ole mikään Jeesus vaan ihminen. minusta ei ihminen välitä noin paljoa enkä usko että kenestäkään muustakaan välittäisi.
[/quote]
Jeesuksen omia nimenomaan käsketään tulla Kristuksen kaltaisiksi ja osoittamaan rakkautta ja myötätuntoa myös ventovieraita kohtaan. Mikset sinä tee niin, kun kerran olet uskovainen? Ja vielä haukut niitä, jotka toteuttavat Raamatun käskyä?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 20:50"]
En usko että näitten viestien takana voi olla kukaan muu kuin joko 1. henkilö joka minulta nuo viestit aikoinaan sai tai 2. joku hänen läheinen kollega tai ystävä.
Kukaan muu se EI VOI OLLA koska en usko ihmisten ihan noin myötätuntoisia kuitenkaan olevan. minua kohtaan ei ainakaan ole oltu, ei koskaan eikä missään enkä usko että ketään muutakaan kohtaan voi olla. Siihen ei yksinkertaisesti ihminen kykene. Jeesus kykeni mutta ei tavallinen raadollinen ja paha ihminen. En usko ihmisen olevan noin hyvä. tai jos onkin niin ihmisellä on silloin oma lehmä ojassa ja yrittää hyötyä niitten kustannuksella joita kohtaan olevinaan on hyvä. sinä olevinaan oot sitä lääkäriä kohtaan niin hyvä, että hän maksas sulle siitä aika hyvin palkkiota. Onko sulla rahapula tähän motiivina? Ei ihmisessä asu sellaista hyvyyttä kuin mitä sinä esität tai minä en oo sellaista saanu kokea ihmisen taholta ikinä.
[/quote]No tämä justiinsa kertoo, kuinka sekaisin sinä olet! Kyllä minä ihan tuntematon ja ulkopuolinen ihminen tunnen kovasti huolta ja empatiaa näitä sinun vainoamia ihmisiä kohtaan. En haluaisi ikinä olla tuollaisen käytöksen kohteena! Toisaalta ymmärrän, että et ole ihan terve ja toivon kyllä sinullekin, että saisit rauhan ja jotenkin voisit lopettaa tuon älyttömän ja uhkaavan käytöksen. Jos sinä et kykene normaaliin empatiaan, niin kyllä muut ihmiset pystyvät. Muutkin kuin Jeesus.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 20:51"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Jeesuksen omia nimenomaan käsketään tulla Kristuksen kaltaisiksi ja osoittamaan rakkautta ja myötätuntoa myös ventovieraita kohtaan. Mikset sinä tee niin, kun kerran olet uskovainen? Ja vielä haukut niitä, jotka toteuttavat Raamatun käskyä?
[/quote]
Olen minäkin yrittänyt sitä samaa mutta minun kohdalla ei ole annettu minun olla ystävällinen vaan on ajettu minut pois. tulin siihen tulokseen että minun kohdalla se ei onnistu vaan mulle on varattuna jotakin muuta.
En myöskään usko sinun olevan uskovainen. esität olevasi uskossa että saisit rahaa siltä kirurgilta.
Nyt menee Henna ihan hulluks noi sun jutut. ME ei tunneta tätä kirurgia. Eikä meillä ole mitään kiinnostusta tuntea. Olet vain sattumalta kohdannut ikäviä ihmisiä tai olet käyttäytynyt kummallisesti, mutta et kykene näkemään sitä. Et voi yleistää koskemaan kaikkia ihmisiä. Minä olen sinusta tietoinen VAIN blogisi kautta, jota olet tänne linkitellyt. Olen varma, että kirjoittaminen auttaa sinua ja olet tosi tuottelias kirjoittaja. Kuitenkin suosittelisin sinua pitämään yksityistä päiväkirjaa, niin et jakelisi näitä ihmeellisiä juttuja kaikelle kansalle. Täältä netistä et saa niitä kunnolla pois ikinä ja ihmiset muistavat ne pitkään.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 20:54"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 20:51"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olen minäkin yrittänyt sitä samaa mutta minun kohdalla ei ole annettu minun olla ystävällinen vaan on ajettu minut pois. tulin siihen tulokseen että minun kohdalla se ei onnistu vaan mulle on varattuna jotakin muuta.
En myöskään usko sinun olevan uskovainen. esität olevasi uskossa että saisit rahaa siltä kirurgilta.
[/quote]
Eihän Raamattu lupaakaan, että rakastaminen ja myötätunnon osoittaminen olisi helppoa. Siellähän sanotaan, että sen tähden uskovia pilkataan ja vainotaan ja viedään vankeuteen.
