Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Remontin teko juhannusaattona? Mitä mieltä, saako tehdä vai ei?

Vierailija
20.06.2014 |

Kyseessä kerrostalo jossa asukkaita, jopa seinänaapureita, kotona juhannusta viettämässä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Itselläkin on aikeissa, eikä minua häiritsisi. Kun ihmiset saavat remontoida rauhassa silloin kun heille sopii, tulee remppa nopeammin valmiiksi.

Vierailija
22/23 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron ohiksena omakohtaisen jutun. Meillä oli lakkiaiset ja uusi asukas, joka ei ollut vielä muuttanut oli remontoinut koko kevään iltaisin ja viikonloppuisin. Sinä lauantaina ei kuulunut ääniä. Oli huomannut, että meillä ollaan juhlatamineissa ja kuulin muilta naapureilta, että oli päättänyt että tekee silloin vain hiljaisia hommia, ettei häiritse. Pelkäsin vähän ja kysyin mieheltäkin, että jos pyydettäisiin ettei ainakaan poraa, mutta mies sanoi että eletään sen kanssa. Ei tarvinnutkaan pyytää.  Mulle tuli kyllä hyvä mieli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa remonttimökä jatkuu, kohta meille tulee vieraita, kiva tässä grillailla ja jutella. En tiedä, itse en olis remontoinut tänään enkä huomenna. Mutta kai noilla on kova kiire remonttinsa kanssa. Aiemmin viikolla remontoivat vielä puolenyön aikaan, huomautin asiasta ja sain vastauksena, että ei kai se meteli haittaa kun kesä ja lomat. Niin, meillä vaan ei olla vielä lomalla. Kiva huomata, että naapuriin on muuttamassa tuollaista porukkaa. ap