miksi mies ei soita
Mies on ihan ok. Näemme usein ulkona ja juttelemme ja lenkkeilemme yhdessä. Hän kutsuu kahville. Asuu yksin,olen käynyt. Mutta hän ei soita koskaan. Itse soitin,ja hän ei puhunut oikeastaan mitään. Muuten on puhelias. Miksi ei soita?
Kommentit (23)
Kutsuuko sitten viestillä vai miten?
Kaikki ei yksinkertaisesti pidä puhelimessa puhumisesta.
Ap En kysy,enkä soita itsekään enää. Olkoon.Olin lenkillä yhtenäoäivänä,ja oli laittanut mun oveen hänen itsensä kalastamia ja tekemiä haukipyöryköitä. Ei viestiä, ei soittoa. Kysyi lenkillä ohimennen,maistuiko.
Ei tykkää puhua puhelimessa. Meitä on monta.
Ap vielä. Alkujaan kävi niin,että mies soitti mun ovikelloa ja pyysi lenkille. Soittaa ovikelloa,mutta ei halua puhua puhelimessa. Meillä on rivarikämpät ja talossa on pyykkitupa,ja lehdenlukupaikka. Siellä näemme päivittäin. Hän pyysi nyt esim juhannuksena syömään. Mutta ei soita,eikä varmista kellonaikaa,eikä sitä,että tulenko minä.
Miksi teet näin ison numeron tästä asiasta!?
maapallo pyörii akselinsa ympärillä,
ja se ei ole pillusi
Kaveri ei selvästikään ole ns. puhelinihmisiä. Tuo on itse asiassa aika yleistä. Lähetelkää vaikka tekstareita.
Ap Siksi kysyin,kun siskollani on puhelinfobia.Hänellä on ilmeisesti se siksi,kun poliisit soittivat ja kertoivat hänen 22 vuotiaan poikansa kuolleen (itsemurha). Alitajuisesti pelkää kun puhelin soi,että siellä on ikäviä uutisia. Ajattelin vain,kun tälle miehellekin on tapahtunut paljon ikäviä asioita. Voiko niistä soitoista tulla kammo puhelinta kohtaan. Mies sanoo,että ei osaa laittaa tekstareita,kun kaikki katoaa aina bittiavaruuteen.
No, keksitte suoran puhelinsoiton tilalle jonkun toisen tavan kommunikoida. Whatsup, facebook, skype jne. Ei ole tänä päivänä vaihtoehdoista pulaa.
Ap Tuolla 11/15 kirjoittaa pyörimisestä jonkun ympäri. Meillä ei seksisuhdetta.Ei mitään sellaista mies ole tuonut edes julki. Ikää kummallakin on kuitenkin reippaasti ja kokemuksia. Olen ollut 20 vuotta aviossa ja nyt olen leski. Ei tiedä enää,miten tänä päivänä toimitaan. Menköön miten menee. Kiitos vastauksista.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 14:26"]
Ap Siksi kysyin,kun siskollani on puhelinfobia.Hänellä on ilmeisesti se siksi,kun poliisit soittivat ja kertoivat hänen 22 vuotiaan poikansa kuolleen (itsemurha). Alitajuisesti pelkää kun puhelin soi,että siellä on ikäviä uutisia. Ajattelin vain,kun tälle miehellekin on tapahtunut paljon ikäviä asioita. Voiko niistä soitoista tulla kammo puhelinta kohtaan. Mies sanoo,että ei osaa laittaa tekstareita,kun kaikki katoaa aina bittiavaruuteen.
[/quote]
Aivan juurikin poliisit ilmoittavat kuolemantapauksista puhelimessa. Ja jos eivät saa puhelimesta kiinni niin laittavat sähköpostia tai päivittävät facebookissa....
Hän ei tykkää puhelimesta puhumisesta. En antaisi noin hyvältä kuulostavan miehen valua hukkaan tämmöisen asian takia.
Mä olen itse puhelinfoobikko. Luultavasti siksi, kun lapsena oli tarkat säännöt miten ja kuka saa puhelinta käyttää. Meillä ei vaan menty ja soitettu kaverille ja höpötetty. Kaikki piti käydä kysymässä jalan, toki suht lähellä asuvat kaikki.
Esim mä käyn kampaamoon ajan mieluummin tilaamassa naamatusten, kun soittaisin. Siitä sitten kampaajakin hieman sanoi ja antoi erikseen lapulla mulle puhelinnumeron. Ja niin vaan taas menin ohikulkeissani piipahtamaan varaamaan aikaa. aina olen katsonut, ettei hänellä ole asiakasta, etten siinä mitään keskeytä jne. Sitten tuo ärähti "eikö sulla ole puhelinta?!?!" Itseasiassa ei ole mukana kulkevaa kännykkää, pidän sen kotona. Jäi aika varaamatta ja löysin uuden kivemman kampaajan. Hänelle voin varata ajan netissä. ;D
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 16:51"]Hän ei tykkää puhelimesta puhumisesta. En antaisi noin hyvältä kuulostavan miehen valua hukkaan tämmöisen asian takia.
Mä olen itse puhelinfoobikko. Luultavasti siksi, kun lapsena oli tarkat säännöt miten ja kuka saa puhelinta käyttää. Meillä ei vaan menty ja soitettu kaverille ja höpötetty. Kaikki piti käydä kysymässä jalan, toki suht lähellä asuvat kaikki.
Esim mä käyn kampaamoon ajan mieluummin tilaamassa naamatusten, kun soittaisin. Siitä sitten kampaajakin hieman sanoi ja antoi erikseen lapulla mulle puhelinnumeron. Ja niin vaan taas menin ohikulkeissani piipahtamaan varaamaan aikaa. aina olen katsonut, ettei hänellä ole asiakasta, etten siinä mitään keskeytä jne. Sitten tuo ärähti "eikö sulla ole puhelinta?!?!" Itseasiassa ei ole mukana kulkevaa kännykkää, pidän sen kotona. Jäi aika varaamatta ja löysin uuden kivemman kampaajan. Hänelle voin varata ajan netissä. ;D
[/quote]
Vau, tämä pelasti mun juhannuksen! En olekaan ainoa kummajainen. Kiitos, hyvää juhannusta sulle ja toki muillekin!
Ja ap:lle, että joillekin puhelin ei vaan oo luonteva yhteydenpitoväline, vaikka kyseessä olisi kuinka tärkeä ihminen. Älä tuomitse miestä sen perusteella vaan anna mahdollisuus. Nuo haukipullat kertoo jo paljon miehestä, tuollaisia ei anneta kelle vaan. Olet tärkeä hänelle.
Se on tarkanmarkan mies eli ei halua maksaa puhelinlaskuja turhasta. Sinua kun näkee vaikka pyykkituvassa niin miksi soittaa.
Kysy?