Miksi sinä ajattelet, että saat olla noudattamatta käskyä rakastaa?
jo ennen kuin mitään viestejä olin tuollekaan lääkärille laitellu niin minä erään ihmisen puolesta rukoilin ja kirjoitin ystävällisen kirjeen jossa toivotin siunausta mutta sen kun tein niin minun hoitotahoihin otettiin yhteyttä ja valitettiin että häiritsen muitten rauhaa. tästä johtuen en ole kyennyt enkä uskaltanut osoittaa enää rakkautta kun minun ei anneta sitä osoittaa. ajattelin myös mennä auttamaan vanhuksia ja pitkäaikaissairaita jonnekin mutta minun ei annettu mennä kun ei uskottu minun kykenevän olla avuksi kenellekään.
se siitä rakkauden osoittamisesta kun en kykene siihen niin en kykene eikä minun anneta olla avuksi kenellekään eikä minusta ole iloa kenellekään.
[/quote]
olipa muuten sairas idiootti!!!! ei vuoden ikäisen päätä enää tukea tarvitse ellei vuoden ikäinen ole sutten joku cp-vammainen! ehkä se muija luuli sinun lasta cp-vammaiseksi.
Kun täällä sinua pyydetään lopettamaan noista ihmisistä puhuminen netissä, halutaan myös sinun parastasi. Että ymmärtäisit missä menee raja ja ettet joutuisi pahempiin hankaluuksiin.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 21:04"]
Kun täällä sinua pyydetään lopettamaan noista ihmisistä puhuminen netissä, halutaan myös sinun parastasi. Että ymmärtäisit missä menee raja ja ettet joutuisi pahempiin hankaluuksiin.
[/quote]
senköhän takia sitten varmaan minun ei annettu edes kirjeellä jotakin ihmistä muistaa eikä siunausta toivottaa vaan heti otettiin hoitotahoon yhteyttä eikä edes otettu vanhuksia yms auttelemaan kun jos oon jo parikymmentä vuotta vaunonnu ihmisiä ja se noittenkin tietoon on levinny niin luottamus meni jo sillon vaikka oli vasta vuosi 2009.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 21:03"]
[/quote]
olipa muuten sairas idiootti!!!! ei vuoden ikäisen päätä enää tukea tarvitse ellei vuoden ikäinen ole sutten joku cp-vammainen! ehkä se muija luuli sinun lasta cp-vammaiseksi.
[/quote]
Tai ehkä luuli vauvaa pienemmäksi kuin tämä oli. Tai halusi hyvää hyvyyttää auttaa. Tai oli vain hieman höpsähtänyt vanhus, joka jakeli vanhoja hoito-ohjeita. Katsos, kun kaikki ei aina tarkoita sanomisiaan pahalla eikä kaikista sanomisista kannata tuolla lailla ottaa hikeen. Siksi sinuakaan ei ehkä mielellään oteta vanhuksia hoitamaan, jos heti hermostut neuvoista ja kuvittelet hyvääkin tarkoittavat ohjeet kiusaamiseksi.
minä kirjoitin muuten uhkauksia ja erilaisia provoja netin foorumeille jo 15 vuotta sitten ja omia kuviakin laitoin niitten yhteydessä nettiin niin nyt pidän täysin mahdollisena että siksi varmaan se ohikulkijakin huolissaan minua neuvoi koska hän on voinut löytää jonkun provon jostakin + minun kuvani ja ajatella että hänen täytyy neuvoa koska olen epätasapainoinen ihminen.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 21:03"]
[/quote]
[/quote]Niin tai sitten se toinen ihminen katsoi väärin, oli vanhus, kiireessä, unohtanut silmälasit tai mikät tahansa muu syy...Sinähän se tässä ihan umpihullu olet, kun aloit riehua etkä ymmärtänyt koko viestiä! Ihmiset voivat antaa typeriä neuvoja ihan huomaamattaan tai koska luulevat olevansa oikeassa. Ei niitä pidä ottaa noin henkilökohtaisesti. Ajattelet kaikesta aina pahinta ja olet vainoharhainen!
Toivottavasti tajuat nyt, että uhkauksien kirjoitteleminen on rikollista.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 21:10"]
minä kirjoitin muuten uhkauksia ja erilaisia provoja netin foorumeille jo 15 vuotta sitten ja omia kuviakin laitoin niitten yhteydessä nettiin niin nyt pidän täysin mahdollisena että siksi varmaan se ohikulkijakin huolissaan minua neuvoi koska hän on voinut löytää jonkun provon jostakin + minun kuvani ja ajatella että hänen täytyy neuvoa koska olen epätasapainoinen ihminen.
[/quote]Kyllä! Tekemisillä on aina seuraukset. Voit hyvin olla oikeassa.
[/quote]
[/quote]